VDO Dayton autoradio/navi verwijderen.

Forumindex Forums Modellen Corsa VDO Dayton autoradio/navi verwijderen.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239395
    kinematic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 June 2011

      In mijn Corsa zit de VDO Dayton MS 4150 RS autoradio/navigatie unit ingebouwd, deze

      Ik weet al dat deze onder andere met de snelheidsmeter verbonden is maar kan ik deze er gewoon uithalen en alle bedrading loskoppelen zonder dat ik schade aanricht? Of is het misschien een beter idee om even bij de Opel dealer langs te gaan?

      #17897478
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        tja of je bij de VOD langs moet gaan om een radiootje er uit te halen, moet je zelf bepalen.
        ik weet niet hoe technisch jij onderlegt bent :angel

        maar als je 4 pinnen in de gaatjes op de hoeken steekt, je haalt de stekkers los van de antenne en de bedrading is je radio er zo uit.

        #17897479
        kinematic
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 June 2011

          Ik vraag het ff voor de zekerheid omdat ik niet precies weet hoe het zit met dat navigatie gebeuren, hoe dat is aangesloten. Als ik het gewoon los kan koppelen is er niks aan de hand.

          #17897480
          kinematic
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 June 2011

            De radio/navi is dus niet met de standaard euro stekkers aangesloten. Maar ff bij automat langsgaan want ik ben helemaal niet goed met electro.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.