VDO CDR 2005

Forumindex Forums Modellen Corsa VDO CDR 2005

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271080
    Blauwe parel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo,

      even een vraagje voor een Corsa C uit 2003. In de auto zit momenteel een VDO CDR 2005, alleen werken de knoppen niet meer en is hij alleen nog te bedienen via het stuur. Nu wil ik er graag een andere radio in die ook een iphone aansluiting heeft (dit is toch gewoon usb dan?)

      Volgens mij heeft geen enkele standaard opel radio dit voor dit model of wel?

      Zo nee, als ik er een standaard radio inzet voor een euro of 50/70 dan heb ik het probleem dat er veel ruimte overblijft en ik vraag me af of de radio uberhaupt blijft zitten dan. Nu zag ik op marktplaats dit model http://link.marktplaats.nl/m906187333″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      Is dat alleen voor de sier aan de voorkant en kan de radio dan bovenin op een bestaande rail blijven hangen?

      Het is overigens een 1.2 njoy mocht het iets uitmaken.

      #18278079
      BramCorsa
        Lid sinds:
        23 December 2013

        Hoi blauwe parel,

        De cdr is een 2 din radio. De adapter van marktplaats vervangt die door een 1 din aansluiting, zoals in veel Andere auto’s. Het onderste vakje krijg je er bij. Als je een nieuwe radio koopt krijg je er een frame bij die de radio op zijn plek houd in die adapter

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.