Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › VDB Works in Kuinre
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 augustus 2010 om 19:08 #17694503
moest maandag ff terug bellen hij was aan het dragracen
Zit ie zeker op Hockenheim.
En de week daarop is DR88 weer en dan
rijdt ie daar ook weer.14 augustus 2010 om 08:15 #17694504OBD tuning (VDB gebruikt hun testbank) staat vandaag in de Telegraaf
met een BMW X5M met 950pk die op Nardo het snelheidsrecord voor
SUV’s wil verbeteren5 september 2010 om 07:49 #17694505hallo allemaal, wie heeft nu daadwerkelijk zijn hier laten tunen? Ben even benieuwd. Martijn
5 september 2010 om 21:27 #17694506niet laten tunen, maar wel de fouten van Mtech uit de software laten halen!
echt super bedrijf! goede service! en op maat geschreven voor een nette prijs!
8 september 2010 om 20:27 #17694507nou topic starters. En al laten chippen hier? Ben nu toch wel benieuwd na zo veel reclame maken. Kom maar op met die cijfers!
8 september 2010 om 21:41 #17694508Vanavond nog bij VDB-Works gewwest, wouden ff kijken hoe het met mijn kameraad z’n volvo 850 stond. Die staat er al ‘n tijdje voor een aantal aanpassingen… Helaas zat jeroen in Engeland bij 1of ander EK sprinten ofzo… dus weing gezien, maar wel dat de motor weer in de auto zat:D Ben benieuwd als ie straks klaar is:thumbup
9 september 2010 om 09:38 #17694509sorry dat ik al een tijd niks heb laten horen, maar was druk bezig met mijn astra turbo. Ik had vanaf begin al problemen met hem en aangezien ik 1 jaar garantie heb, heb ik vanwege het hoge olieverbuik een onderzoek laten doen naar het olieverbruik door een onafhankelijke Opel dealer.
Die kwam tot de conclusie dat het olieverbruik kwam, door een olie lekkende LET turbo en de leidingen van me warmte
wisselaar lekte olie.Ik heb in goed overleg met mijn dealer besloten om de auto
terug te geven aan hun en kreeg daarvoor mijn geld netjes terug! Ik had 4 maanden in de auto gereden! Kreeg
gewoon netjes al het geld terug. Was ook beter voor hun,
want er kwam een reparatie nota uit van 2845,- euro!Sinds kort ben ik trotse bezitter van een exclusive Suzuki Swift! Super auto, bevalt me echt super goed en vooral
zuinig:P haha.Uiteraard laat ik deze waarschijnlijk nog chippen door de VDB Works. Uitslag daarover zal ik hier uiteraard plaatsen.
Ik denk dat Zetos wel binnenkort gaat.
Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die mij geholpen met vragen over mijn Astra.
Bedankt!
Groeten.
9 september 2010 om 11:34 #17694510origineel gepost door martijn b.
nou topic starters. En al laten chippen hier? Ben nu toch wel benieuwd na zo veel reclame maken. Kom maar op met die cijfers!Met de 200PK software van Mtech had ik hier na wat aanpassingen 232 PK op de vermogenbank.
11 september 2010 om 15:17 #17694511Nope nog niet geweest te druk.
Net terug van vakantie en inmiddels bezig met baan wisselen dus nog geen tijd gehad en ik wil eerst me uitlaat ff aan laten passen zodat ik full 3″ heb. Maar dan denk ik alsnog dak na klasen ga mede omdat AstraGcoupeTurbo een stift gekocht heb en de opel de deur uitgedaan heb. KNUPPEL!!!!:P
12 september 2010 om 07:55 #17694512eigenlijk wel vreemd dat deze tuner dus een andere tuner die zijn strepen alheeft verdiend in de chipwereld afkraakt. :o:o
Niemand in dit hele topic heeft hier dus een standaard z20let hiet laten chippen naar phase 1.
ik zou zeggen topic sluiten,
12 september 2010 om 08:56 #17694513Volgens mij heeft in dit topic VDB tuning geen negatieve uitlatingen gedaan t.o.v. een andere tuner
Alleen de mensen die reageerde12 september 2010 om 09:11 #17694514origineel gepost door Barrythefirst
Volgens mij heeft in dit topic VDB tuning geen negatieve uitlatingen gedaan t.o.v. een andere tuner
Alleen de mensen die reageerdemee eens maar VDB tuning heeft wel diverse “constateringen”gedaan en dat is net even te makkelijk. ik kan namelijk heeeel goed schilderen……maar heb twee linker handen.
12 september 2010 om 09:28 #17694515Vraag me toch af, waar in dit topic staat, dat VDB zelf wat gezegd heb?
Ik vind het jammer dat er in 1 keer zo gepraat word erover.
@Martijnb, ga is een keer langs bij VDB Works en kijk een dagje mee met Jeroen en Derk, kom dan terug en zeg dan
of ze 2 linkerhanden hebben nog!
Geloof me die 2 mannen hebben een kennis en een ervaring waar menig tuner zwaar jaloers op is!Maar ja, ik zeg altijd eerst zien en dan geloven! Heb zowel EDS meegemaakt als VDB, qua uitleg en moeite voor je doen etc, ga ik zeker voor VDB!
Het is omdat ik mijn Turbo niet meer heb, maar anders ging hij zeker naar VDB toe!
Heb nu een Swift en geen stift zetos:P Wellicht en de plannen zijn er al, dat er een turbo op mijn Swift geplaatst gaat worden door Jeroen van VDB.
Jammer dat er zo gesproken word. Ik gaf alleen maar aan met dit topic dat er in Nederland ook hele goede tuners zijn!
Niks meer en niet minder. Wat iemand met zijn auto doet is geheel zijn beslissing.12 september 2010 om 14:57 #17694516Ik zet hier ff 2 uitspraken uit dit topic onder elkaar.
Zegt wat mij betreft genoeg.1.We kregen ook te horen dat onze Lets in prima condities zijn. Ze lopen netjes turbo’s van beide auto’s zijn goed.
2. Die kwam tot de conclusie dat het olieverbruik kwam, door een olie lekkende LET turbo en de leidingen van me warmte
wisselaar lekte olie.Dus jeroen zegt dat de turbo goed is en achteraf blijk je van begin af aan een lekkende turbo te hebben.
Ik heb niets tegen jeroen of vdb of whatever en het lijkt me ook een goede zaak, maar het is me nu wel duidelijk dat er veel geluld word hier.
12 september 2010 om 15:50 #17694517:jerry
12 september 2010 om 16:07 #17694518@patman, in die uitspraken heb je helemaal gelijk.
Alleen paar dingen nog. Jeroen wist niks van dat de onderkant van mijn auto altijd vol olie zat, simpelweg
vergeten te vertellen.
Het andere is, dat een olie lekkende turbo, net zoveel turbo druk aangeeft en mee doet als een goede turbo!
Dat kan jaren lang zo goed gaan! Zo slecht was de turbo niet! Hij heeft niet inwendig gekeken, alleen gezegd wat de uitdraai weer gaf.Derk vertelde mij dat ik een grondige lek test moest laten doen en alles moest na lopen omtrent het olie verbruik.
Aangezien Derk en Jeroen geen tijd hadden binnen korte tijd voor dat onderzoek ben ik naar de gewone Opel dealer gegaan daarvoor.
Ze hebben enkel die uitspraak gedaan omdat ze alleen de turbo druk zagen en die was normaal, maar hadden geen onderzoek naar de rest gedaan.
Ondanks alles, zal ik mijn auto en mijn motor op motorisch gebied altijd door VDB Works laten doen. Ook vanwege dat Jeroen elke week wel in een blad staat over zijn kunnen en weten en uiteraard over zijn super snelle motor. Zoals iemand al een keer mooi verwoorde hier. Wat Jeroen aanraakt verandert in goud! Ik denk dat je minder slechte ervaring met Jeroen vind op het net dan met andere tuners.
Genoeg erover gepraat, laat ieder voor zich bedenken wat die wil en hoe en waar.
Ik wou alleen met dit topic duidelijk maken dat deze jongens gouden handen hebben en dat het in ons eigen koude kikkerlandje is:D
14 september 2010 om 12:08 #17694519origineel gepost door AstraGCoupeTurbo
@patman, in die uitspraken heb je helemaal gelijk.Alleen paar dingen nog. Jeroen wist niks van dat de onderkant van mijn auto altijd vol olie zat, simpelweg
vergeten te vertellen.
Het andere is, dat een olie lekkende turbo, net zoveel turbo druk aangeeft en mee doet als een goede turbo!
Dat kan jaren lang zo goed gaan! Zo slecht was de turbo niet! Hij heeft niet inwendig gekeken, alleen gezegd wat de uitdraai weer gaf.Derk vertelde mij dat ik een grondige lek test moest laten doen en alles moest na lopen omtrent het olie verbruik.
Aangezien Derk en Jeroen geen tijd hadden binnen korte tijd voor dat onderzoek ben ik naar de gewone Opel dealer gegaan daarvoor.
Ze hebben enkel die uitspraak gedaan omdat ze alleen de turbo druk zagen en die was normaal, maar hadden geen onderzoek naar de rest gedaan.
Ondanks alles, zal ik mijn auto en mijn motor op motorisch gebied altijd door VDB Works laten doen. Ook vanwege dat Jeroen elke week wel in een blad staat over zijn kunnen en weten en uiteraard over zijn super snelle motor. Zoals iemand al een keer mooi verwoorde hier. Wat Jeroen aanraakt verandert in goud! Ik denk dat je minder slechte ervaring met Jeroen vind op het net dan met andere tuners.
Genoeg erover gepraat, laat ieder voor zich bedenken wat die wil en hoe en waar.
Ik wou alleen met dit topic duidelijk maken dat deze jongens gouden handen hebben en dat het in ons eigen koude kikkerlandje is:D
Juist!! en hoe vaak heb ik nu al niet aangegeven dat de software van mijn coupe hier ook aangepast is! van 140pk naar 232pk. +7 runs op de dyno! en dit alles voor nog minder dan dat de 200pk software bij Mtech kost!!:agent
en geloof me, deze tuner heeft ook allang zijn strepen verdient!!
14 september 2010 om 12:18 #17694520ik ga er binnenkort ook heen eerst even wachten.
Tot dat alle onderdelen gemonteerd zijn; LEH turbo, LEH Injectoren, FMIC, Benzinedrukregelaar.Ik heb al met hem gemailt, dat vind ik al een hele plus punt, mail respons!
Maar ik zal jullie zeker mijn ervaringen vertellen.
14 september 2010 om 18:50 #17694521Vond ik ook, dat ze altijd keurige terug mailde, maakte niet uit hoe laat zelfs s avonds laat antwoord terug.
Maar alle mails waren duidelijk!
Eindelijk jongens die het ook inzien.
Ben benieuwd naar je uitslag als je bij hun vandaan bent.
Groeten.
22 september 2010 om 16:10 #1769452230 sepember heb ik een afspraak met hem
voor me nieuwe software + dynorun :D1 oktober 2010 om 14:08 #17694523zoals jullie gelezen hebben had ik me software aangepast bij tunnex
beviel me niet en weer de orginele software laten plaatsengisteren bij vdb geweest eerst ff op de bank eerste run 143.1pk -242nm:cry
schok er echt van hij zat vol met fouten volgens hem
na een run of 5 kwamen we tog op 205.2pk-353nmme auto liep veel te rijk afgesteld
hij loop nu al een stuk beter hij verbruikt minder en is sneller :)
maar hij kon er niet echt meer uithalen alles is orgineel behalve eindemper inlegfilter en dumpwalve
hij gaf advies om me voorste cat eruit te halen en dan terug te komen
maar gvd 143pk viel me echt ff tegen :swear
zat zelf te denken 190pk standaart terug naar huis 240pkmaar ja hij loopt al een stuk fijner als voor heen :thumbup
goeie service je ken alles vragen had zelf niet veel verstand ervan dus gisteren weer wat dingen geleerd
kom er zeker terug:wors
1 oktober 2010 om 14:25 #17694524143.1pk :o hoe kan dat toch !(een atmosferische 2.0 levert nog meer)
205.2pk is ook niet echt spectaculair(zijn het pk’s aan de wielen??)
maar het koppel is wel weer lekker hoogHeb je ook een vermogensdiagram ?
Gelukkig is alles weer gecheckt en rijdt je nu niet meer met prutssoftware
1 oktober 2010 om 14:43 #17694525ja vraag mij het 143pk
uitdraai heb ik hier wel liggen moet ik ff inscannen
1 oktober 2010 om 15:00 #17694526143? Voor een zafira a opc? Ergens gaat iets niet goed! Of met je auto of met die bank of hebben ze het over aan de krukas of aan de wielen. Begrijp er niets van. Te rijk?? En dan mis je 60 pk? Succes maar dit gaat niet goed.
1 oktober 2010 om 15:04 #17694527Nee dit is idd wel heel vreemd. 143 pk haal je zonder de turbo.
Gekke verhalen allemaal. Volgens mij is er op die bank geen 1 auto goed als ik het zo lees.
Hij was terug gezet naar orgineel, en dan 143 pk, heel raar!!! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.