Vanuit Tilburg een nieuw lid.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Vanuit Tilburg een nieuw lid.

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    cootjuh

Hallo allemaal,

Ook ik stel me graag even voor…
      Remco is mijn naam ik ben 30 jaar en ik kom uit Tilburg, waar ik samen met mijn vrouw en twee kinderen woon.
      Na drie jaar alfa romeo te hebben gereden was ik toe aan iets anders, mijn vrouw en ik habben ons oog laten vallen op een Astra H
      Mijn enige “must have” was dat het een automaat zou zijn, dat is het geworden :D
      In Emmen zagen we er een staan met bijna alle opties, en een automaat, vanuit Tilburg is dit ongeveer 2 uur rijden… we konden hem de eerste keer niet gelijk meenemen omdat hij nog moest worden ingevoerd dus hebben de reis twee keer afgelegd alleen de laatste keer terug in de astra :thumb
      Het is een Opel astra H 1.8 cosmo automaat geworden.( Ik zal spoedig wat foto’s plaatsen )
      Ben ook al bezig geweest het een en ander te veranderen zoals een dubbel din navegatie “opel look a like”, heb nu angels eys liggen en xenon gehaald.. ben nu aan het wachten tot ik ergens een embleemloze grill kan vinden zodat de bumper er maar een keer af hoeft.
      Verder wil ik er nog 18″ wielen onder gaan leggen en verlagen, andere achterlichten ( staan in bestelling ) en zonneschermen plaatsen.
      Dan moet ik nog wat dingen uit gaan zoeken… de wat kleinere dingen zoals voetverlichting en de inklapbare spiegels aansluiten op de cv..heb ook contact gehad met een dealer hier in de buurt om wat instellingen aan te passen maar ik kijk nog even verder… 35 euro voor n paar minuten werk :swear
      Heb al veel rondgekeken hier maar nog niet alles kunnen vinden maar ik zal hier regelmatig te vinden zijn!

Groeten Remco

dion87

welkom op het forum
        handige weetjes staan bij e how-to’s.

cootjuh

dion87

mooie wagen, en het 1.8 blok is ook een prima ding.
            me vader heeft bijna de zelfde wagen alleen station en met de zelfde motor :P

cootjuh

Oke dat is fijn om te horen :thumbup ..wil hem binnekort groot onderhoud geven zodat ik daar ook geen risico’s mee loop.
              Heeft iemand hier ervaring met het laten spoelen van de automaatbak?
              En wat is ongeveer het verbruik van een 1.8 automaat bij mij ligt dit gemiddeld 9 ltr op 100 km :???: ( dit is in de stad en 80 wegen.).

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.