Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Vannacht gevolgd!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 maart 2011 om 11:22 #17233917
Ik heb vannacht hard gelachen!
Ik had een vriendin thuis afgezet nadat we m’n verjaardag gevierd hadden :jerry Komt me op een kilometer van huis een politie tegemoet rijden. Ik reed verder normaal, maar heb een sportuitlaat onder m’n Astra (met dank aan de vorige eigenaar, het is een prachtpijpje! :wub) en dus iets meer geluid. :wors Dus wat ik al verwachtte gebeurde: de auto keerde om vervolgens achter mij aan te komen. Ik hield me – zoals van een brave burger verwacht wordt – nog steeds keurig aan de snelheid en deed verder geen gekke dingen. De politie volgde me trouw. :thumbup Ik heb continu in m’n spiegel gekeken, wachtend op het ‘stop – politie’ bordje, maar helaas! Ik ben keurig tot m’n huis gevolgd (we wonen aan en pad van zo’n 200 meter en de auto sloeg in eerste instantie zelfs ons pad in achter mij aan) maar ik mocht niet blazen, m’n uitlaat laten brullen of m’n papiertjes showen. Ik heb er wel hartelijk om gelachen, het is al de tweede keer in 1,5 maand dat een politie-auto mij overduidelijk in de gaten houdt. De eerste keer reed de auto me tegemoet en is toen op een rotonde blijven wachten tot ik langs gereden was en nu dit. :jerry Politie in Zuid-Oost Drenthe en Groningen, ze hebben duidelijk iets met auto’s met een sportuitlaat :D9 maart 2011 om 11:33 #17832213Heb het ook al gehad. Vervolgens kijken ze heel zuur als alles in orde blijft te zijn :D
9 maart 2011 om 11:36 #17832214Hahaha! Sneue bedoeling.
Laatst ook een vrouwtje bij politie op je hielen ofzo. Die durfde niet te stoppen voor een undercover zwarte Audi A8.. waar de ooms in reden. LOL!
9 maart 2011 om 11:36 #17832215ik heb met mijn corsa wel eens gehad dat ik moest stoppen dat ze alles maar dan ook echt alles gingen na kijken, das ook niet fijn hoor ben je anderhalf uur later thuis, zonder boete dat wel maar toch ik had wel wat beters kunnen doen in anderhalf uur.
Erwin
9 maart 2011 om 11:40 #17832216AnoniemLid sinds:
1 January 1970paar jaar geleden waren ze in emmen toch ook extreem aan het controleren
op het geluids niveau van je stereo instalatie;):hmmz
ach ze zijn daar mischien wat erg actief
maar als het niet vervelender wordt dan dit
kun je er inderdaad om blijven lachen:jerry:jerry:jerry9 maart 2011 om 11:41 #17832217had et met mijn volvo, ramen geblindeerd, grote subwoofer er in die hard stond te dreunen, zijn ze me ook een tijdje achterna gereden, ik parkeer hem voorthuis, stappen hun ook uit, rondje om de auto gedaan, alles na gekeken, niks aan de hand :s pff volgens mij gewoon verveling of zo
9 maart 2011 om 11:46 #17832218@DarknNL08: Die aflevering heb ik ook gezien ja, dat vond ze maar eng! Ook hard om gelachen :P
@Erwin1987: Dan is het erg vervelend idd, dat vind ik meer burgertje pesten dan echte overtreders aanpakken… :mad:En ja, ze waren wel teleurgesteld geloof ik :D Ze hebben zelfs nog even op het pad staan wachten, volgens mij in de hoop dat ik er toch niet zou wonen en dus weer terug de weg op zou gaan :P
9 maart 2011 om 11:48 #17832219ze zijn me ook wel eens vanaf me oude werk(ede) tot in westervoort achterna gereden en me dan na 25 km aan te houden en te zeggen dat me ene achterlicht niet werkt.
Erwin
9 maart 2011 om 13:51 #17832220vroeger met de brommer ook wel gehad.
flinke herrie uitlaat er onder hangen,rijd er ineens een smeris achter je.
mooi 30 km/p u gaan rijden en hij bleef zeker 5 km achter me aan rijden:D9 maart 2011 om 13:52 #17832221[rquote=1887058&tid=144195&author=louwe 16 klepper]paar jaar geleden waren ze in emmen toch ook extreem aan het controleren
op het geluids niveau van je stereo instalatie;):hmmz
ach ze zijn daar mischien wat erg actief
maar als het niet vervelender wordt dan dit
kun je er inderdaad om blijven lachen:jerry:jerry:jerry[/rquote]Emmen extreem????:wtf
Heb indertijd verhalen gehoord dat de Polizei daar je in de kofferbak dumpte als je niet volgens hun regels te werk ging.
Hoe of wat weet ik niet meer……….heb het zelf niet mee gemaakt.:P9 maart 2011 om 15:18 #17832222ga boeven vangen:sleeping Mij hebben ze nog nooit gevolgd… ach wat niet is kan nog is komen.
9 maart 2011 om 16:14 #17832223ik reed eens naar een feestje heen toevallig achter een politiewagen aan en die reed exact de route die ik ook moest rijden.
toen werd ik na 15 min aan de kant gezet met de vraag waarom ik hun achtervolgde:o
heb hem het verteld en gelijk gevraagd of ie nix beters te doen had!
9 maart 2011 om 16:31 #17832224De politie is gewoon je beste vriend.:D
Had een keer een auto uit de stalling gehaald, alleen de ramen ff schoon gemaakt en was op weg naar huis. Ja hoor een politie auto achtervolgde mij een tijdje, werd aan de kant gezet en alles werd gecontroleerd. Zelfs een blaastest!
Maar had alles voor elkaar, en toen ik mijn auto weer wou starten weigerde deze. Akku plat, tja stond een tijdje met de verlichting aan.
Beide agenten riepen: zullen wij je aan de loop helpen? Wel ik riep: das is goed.
Had je moeten zien, twee agenten die een Opel aanloop duwden!:kewlpics
En zo kon ik weer weg.:D:DAgenten zijn ook maar mensen, en die vervelen zich ook wel eens.
En dan krijg je dat ze je een tijdje achtervolgen, en dat doen ze gewoon om de tijd door te komen.
;):jerry9 maart 2011 om 16:38 #17832225[rquote=1887052&tid=144195&author=DarkNL08]Hahaha! Sneue bedoeling.
Laatst ook een vrouwtje bij politie op je hielen ofzo. Die durfde niet te stoppen voor een undercover zwarte Audi A8.. waar de ooms in reden. LOL![/rquote]
Ik geef d’r groot gelijk voor het zelfde geld zijn het een stel zware criminelen die haar koud maken en van alles beroven wat ze heeft :thumbup
9 maart 2011 om 17:55 #17832226ik had t ook vaak in de avonddienst dan rij je om 1u na huis..zien ze 1 auto en draaien en achter me aan.. en idd vaak is t niks maar af en toe blazen , dan beginnen ze soms over me remusje maar die hoorde je amper
pas ook weer is zaten ze weer achter me en uitlaat brult nu wa meer maar niet aso ofzo, en heb er xenon in hun dachten dat t niet mocht en ik zei van wel.. kort verhaal lang te maken t mag wel mits t goed afgesteld staat en dat staat t
helaas nog steeds geen bob sleutelhanger :P :P
9 maart 2011 om 17:56 #17832227[rquote=1887235&tid=144195&author=InjectTheVenom][rquote=1887052&tid=144195&author=DarkNL08]Hahaha! Sneue bedoeling.
Laatst ook een vrouwtje bij politie op je hielen ofzo. Die durfde niet te stoppen voor een undercover zwarte Audi A8.. waar de ooms in reden. LOL![/rquote]
Ik geef d’r groot gelijk voor het zelfde geld zijn het een stel zware criminelen die haar koud maken en van alles beroven wat ze heeft :thumbup[/rquote]
Sowieso zou ik doorrijden bij een VAG- merk, aso volk vaak!
9 maart 2011 om 18:11 #17832228@ koenelsenaar: idd helaas wel.Vaak erg irritante lui.
9 maart 2011 om 18:33 #17832229ik word ook regelmatig ff voor controle aan de kant gezet.. allemaal bulshit, omdat er in de hoeksewaard vaak word ingebroken oid, word ik elke keer weer door een andere agent aan de kant gezet.. elke keer weer het zelfde verhaal.. aangezien ik daar elke dag kom omdat me meisie daar woont..
die gasten hebben echt een hoog zinloosheid niveau:angel word vorige week de brommer van me schoonzussie gestolen uit de schuur, nix geen blauw te vinden in de buurt.. kan ik echt zo pissig op worden.
9 maart 2011 om 19:32 #17832230als ik langer dan een paar minuten word achtervolgd stop ik uit me zelf
word helemaal panis als ze me achtervolgen en ik weet dat ik niks raars doe.
hou me aan of laat me met rust!!
9 maart 2011 om 19:45 #17832231En ondertussen word er 2 km verderop volop ingebroken…..
Gekke figuren;)9 maart 2011 om 20:17 #17832232ja leuk he politie..
had het laast ook al haal mijn dochter op bij de disco weg
reeden ze ook achter mij,,,had geluk kwam een vw de rotonde op rijden iets te snel,gingen ze daar achter aan…
zielig hoor…:P
9 maart 2011 om 20:40 #17832233Ik stop altijd uit mezelf maar voordat er iets gezocht word om me te bekeuren :’)
9 maart 2011 om 20:42 #17832234Heb al een Db test gehad van die mafkezen,als er te veel Db zou zijn werd me vooraf al gemeld dat ze me het kenteken in beslag nemen,jaja :fy1
Gr. Gts32v6
9 maart 2011 om 20:47 #17832235ik reed een tijd geleden door het dorp,en er kwam een “woutewage”tegemoet met 2 van die 18 jarige stagaires (incl. ruige zonnebril).
nadat ik ze gepasseerd was,keerden ze zomaar ineens midden op de weg,andere auto’s in de ankers :o,en volgas achter mij aan.
ik had de gordel om,dus dacht…niks aan het handje,maar ze haalden mij met een rotvaart in,en stop politie/volgen ging aan.
IK REED MET MIJN MISTLAMPEN AAN!wat een boef was ik toch…holleeder is er niks tegen! :fy19 maart 2011 om 21:38 #17832236[rquote=1887052&tid=144195&author=DarkNL08]Hahaha! Sneue bedoeling.
Bij wegmisbruikers was dat. en de politie rijdt met A3’s en A4’s
niet met A8en
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.