Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › vandaag weer een c coupe afgeschreven door een golfrijder. m
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 februari 2011 om 19:00 #17702287
Hee Hans ik heb nog wel een mooie blauwe 1200 in te ruilen :P
11 februari 2011 om 19:13 #17702288ja maar ik moet minderen niet gelijk blijven :P.
maar als hij klaar is schat ik dat hij rond de 2500 2750 kost
met een 1,2 motor er in buitenkant gespoten oranje en opel rallye stikkerset er op.
binnekant gewoon standaart.misschien met nog een paar kuipstoeltjes en sportstuur
verder wat lager en lm velgen.
kunnen wel dikke velgen op want heb de randen achter omgeklopt en afgelast:Pdus 8j13 is iig no problem11 februari 2011 om 19:22 #17702289En je hebt er ook laatst nog een hele mooie 4 deurs sedan 2.0 bij gekocht !!!:P
even nog een vraagje over die Rally stickers,
ik heb een bruine coupe zijn er ook stickers in die kleur of zijn ze transparant ??????11 februari 2011 om 19:33 #17702290[rquote=1866118&tid=129973&author=REDP.]En je hebt er ook laatst nog een hele mooie 4 deurs sedan 2.0 bij gekocht !!!:P
even nog een vraagje over die Rally stickers,
ik heb een bruine coupe zijn er ook stickers in die kleur of zijn ze transparant ??????[/rquote]ja sommige aanbiedingen kan ik niet laten lopen:angel
stikkers zijn in alle kleuren die ze hebebn van folie leverbaar.
wil je rose dan han ik ze ook leveren:P
misschien als je ze in carbon wilt of houtlook of chroom dat ze duurder zijn omdat de folie duurder is maar anders kan ik ze in elke folie kleur leveren.zou wel mooi zijn net een beetje tint verschil van je auto.:hmmz11 februari 2011 om 21:27 #17702291[rquote=1866134&tid=129973&author=pipo][rquote=1866118&tid=129973&author=REDP.]En je hebt er ook laatst nog een hele mooie 4 deurs sedan 2.0 bij gekocht !!!:P
even nog een vraagje over die Rally stickers,
ik heb een bruine coupe zijn er ook stickers in die kleur of zijn ze transparant ??????[/rquote]ja sommige aanbiedingen kan ik niet laten lopen:angel
stikkers zijn in alle kleuren die ze hebebn van folie leverbaar.
wil je rose dan han ik ze ook leveren:P
misschien als je ze in carbon wilt of houtlook of chroom dat ze duurder zijn omdat de folie duurder is maar anders kan ik ze in elke folie kleur leveren.zou wel mooi zijn net een beetje tint verschil van je auto.:hmmz[/rquote]Ik had het van de vorige eigenaresse al gehoord, hij was mij ook aangeboden,
maar ik ben nu druk met de bruine :D,
stickers komen nog wel een keer, komende week weer lekker sleutelen/lassen11 februari 2011 om 21:31 #17702292ja over een paar weken komt hij hier remco komt hem brengen
zien wel wat voor ijzer het is :P en wat we er van kunnen maken11 februari 2011 om 21:46 #17702293Nou hans het ziet er allemaal geweldig uit wat je aan het doen bent.:o
Petje af voor het werk wat je nu al geleverd hebt en wat nog komen gaat.11 februari 2011 om 22:16 #17702294dankje geert.is een beetje uit de hand gelopen hobby:P
maar ik probeer alles zelf te doen ofje zo veel mogelijk
lassen strakzetten spuiten dadelijk bij de station de v6 inbouwen en ga zo maar door.verwacht alleen bij die auto een moeilijkheid bij de elektronica:cry12 februari 2011 om 08:05 #17702295Heb je dan nog schemas nodig van de v6, welke probleem heb je dan?:hmmz
12 februari 2011 om 08:19 #17702296nou zo ver ben ik nog niet:angelmaar ik verwacht er tzt tegenaan te lopen omdat ik alleen kabel boom heb tot dat hij het schutboard in gaat en en dan de sleutelring met sleutel.
en bijbehorende ecu en wat nog allemaal onder de kap zit.
dus ja word nog puzzelen:swear maar komt tzt wel eerst de coupe klaar en een paar andere.dan ga ik weer verder aan de station mv6.dit jaar wor misschien toch al een weinig klusjaar want heb en brief gekregen van de eigenaar van het braakliggende terrein hier achter dat ze dit jaar toch echt gaan bouwen.en dan moet de garage leeg en gaat hij plat:o
komt wel weer een nieuwe :jerrymaarja moet wel alles er uiten tijdelijk ergens opslaan12 februari 2011 om 08:24 #17702297En ga je de garage gelijk maar iets groter hoger etc maken ,
zodat je nog meer mogelijkheden hebt ??12 februari 2011 om 08:40 #17702298[rquote=1866471&tid=129973&author=REDP.]En ga je de garage gelijk maar iets groter hoger etc maken ,
zodat je nog meer mogelijkheden hebt ??[/rquote]groter niet dan moet ik hem op de buurman zijn tuin zetten.
en hij is nu 4,75 bij 9,75 en we hebben een vergunning om hem 5 bij 10 binnewerks te maken met grote zolder en kompleet onderkelderd 5 bij 10 en komt meteen een carpoort aan van 6 bij 5,50 dus hopelijk dan groot genoeg:angel
al weet je dat nooit bij mij:D.
maarja ik woon ook in de bebouwde kom tegen het centrum dus is al groot genoeg hier:angelmaarja word wel een beetje opruimen.
heb nog een station koets staan kaal en een 4 deurs bijna kaal maar die is eigenlijk te goed om kort te slijpen13 februari 2011 om 07:14 #17702299Zo dat is wel effe balen :(.
Moet je zolang maar een zeecontainer plaatsen om de spullen en de autos in op bergen?13 februari 2011 om 10:13 #17702300uu ik woon niet op een boerderij geert;) zoveel plek heb ik niet en op straat mag niet.maar ik heb hier en daar wel wa plekjes waar ik wat neer kan duwen:thumbup
13 februari 2011 om 10:49 #17702301prachtig!
14 februari 2011 om 09:21 #17702302ben je zelf autospuiter van beroep?
14 februari 2011 om 14:06 #17702303eu nou ik ben eigenlijk als automonteur begonnen na 2 jaar in een garage te hebben gewerkt en door omstandigheden ben ik in een schadebedrijf begonnen als uitdeuker spuiter.daar heb ik 9.5 jaar gewerkt en daarna ben ik in een autoverhuurbedrijf begonnen als manusje van alles :angel
maar schade s hebben me altijd geinterreseert en het repareren van een zware schade bij een oudere auto natuurlijk zie ik weer als een uitdaging maar heb ik me zelf aangeleerd:P.
bij de nieuwe auto s is zoiets al bijna niet meer te doen zonder een hoop speciaal gereedschap enz.is dan ook niet meer zo leuk:swear14 februari 2011 om 15:46 #17702304[rquote=1868385&tid=129973&author=pipo]eu nou ik ben eigenlijk als automonteur begonnen na 2 jaar in een garage te hebben gewerkt en door omstandigheden ben ik in een schadebedrijf begonnen als uitdeuker spuiter.daar heb ik 9.5 jaar gewerkt en daarna ben ik in een autoverhuurbedrijf begonnen als manusje van alles :angel
maar schade s hebben me altijd geinterreseert en het repareren van een zware schade bij een oudere auto natuurlijk zie ik weer als een uitdaging maar heb ik me zelf aangeleerd:P.
bij de nieuwe auto s is zoiets al bijna niet meer te doen zonder een hoop speciaal gereedschap enz.is dan ook niet meer zo leuk:swear[/rquote]speciaal gereedschap bij nieuwe auto’s valt wel mee hoor :P met een puntlasboor en een las apparaat kom je een heel eind.
14 februari 2011 om 15:50 #17702305[rquote=1868457&tid=129973&author=GlennGSI][rquote=1868385&tid=129973&author=pipo]eu nou ik ben eigenlijk als automonteur begonnen na 2 jaar in een garage te hebben gewerkt en door omstandigheden ben ik in een schadebedrijf begonnen als uitdeuker spuiter.daar heb ik 9.5 jaar gewerkt en daarna ben ik in een autoverhuurbedrijf begonnen als manusje van alles :angel
maar schade s hebben me altijd geinterreseert en het repareren van een zware schade bij een oudere auto natuurlijk zie ik weer als een uitdaging maar heb ik me zelf aangeleerd:P.
bij de nieuwe auto s is zoiets al bijna niet meer te doen zonder een hoop speciaal gereedschap enz.is dan ook niet meer zo leuk:swear[/rquote]speciaal gereedschap bij nieuwe auto’s valt wel mee hoor :P met een puntlasboor en een las apparaat kom je een heel eind.[/rquote]
ja maar bij zo,n schade net als de coupe is er meestal wel meer kapot en zitten er zo veel meer verstevigingen airbags en andere zooi in en dan zijn de verstevigingen ook nog eens van hss staal wat je officeel niet door mag zagen maar kompleet moet vervangen en sommige moeten met seciale lasapparatuur gelast worden of is van aluminium enz enz. komt dan voor een thuis hobbyist wel meer bij kijken14 februari 2011 om 15:55 #17702306[rquote=1868464&tid=129973&author=pipo][rquote=1868457&tid=129973&author=GlennGSI][rquote=1868385&tid=129973&author=pipo]eu nou ik ben eigenlijk als automonteur begonnen na 2 jaar in een garage te hebben gewerkt en door omstandigheden ben ik in een schadebedrijf begonnen als uitdeuker spuiter.daar heb ik 9.5 jaar gewerkt en daarna ben ik in een autoverhuurbedrijf begonnen als manusje van alles :angel
maar schade s hebben me altijd geinterreseert en het repareren van een zware schade bij een oudere auto natuurlijk zie ik weer als een uitdaging maar heb ik me zelf aangeleerd:P.
bij de nieuwe auto s is zoiets al bijna niet meer te doen zonder een hoop speciaal gereedschap enz.is dan ook niet meer zo leuk:swear[/rquote]speciaal gereedschap bij nieuwe auto’s valt wel mee hoor :P met een puntlasboor en een las apparaat kom je een heel eind.[/rquote]
ja maar bij zo,n schade net als de coupe is er meestal wel meer kapot en zitten er zo veel meer verstevigingen airbags en andere zooi in en dan zijn de verstevigingen ook nog eens van hss staal wat je officeel niet door mag zagen maar kompleet moet vervangen en sommige moeten met seciale lasapparatuur gelast worden of is van aluminium enz enz. komt dan voor een thuis hobbyist wel meer bij kijken
[/rquote]Een maat van me doet het thuis als hobbyist en Maakt auto’s als nieuw klaar :) Maar je hebt wel gelijk kwa airbags en dergelijke.. kost gauw een paar duizend aan delen. HSS staal valt wel met een gewoon apparaat te lassen. puntlasapparaat had er wel moeite mee. Tis in iedergeval niet ondenkbaar :P Maargoed beter een C kadett op de weg houden dan een Golf 5/6 oid daar zijn er nog genoeg van !!
14 februari 2011 om 16:32 #17702307[rquote=1868470&tid=129973&author=GlennGSI][rquote=1868464&tid=129973&author=pipo][rquote=1868457&tid=129973&author=GlennGSI][rquote=1868385&tid=129973&author=pipo]eu nou ik ben eigenlijk als automonteur begonnen na 2 jaar in een garage te hebben gewerkt en door omstandigheden ben ik in een schadebedrijf begonnen als uitdeuker spuiter.daar heb ik 9.5 jaar gewerkt en daarna ben ik in een autoverhuurbedrijf begonnen als manusje van alles :angel
maar schade s hebben me altijd geinterreseert en het repareren van een zware schade bij een oudere auto natuurlijk zie ik weer als een uitdaging maar heb ik me zelf aangeleerd:P.
bij de nieuwe auto s is zoiets al bijna niet meer te doen zonder een hoop speciaal gereedschap enz.is dan ook niet meer zo leuk:swear[/rquote]speciaal gereedschap bij nieuwe auto’s valt wel mee hoor :P met een puntlasboor en een las apparaat kom je een heel eind.[/rquote]
ja maar bij zo,n schade net als de coupe is er meestal wel meer kapot en zitten er zo veel meer verstevigingen airbags en andere zooi in en dan zijn de verstevigingen ook nog eens van hss staal wat je officeel niet door mag zagen maar kompleet moet vervangen en sommige moeten met seciale lasapparatuur gelast worden of is van aluminium enz enz. komt dan voor een thuis hobbyist wel meer bij kijken
[/rquote]Een maat van me doet het thuis als hobbyist en Maakt auto’s als nieuw klaar :) Maar je hebt wel gelijk kwa airbags en dergelijke.. kost gauw een paar duizend aan delen. HSS staal valt wel met een gewoon apparaat te lassen. puntlasapparaat had er wel moeite mee. Tis in iedergeval niet ondenkbaar :P Maargoed beter een C kadett op de weg houden dan een Golf 5/6 oid daar zijn er nog genoeg van !![/rquote]
o ik zeg ook niet dat ik dat niet zou kunnen maar ik vind dit mooier;)
heb ook al eens een 807 moeten maken met voorschade en zijschade die hebben hss staal er in zitten en ook zijschade van een golf of ford focus16 februari 2011 om 13:49 #17702308netjes gedaan hans, maar wist natuurlijk ook al dat je laswerk wel aan je over kunt laten:P
16 februari 2011 om 14:01 #17702309haah das waar.heb je geen foto s van je amerikaan schermen :Pof stan die al strak
16 februari 2011 om 14:56 #17702310die staan al strak, moeten wel nog een keer in z’n geheel in de spuitplamuur. Dan nog nablokken, grondlak en dan ………
27 maart 2011 om 19:58 #17702311up-date duurt even maar heb niet stil gezeten :angelkadett in de grondverf en sponning enkoffer gespoten
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.