Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Vandaag geprobeerd de…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 mei 2011 om 17:50 #17697195
@david verburg wrote:
ik kom wel buurten hoor juul
900kg 293pk 400nm @0,9bar =pure fun!Ik kom ook in drachten 8)
700kg 216pk 343nm @ 0,9 bar = cheap ass :mrgreen:
3 mei 2011 om 19:38 #17697196net op de autoweg A73 een paar sprintjes gedaan tegen de 1-VLL-82.
wist niet wat ik zag :shock:
een TOYOTA TUNDRA!!na het invoegen 2x doorgetrokken tot 200 (sorry :roll: ) en het gekke ding
kon me tot 160 redelijk bijhouden.wist niet wat ik zag!!
daarna werd ie kleiner,en gaf ie op..thuis meteen opgezocht en dat gekke ding had 386 pk :shock:
ik denk dat hij net zo raar gekeken heeft als ik…3 mei 2011 om 20:05 #17697017Jij wil zeggen dat je een 386pk auto voor blijft met een zafira met zeg 260pk? Klinkt als broodje aap of t ding woog 3 ton.
3 mei 2011 om 20:15 #17697197beste baas…dat is precies wat ik wil zeggen!weet je wel wat een toyota tundra is :hmmz ?blijkbaar niet!het ding weegt bijna 2400 kg.staat op autoweek.en anders google je maar!dan weet je tenminste waar je het over hebt…
maar even terug naar het topic:
tot 160 ging het bijna gelijk op (ik was iets sneller) maar zo’n ding is niet gemaakt om snel te rijden,alleen acceleratie,dus daarom liep ik uit na de 160.evengoed VETTE bak zo’n tundra :shock: !
broodje aap…HAHA zal ik hier een beetje gaan liegen?om indruk te maken ofzo zeker :wtf .heb ik niet nodig!ik post gewoon wat ik net meegemaakt heb!en hoezo “zeg 260 pk”??het waren er 267 zonder de fmic en 3″ uitlaat!en na 7 mei zijn het er ZEKER meer dan 267 want dan heb ik een date met V-max :agent4 mei 2011 om 09:54 #17697190als je naar de pk gewicht verhouding kijkt heeft de zaf alsnog minder kilo’s per pk…. jammer dat meneer Baas altijd en overal van dit soort reacties heeft….
4 mei 2011 om 15:06 #17697189@DEEF wrote:
net op de autoweg A73 een paar sprintjes gedaan tegen de 1-VLL-82.
wist niet wat ik zag :shock:
een TOYOTA TUNDRA!!na het invoegen 2x doorgetrokken tot 200 (sorry :roll: ) en het gekke ding
kon me tot 160 redelijk bijhouden.wist niet wat ik zag!!
daarna werd ie kleiner,en gaf ie op..thuis meteen opgezocht en dat gekke ding had 386 pk :shock:
ik denk dat hij net zo raar gekeken heeft als ik…Ik had laatst het zelfde met een of andere Jeep Cherokee
Tot de 100 retesnel maar daarna verloor hij het
@Baas ,je moet wel je auto’s kunnen voordat je iemands verhaal voor
“broodje aap” uitmaakt want een Toyota Tundra er uit rijden met
een OPC (met +267pk) is geen gek verhaalnogmaals gewicht delen door vermogen zegt een hoop
Tundra
2400 delen door 387 =6.2 kg per pkOPC DEEF
1560 delen door 267 =5.84 kg per pk4 mei 2011 om 16:48 #17697188Volgens mij zei ik ook iets over t gewicht? ;)
4 mei 2011 om 18:34 #17697198dan bestaat er ook nog zoiets als aerodynamica, verschillende versnellingsbakken en goed/slecht onderhouden motoren.
of vinden jullie dat dit niet mag meetellen?4 mei 2011 om 18:47 #17697199dat zijn allemaal factoren die meetellen,maar ik had geen tijd om ze allemaal na te kijken onder de sprintjes :mrgreen:
4 mei 2011 om 19:01 #17697200haha, volgende keer moet je even vragen of ze willen wachten bij het eerst volgende tankstation zodat je de bandenspanning kunt checken en evt olie bijvullen, ooh en ultimate te tanken
en dan racen! (wel even zeggen dat ze niet in je slipstream mogen rijden want das nie eerlijk) hahaha…
en nu even serieus hoor jongens…4 mei 2011 om 19:52 #17697201@turbosix wrote:
haha, volgende keer moet je even vragen of ze willen wachten bij het eerst volgende tankstation zodat je de bandenspanning kunt checken en evt olie bijvullen, ooh en ultimate te tanken
en dan racen! (wel even zeggen dat ze niet in je slipstream mogen rijden want das nie eerlijk) hahaha…
en nu even serieus hoor jongens…:lol: :lol:
5 mei 2011 om 04:32 #17697202Euh een Toyota Tundra is geen sportwagen..
Check dit eens:
http://www.roadfly.com/review-2004-toyota-tundra-double-cab-limited.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
5 mei 2011 om 17:55 #17697203tijgetje57 wrote:Euh een Toyota Tundra is geen sportwagen..Idd landbouwvoertuig cq tractor.
Probeer eens een Dodge SRT10 (enkelcabine).5 mei 2011 om 19:18 #17697204Je bedoelt zoiets:
Wat een bak zeg!!! 8)
5 mei 2011 om 19:41 #17697205totdat ie een bocht om moet,of op de rem moet gaan staan :hmmz
zo’n srt 10 is hetzelfde model als een tundra.
maar als ie naast me staat probeer ik het gewoon weer :angel5 mei 2011 om 19:56 #17697206quote=”tijgetje57″]Euh een Toyota Tundra is geen sportwagen..
een opel zafira wel dan?
5 mei 2011 om 20:03 #17697207lijkt er niet eens op :wink:
en een dikke v10 zal wel sneller zijn dan een 2 liter turbo ja,maar als het sprintje te lang duurt moet ie stoppen om te tanken :mrgreen:30 juni 2011 om 18:42 #17697208Blauwe Astra H OPC tegen gekomen…. bij stoplicht gebaard voor een sprintje… vond ie ok… GROEN… ding was nergens hahaha :D
Kenteken was iets met gtx of gth oid in het midden..30 juni 2011 om 18:44 #17697209whehe altijd leuk :D die gast zal wel gezeten hebben uh uh king:
30 juni 2011 om 18:45 #17697210haha ja, zag m alleen niet meer, want bij volgende stoplicht ging hij rechtdoor en ik moest er af.
30 juni 2011 om 18:47 #17697211Hehe altijd leuk zulke acties, moest je eigenlijk kaartje op houden gaat toch naar vmax man :D
30 juni 2011 om 18:48 #17697212Ik vermoed dat hij gewoon met 240pk reed. Standard map.
30 juni 2011 om 18:53 #17697213idd zonden voor zo een z20leh :)
3 juli 2011 om 11:56 #17697214op de weg naar Antwerpen had ik een bumperklevende Mitsubishi eclipse achter me die er heel wel graag omheen wilde.
Ik dacht dat zal wel een rete snel ding zijn! (super laag, breed en met een giga vleugel).
Ik ging naar rechts om hem er langs te laten en op het moment dat ie naast me zat gaf ik flink gas,
dat ding was nergens meer, haha, blijkt er maar een 2.0 met 146pk/177nm in te hangen op 1295kg!
hij zal zich wel lullig gevoeld hebben in zijn ”schaap in wolfskleding” tegen mijn standaard burgerbak….3 juli 2011 om 14:16 #17697215hehe dat zijn de leuke verhalen :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.