Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Vandaag geprobeerd de…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 oktober 2010 om 20:33 #17697142
ahum
laatste keer dat ik keek werd er popiejopie gedaan dat ze met hun z20let die en die schijt reden etc etc.
zo heet zelf de fucking topic titel:vertagen als je dan verhalen krijgt van’ik had moeite met die impreza, maar pakte m wel’ dan moet ik wel ff reageren.
heel populair pk’s en nm’s in onderschriften, en moeite hebben met een auto waar een c20xe ook omheen draait…
dan lach ik me rot, corsa c20xe bouwen kost nog niet de helft van wat een coupe turbo kost..
6 oktober 2010 om 20:36 #17697143Pas op, straks gaan ze het over het comfort hebben :P:P
6 oktober 2010 om 22:22 #17697144En dan dacht ik dat ik hier op een forum kwam, waar iedereen dezelfde hobby heeft en iedereen respect voor elkaar heeft ongeacht welke opel ze rijden.
6 oktober 2010 om 22:33 #17697145En trouwens mayhem jouw allereerste reactie in dit topic was:
ja, maar jij rijd met een corsa van 750kg, en geen astra van 1400 kilo.met een c20xe corsa A blijf je baas B nog bij.
En dat was een reactie op iemand die een aston martin wel bijhield.
Jammer hoor zo’n reacties en dan kan ik het niet laten om erop te reageren.
6 oktober 2010 om 22:46 #17697146origineel gepost door gsi-maffia
Niks dan respect voor jullie als je zo een auto`s kunt/laat bouwen..Zeker als je student bent.. maar al die dikke verhalen over wie-wie wegrijd en verslaat..
Word je daar zelf dan niet moe van?? zo een auto bouw je toch voor je eigen plezier en niet om de hele dag
iedereen te vertellen hoe snel ie wel niet is.. althans dat is mijn mening.. maar mijn commentaar gaat niet
over mensen met sprint auto`s.. maar over de jongens die de hele dag de idioot uithangen in t verkeer..
:thumbup
Ik heb er net 1 uit m’n MSN lijst verwijderd :puke
7 oktober 2010 om 07:53 #17697147origineel gepost door patman
En dan dacht ik dat ik hier op een forum kwam, waar iedereen dezelfde hobby heeft en iedereen respect voor elkaar heeft ongeacht welke opel ze rijden.Juist
Zit er op het c20xe gedeelte geen topic waar je kan schrijven
hoe snel je bent met je Corsa A en dat je een hekel heb aan
mensen met een z20let die ook snel zijn(want daar begint het op te lijken)Dan kunnen de mensen die dit topic wel leuk vinden gewoon
hun verhalen opschrijven zonder dat ze meteen moeten
lezen dat een Corsa A c20xe dit ook kan(en sneller is en goedkoper en blablabla)Alvast bedankt jongens
(beetje respect voor elkaar vind ik wel gepast als Opelliefhebbers op een Opelforum)7 oktober 2010 om 11:07 #17697148Als ik het netjes uitdruk rijdt ik liever in een astra coupe turbo 2003 dan een corsa A uit 1990.. [lullige modus aan] ‘T grappige is ook dat dat almachtige c20xe blok meteen het duurste aan de hele auto is hehe
7 oktober 2010 om 16:21 #17697149vrede op aarde :P
c20xe,c20let,z20let whatever!!als dr maar opel op staat:vertag7 oktober 2010 om 17:01 #17697150whahaha zou bijna vw gaan rijden, hahaha neehoor.
word zelf ook zo vaak zoek gereden met me bmw, vind altijd wel leuk als je scheit word gereden door een standaard uit ziende auto.
niets meer dan respect.ben zelfs eens met de motor bijna sheit gereden door een skoda octavia.
hij kwam me voorbij zetten terwijl ik al 140 reed op me gemakkie dus ik dacht die knal ik ff voorbij…
nou t duurde dus veeeeeeeeeel langer dan gedacht , ik kroop hem pas bij 280 op me teller voorbij.vervolgens na de afrit en bij t stoplicht ff op ze raampje getikt: WTF heb jij met die skoda gedaan??????
hahaha was echt een leuk ding, alles zwart en een onwijs dik blok erin.
al die pk en nm verhalen die hier staan “zou” mogelijk kunnen zijn maar geeft de fabrikant vaak niet die waardes op bij een motor die helemaal goed is en bij ideale omstandigheden?
idd meten is weten en anders ff sprintje trekken.
maar laten we t gezellig houden op t forum , idd wat DEEF zegt ALS ER MAAR OPEL OP STAAT!!!
nou ga ik ff me schuurtje in om me agila met 8L W16 quad turbo op te starten, heb een donor veyron gedemonteerd, alleen de 14 inch past niet over me schijven heen van 40cm :P
7 oktober 2010 om 17:04 #17697151:jerry:jerry donor veyron
7 oktober 2010 om 17:05 #17697152@ jermir, was die skoda misschien een zwarte Fabia 1.9 TDI ?
Want dan weet ik om wie het gaat :angel7 oktober 2010 om 17:32 #17697153origineel gepost door patman
En trouwens mayhem jouw allereerste reactie in dit topic was:
ja, maar jij rijd met een corsa van 750kg, en geen astra van 1400 kilo.met een c20xe corsa A blijf je baas B nog bij.
En dat was een reactie op iemand die een aston martin wel bijhield.
Jammer hoor zo’n reacties en dan kan ik het niet laten om erop te reageren.
huh
er staat nergens dat ik t niet dik vind dat er grote c/z 20 let’s worden gebouwd en rondrijden.
ik zeg indd dat SW zijn kracht m zit in het gewicht. dat is toch ook zo.
het is logisch dat sw auto’s zoek rijd die je met een 300pk astra coupe niet bijhoud.
en de manier waarop t geschreven staat.. ik ken SW al jaren, t is dat er 300km tussenzit anders zaten we regelmatig bij elkaar op de koffie.dit gaat ook niet over respect en weet ik t wat.
als je dit al disrespect vind, dan moet je me eens zien als ik op dreef ben;)
aan het eind van t liedje zit je met geknepen billen in een corsa, en relaxed in een coupe bij 200 ++.
wel lache dat dit een rel word door 1 geintje op de vorige pagina:P
7 oktober 2010 om 17:49 #17697154Ik knijp m’n billen altijd bij elkaar als ik jou zie joop :jerry
7 oktober 2010 om 18:49 #17697155hahahah
7 oktober 2010 om 20:04 #17697156nee was een octavia rs 1.8t met ongv 380pk, zaten ook onwijs grote schijven met zwarte 8 zuiger remklauwen achter zwarte velgjes.
normaal vind ik het echt suffe bakkies maar dat ding vloog gewoon , was bij zoetermeer op de snelweg.11 oktober 2010 om 17:03 #17697157origineel gepost door mayhem
ahumlaatste keer dat ik keek werd er popiejopie gedaan dat ze met hun z20let die en die schijt reden etc etc.
zo heet zelf de fucking topic titel:vertagen als je dan verhalen krijgt van’ik had moeite met die impreza, maar pakte m wel’ dan moet ik wel ff reageren.
heel populair pk’s en nm’s in onderschriften, en moeite hebben met een auto waar een c20xe ook omheen draait…
dan lach ik me rot, corsa c20xe bouwen kost nog niet de helft van wat een coupe turbo kost..
helemaal gelijk maar een corsa vind ik niet echt een auto een coupe is gewoon mooi en is meschien wat duurder maar vind het zelf een mooiere auto en laat mij een coupe rijden met een turbo en lekker al die bmws en zo in halen op het circuit waar ik overgens nog geen snelle corsa heb gezien.
11 oktober 2010 om 17:15 #17697158als ik een auto puur en alleen voor de snelheid en het sprinten had was het waarschijnlijk ook een corsa geweest…..maar aangezien ik mijn vrouw en kinderen niet in zo’n klein ding zonder airbags o.i.d. wil vervoeren,heb ik een zafira gekocht…zeeën van ruimte :thumbup
maar het is toch geweldig als je met zo’n “container” stoplichtsprintjes wint van sport autootjes of dikkere bmw’s/audi’s e.d.???????tuurlijk is een LET corsa sneller maar daar heb je ook alles mee gezegd….iedereen z’n eigen zou ik zeggen,anders wordt dit nog een HEEEEEEEEEEELE lange discussie..is het geen idee om een OPEL-FORUM sprint dag te houden??weten we meteen wie de snelste is…
en dan doen we daarna ook nog een botsproef,kijken wie het dan overleeft :P11 oktober 2010 om 17:36 #17697159Originally posted by DEEF
en dan doen we daarna ook nog een botsproef,kijken wie het dan overleeft :P
Jij eerst??:jerry
11 oktober 2010 om 17:46 #17697160origineel gepost door DEEF
als ik een auto puur en alleen voor de snelheid en het sprinten had was het waarschijnlijk ook een corsa geweest…..maar aangezien ik mijn vrouw en kinderen niet in zo’n klein ding zonder airbags o.i.d. wil vervoeren,heb ik een zafira gekocht…zeeën van ruimte :thumbup
maar het is toch geweldig als je met zo’n “container” stoplichtsprintjes wint van sport autootjes of dikkere bmw’s/audi’s e.d.???????tuurlijk is een LET corsa sneller maar daar heb je ook alles mee gezegd….iedereen z’n eigen zou ik zeggen,anders wordt dit nog een HEEEEEEEEEEELE lange discussie..is het geen idee om een OPEL-FORUM sprint dag te houden??weten we meteen wie de snelste is…
en dan doen we daarna ook nog een botsproef,kijken wie het dan overleeft :Pik, en meerdere A corsa rijders hier in t topic, hebben niet voor niets een andere auto als daily.. zou ook best met een G coupe daily willen rijden hoor, prachtige wagens.
opel forum sprint dag, gewoon volgend jaar een keer met t hele zooitje naar drachten:angel
11 oktober 2010 om 17:53 #17697161ik heb een manta b en een kadett c coupe 2 oldtimers maar ze zijn zo goed dat ik ze als daily gebruik maar nu staan ze lekker binnen maar ik gebruik ze wel. als het sneeuw komen ze niet buiten is wel leuk maar ook zo gevaarlijk met die pks op de achter wielen
11 oktober 2010 om 19:41 #17697162tja
ik heb een corsa a c20xe gereden, ben nu een TR met een let aan het bouwen
rij dagelijks een calibra turbo…tuurlijk, de corsa zal straks zeker sneller zijn op het rechte stuk ( 500 kilo lichter en even veel pk’s ) maar het comfort en de wegligging van de calibra is gewoon heerlijk voor dagelijks gebruik
duszzz…. eigenlijk zouden we 1x een dragrace meeting moeten houden, en 1x een cirquit meeting en dan kijken wie waar t snelste is ;)
12 oktober 2010 om 06:48 #17697163ik ben er helemaal voor,een dag sprinten op drachten met alleen maar opels,en daarna met zijn alle naar assen/zandvoort.
12 oktober 2010 om 09:25 #17697164Vind een Astra Coupe of een Zafira heel mooie auto’s om te zien en zou er graag 1tje willen hebben als het geld er voor was. Maar om eerlijk te zijn zou ik eerder onder de indruk zijn en meer balen als ik door een Corsa’tje zoek word gereden dan door een Astra Coupe of Zafira, dat omdat de uitstraling van de auto anders doet verwachten.
Een sprintdagje voor Forum-leden is inderdaad een goed idee!!
12 oktober 2010 om 17:19 #17697165moet dat dan perse in drachten zijn???is er geen centraler cicuit/strip??
12 oktober 2010 om 21:29 #17697166origineel gepost door DEEF
moet dat dan perse in drachten zijn???is er geen centraler cicuit/strip??
Mee eens, Drachten is erg ver als je vanuit Limburg komt.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.