Vandaag gepost en berichten vraagje

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Vandaag gepost en berichten vraagje

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    jwvanyperen
    Deelnemer

Hallo,
      Ten 1e complimenten voor de overgang en nieuwe stijl van het forum.
      Na 2 dagen bezig te zijn geweest met uitvinden is het meeste me wel duidelijk en komt ook logisch over.
      Maar 2 dingen kan ik niet (uit)vinden of zijn anders dan voorheen
      1. In mijn postvak uit staan 21 overbodige berichten die ik niet kan ( of weet te ) verwijderen. Overbodig omdat ze ook in verzonden staan
      2. als ik ingelogt ben en vandaag gepost aanklikt komt niet (meer) de laatste 24uur tevoorschijn maar een aantal uur. Het vreemde is dat als ik NIET ben ingelogt ik wel 4 dagen terug kan zijn bij vandaag gepost.

Zijn deze 2 veranderingen met reden?

met vriendeijke groet
      JW

soepkiepe
      Deelnemer

via mijn eigen topic ben ik hier ff in gekomen..

dat van dat vandaag gepost heb ik laatst wat over gelezen, dat heeft er mee te maken met waneer je bent ingelogd, als je je vervolgens uitlogt en weer inlogt, dan geeft ie alleen aan wat je in die tussen tijd dat je uitgelogt was “gemist” hebt.
        weet niet als je nu een beetje snapt wat ik bedoel maar denk het wel.

dat van de outbox en verzonden berichten ben ik ook nog niet helemaal uit. :P

wat dan wel weer grappig was wat mij opviel..

ik had een bericht in me inbox.. de titel stond in rooie letters.. “dit bericht is door de verstuurder verwijderd voor dat jij hem gelezen hebt”

op zich wel krom, als ik nou bijvoorbeeld met iemand aan het berichten ben die er maar 1 keer in de week op is, ik stuur hem een bericht, 2 dagen later heeft hij hem nog niet gelezen, en ik verwijder al mijn berichten omdat alles vol staat, kan hij niet meer lezen wat ik verstuurd heb :P

de gene die mij dat bericht had gestuurd had namelijk na dat bericht ook zijn berichten op geschoont ;)

jwvanyperen
        Deelnemer

Ja dat van vandaag gepost is veranderd naar alles vanaf 00:00 uur op zich een verbetering hoor :wors .
          met 1 ding moet je rekening houden als je iets te koop aanbied moet je het om 00:01 plaatsen ipv 23:59 dan is ie de hele dag zichtbaar anders 1 minuut haha.

Berichtenverhaal snap ik nog steeds niet :hmmz maar stoort me ook niet ben blij met alle verbeteringen
          Wel nog steeds vreemd dat als ik niet ben ingelogd ik veel meer vandaag gepost ziet

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.