vandaag een olde opel gekocht.

Forumindex Forums Modellen Manta vandaag een olde opel gekocht.

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    JohnC

altijd al een bordeel willen hebben.:D

vandaag met het ding terug liep eerst niet zo erg mooi met die rotte benzine er in van 12 jaar oud. wat een meur
      verder ging alles goed tot nunspeet 15 km voor huis wat denk je benzine op :( de meter was niet geheel goed
      dom he verder wel een dik ding er stuurt ook wel lekker.

nu staat er op kenteken max 4000 is dit een vrachtwagen ????? wie weet dit leeg 2300

js 400
      Deelnemer

[rquote=1905627&tid=145304&author=JohnC]altijd al een bordeel willen hebben.:D

vandaag met het ding terug liep eerst niet zo erg mooi met die rotte benzine er in van 12 jaar oud. wat een meur
        verder ging alles goed tot nunspeet 15 km voor huis wat denk je benzine op :( de meter was niet geheel goed
        dom he verder wel een dik ding er stuurt ook wel lekker.

nu staat er op kenteken max 4000 is dit een vrachtwagen ????? wie weet dit leeg 2300[/rquote]

ja voor b moet het 3500 wezen

JohnC

dan mis ik iets om mijn rijbewijs. ik zal morgen het rdw wel ff bellen of dit terug gezet kan worden.
          ik kan wel zeggen dat ik in een vrachtwaggel gereden heb.:D

Anoniem

kan wel maar dan moet die mischien wel ff gewogen worden bij rdw;)

maar je hebt wel geluk gehad dat de “cops”je niet ff aan de kant hebben gezet :P;):thumbup

maar erg leuke camper:thumbup:thumbup

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.