Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Vandaag een astra f uit 96 1.6 gekocht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 november 2011 om 19:39 #17938979
@Maurice89 wrote:
Vandaag ff nieuwe bougies ophalen
zou er gelijk nieuwe kabels opzetten zien er ook niet al te fris meer uit
misschien heb je last dat de vonk overspringt15 november 2011 om 19:41 #17938980ff starten, dan ff een spuit flacon met water pakken en dat er ff over spuiten, als er dan een kabel gebroken is of zo hoor je het gauw genoeg.
15 november 2011 om 21:07 #17938981Had 1 nieuwe kabel er aan gehangen op de cilinder maar bleef zo lopen. Moet de verzekert nu schoonmaken is even kijken wat dat doet
19 november 2011 om 16:22 #17938982Vandaag andere bobine opgezet maar doet nog steeds het zelfde.
Als ik de kabel eraf trek en bijv gas geef vonkt die goed, stationair vonkt die zo van lala en met die andere bobine doet die precies het zelfde.
19 november 2011 om 16:30 #17938984Net ff de oude bougie gebruikt op die cilinder en een andere en ze vonken in mijn ogen het zelfde :wtf
19 november 2011 om 18:26 #17938985Heb mijn post verwijderd wegens onjuiste info !!
Rik :)
19 november 2011 om 19:03 #17938986DEZE HEEFT GEEN VERDELERKAP, hebt is een X16SZ, die heeft een Dis module, en die is REEDS vervangen..
Willem
19 november 2011 om 20:44 #17938983Wat kan dit probleem nu zijn dan? Miss iets van een bezine injector?
19 november 2011 om 20:45 #17938987compressie gemeten???
De 1.6 8klepper heeft maar 1 injector..
Willem
19 november 2011 om 20:52 #17938988Compressie was van die cilinder 14,5
Van links na rechts vanaf de distributieriem was: 14.5 14.5 15 en 11
19 november 2011 om 20:57 #17938989dan denk ik toch een probleem met de ontsteking als het echt enkel die cilinder is die problemen geeft.
Willem
21 november 2011 om 16:53 #17938952Had je ook al terug gePMd, maar minder dat het nog niet opgelost is.
Ik heb zelf een keer een vaag probleem gehad met een C20xe. Moeilijk starten en rot lopen(3 cilinder achtig). Dat bleek na even zoeken een slechte massakabel te zijn.
Ik weet niet meer of dat de kabel bijna door was of dat het moertje waar de kabel mee aan het chassis vast zit los was getrild.
Maar die kan je in iedergeval wel even nalopen.21 november 2011 om 16:55 #17938954@wim-v6 wrote:
dan denk ik toch een probleem met de ontsteking als het echt enkel die cilinder is die problemen geeft.
Willem
Waarom zeg je dat eigenlijk als die compressie niet klopt? 11 is best laag vergeleken de anderen toch?
21 november 2011 om 21:52 #17938953Die 11 heeft niks te maken met die cilinder die niet mee doet.
Vandaag keken we nog ff na het blok en de pakking van de inlaat is bij die cilinder gewoon soort van weg/loopt er half na buiten of hoe je het ook beschrijft. Dus er komt valse lucht bij(hopelijk) Dus morge nieuwe pakking bestellen en vervangen.
22 november 2011 om 22:43 #17938990zou lekker wezen..
Die 11bar mag niet de oorzaak zijn van op 3 cilinders lopen, wel van prestatie vermindering, maar dat mag ook niet een al te grote naam hebben..
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.