Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Vandaag aanrijding gehad.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 juli 2010 om 14:05 #17223312
Was vandaag terug van mijn werk naar huis aan het rijden.
Alles ging goed totdat ik flink in de remmen moest omdat er iemand voor me niet was aant opletten.
Ik dacht dat alles goed was gegaan totdat ik een flinke klap hoorde en een ´´wiplash´´ weet niet precies hoe je het schijft,, kreeg.
Ik dacht gvd en begon teschelden en stapte uit.
Ik liep naar achter en keek naar de auto.
Toen zag ik dat iemand achterop me was geknalt en mijn achterbumper lag er half af.
Moest bijna janken maarja die dingen gebeuren nu eenmaal.
Het was een belg die volgens mij knetter stoned was.
Dus ik begon met hem tepraten en zei tegen hem dat hij maar een schade formulier ging invullen.
Tot mijn verbazing zei ie dat hij dat niet wilden en dat hij het zo wilden afhandelen.
Ik zei ja is ook prima dus vroeg hem wat hij wilden geven.
Hij duwde me snel 400 euro in mijn handen en vroeg of het goed was zo.
Ik zei ja is prima haha ,, toen stapte ie in zijn auto en ree snel verder.
Ik ben toen meteen naar de garage gereden en gevraag of ze mijn auto wilde maken.
Morgen kan ik hem als het goed is alweer ophalen dus valt allemaal nog wel mee.Groeten Yannick
9 juli 2010 om 14:07 #17697314aii dat is nooit mooi om te horen,
hou je zelf wel goed in de gaten, de klachten kunnen nog komen!
anders snel naar de huisarts gaan.9 juli 2010 om 14:13 #17697315Hmm, vergis je niet.. bumpertje los, maar metaal eronder helemaal krom..
Mijn ma heeft zo’n geintje eens gehad met haar oude Corsa!Toch nog een vieze 2000 schade
10 juli 2010 om 13:16 #17697316mwa.. laten we hopen dat je het met 400,- red dan is t goed he!:D
10 juli 2010 om 14:35 #17697317Vandaag auto gaan ophalen.
Hadden gekeken naar metaal eronder enzo en daar was gelukkig niets aan.
Was alleen de bumper duss dat geluk heb ik dan wel weer gehad haha..Groete Yannick
10 juli 2010 om 19:27 #17697318das minder, maar mooi dat je het gered hebt. Neem wel alsjeblieft je klachten serieus, want je weet het maar nooit.
12 juli 2010 om 19:09 #17697319Ja zeker,
Maar heb hem nu op 2 plaatsen laten nakijken.
Bij de garage waar ik hem heb laten maken en bij de opel dealer zelf.
Bij beide garages werd gezegt dat er niets aan de hand was..,
Alleen de bumper was naar zn kl*ten.
Duss gelukkig dan maar.Groeten Yannick
22 juli 2010 om 17:57 #17697320Dit had ik dus nooit gedaan he! Stel dat je serieuse (nek)klachten er aan over houd! Dan kom je flink aan het betalen!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.