Vanaf welk jaar minder roest?

Forumindex Forums Modellen Tigra Vanaf welk jaar minder roest?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    michaeltjeh1

Ik heb eerder een Tigra gehad maar deze is dus overleden tijdens een ongeluk nu ben ik opzoek naar een nieuwe omdat hij me goed beviel of een Corsa GSI maar vanaf welk bouwjaar is het roesten van de tigratjes minder geworden? jullie ervaring ik zit nu te kijken naar een Tigra Rio Verde heel erg mooi ding vind ik zelf!
      Je hebt ook verschillende soorten Tigra’s zoals Optic, Cool, Rio Verde wat is nu het verschil

Bedankt!
      Michael

Kaneda
      Deelnemer

vanaf 97 schijnen ze minder te roesten

de rio verde hebben een licht bruin leder intieur

2e-c14nz

De rio verde heeft zoals gezegd leder interieur, dit was ook gelijk de meest luxe versie die opel geleverd heeft. Ook hebben de de Rio Verde met verwarmbare stoelen geleverd tenopzichte van de sport en Optic. Ook is de Tigra Fresh geleverd met een handmatige airco. Wat de sport weer als voordeel had, was dat deze electrische spiegels had, die tevens verwarmd waren. Zelf zijn wij ook voor een leuke tigra aan het kijken, alleen let wel op dat de verkoper ook daadwerkelijk het type verkoopt dat hij zegt dat hij verkoopt. Want we zijn al een aantal wagens tegen gekomen die niet het type waren volgens de advertentie. Alleen omdat er leuke velgen onder liggen hoeft niet gelijk te betekenen dat het een sport is :D

2e-c14nz

-Edit, vanaf 2009 schijnt het dat ze minder roesten :jerry

wim-v6
            Deelnemer

tigra’s zijn van begin tot eind hetzelfde gebleven kwa roest, op de chassisbalken na, die zijn vanaf half ’96 net als bij de corsa-b sterk verbetert tegen roest..

je ziet ze van 2001 zelfs kaarsverrot rond rijden…:vertag

Willem

Dominic

ligt echt aan de auto zelf..

mijne komt uit 96′ en heeft een klein roest
                puntje achter bij de wielkast..

OPC Turbo

Die van mijn zusje was van 1998 (MJ 1999) en had helaas ook roest aan de wielkasten, dorpel (skirt doorgeschuurd) en rond het kofferklep slot.

Die van moeder is van 1995 en heeft totaal geen roest!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.