Vanaf nu ook e erbij

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Vanaf nu ook e erbij

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    danny
    Deelnemer

jaja vanaf vandaag ook e achter c :wors:wors

RonaldH

dus die borstvergroting is geslaagd?????

:P

corsaracer
        Deelnemer

gefeliciteerd!!

ik heb het zelf ook!!

en nu krijg je (als je het nog niet had) ook E achter B kado :D:D:D:D

danny
          Deelnemer

ik had nog nooit met een aanhanger gereden hahaha
            heb 15 lessen gehad voor mijn e

corsaracer
            Deelnemer

15 lessen van 1 uur??

netjes dan!!

had een pakket van, ik dacht, 20 uur incl examens.

heb je met een oplegger gelest of met een wipcombinatie….

danny
              Deelnemer

15 lessen 1,5 uur

trekker oplegger gelest

heb mijn complete ccvb +c +e in 7 weken tijd gehaald :P

corsaracer
                Deelnemer

heel mooi!

heb het ook allemaal achter elkaar gedaan alleen zat tussen ccv-b en E achter C iets meer tijd ivm drukte en maar 1 trekker oplegger die erg volgeboekt was:thumbdown

maar mijn c had ik al en tijdje:angel:angel:angel heb ook al vaker illigaal met een combinatie gereden (dus een extra schaarpunt) was wel ff wennen daaraan haha maar dat gaat nu ook al redelijk goed aangezien ik er maar erg weinig meer rij:thumbdown

boyanka
                  Deelnemer

;)zoveel uur? ik heb zo’n dag cursus gedaan. sóchtends en s’middags rijden en later in de middag examen

arjontje
                    Deelnemer

origineel gepost door boyanka
                      ;)zoveel uur? ik heb zo’n dag cursus gedaan. sóchtends en s’middags rijden en later in de middag examen

Je bedoeld dan e achter b.
                      dat is vaak een dag cursus.

@danny
                      gefeliciteerd:thumbup

danny
                      Deelnemer

Dank je

wilde net er op antwoorden
                        trailer rijden leer je niet in 1 dag

wim-v6
                        Deelnemer

origineel gepost door danny
                          Dank je

wilde net er op antwoorden
                          trailer rijden leer je niet in 1 dag

Gefeliciteerd Danny.

ik heb zelf leren rijden met een Trekker oplegger (40ft Breekchassis) toen ik nog geen 18 was.

ik werd letterlijk in het diepe gegooid.

ik was toen bij aankoppelen door de chauffeur de hadrem was vergeten begon de combinatie te rollen, er kwam ook een auto aan rijden, ik sprong in de trekker om de rem in te stampen en handrem aan te trekken.

Had zelfs nog nooit vrachtwagen gereden toen.

toen zei de chauffeur nu zet je m maar in de dock ook.

zo gezegd zo gedaan.

deze klus klaarde ik met slechts 1x opnieuw optrekken.

sindsdien lieten ze me veel rijden met de trekker trailer (voornamelijk 40ft chassis, en verdwaalde Volume trailer)

en zo kreeg ik het steeds beter onder de knie.

haha van lieverlee heb ik al weer wat jaartjes deze rijbewijzen.

ik leerde rijden op een trekker trailer, later ook met schamelwagen (molenstel (sturende voorste as).

leste en reed af op de middenas (whipkar)

en rijdt al zolang ik mijn aanhanger heb met een schamel wagen (molenstel)

Astraman
                          Deelnemer

Gefeliciteerd Danny.
                            Ik zou best me groot rijbewijs willen halen een keertje. Ik zou best eigen rijder willen zijn, lekker dikke scania v8 torpedo onder me reet vol lampen en chrome en vulgaire airbrush. :wub Maar jah, das meer omdat ik de wagens op zich mooi vind.

Heb een paar weken geleden nog illegaal vrachtwagen gereden, maar dat was er een met gerobotiseerde bak, dat was makkie. Ooit wel eens een scania met 14 versnellingen gereden maar de helft gebruik je volgens mij alleen als je vol de berg oprijd. Gheghe, d8 dat ik gek werd. Trok op in de 1 terwijl ie leeg was, dacht dat de cabine zo van het chassis gerukt werd :o :P in de 5 ging wat vloeiender, :) Mja 480 pk-tjes aant werk, dat wil wel.

wim-v6
                            Deelnemer

haha, altijd leuk.

we hebben zelf een 16 versnellingen daf. (8 versnellingen en 8 halven (splitter))

en wel geinig om een keer alle trappen af te werken, ben je een goede tijd opweg eer je 30 rijdt, dat kan ik je wel melden.

en dat is dan ook niet echt nodig als je met 480pk en een kale 40ft chassis erachter heb hangen haha.

dan kan je gewoon in 3 hoog of 4 laag weg, dan door naar 6 laag of hoog, en dan naar 8a laag of hoog.

bij warm rijden gaik wel rustig in 2 hoog weg, dan door naar 4 laag, dan naar 5 laag, 6 laag, 7 laag, 7 hoog, 8 laag, 8 hoog.

en ja die gerobotiseerde bakken, vind ze van volvo het beste schakelen eigenlijk.

Willem

Astraman
                              Deelnemer

Ik heb in een MAN gereden. Het enige kloterige aan een gerobotiseerde bak is als je remt en je kunt weer optrekken als het stoplicht plotseling op groen springt dat ie echt even moet denken als het ware, wat soms echt hinderlijk lang kan duren. Als je stil staat dan heeft ie die tijd ook nodig maar dat merk je niet omdat je toch stilstaat.

wim-v6
                                Deelnemer

origineel gepost door Astraman
                                  Ik heb in een MAN gereden. Het enige kloterige aan een gerobotiseerde bak is als je remt en je kunt weer optrekken als het stoplicht plotseling op groen springt dat ie echt even moet denken als het ware, wat soms echt hinderlijk lang kan duren. Als je stil staat dan heeft ie die tijd ook nodig maar dat merk je niet omdat je toch stilstaat.

ja ik geef bij afremmen die schakelpook (joystick lijkt het / MB) / Flippert achter het stuur (MAN) een hengst naar achter, knalt ie m eerder terug.

of effe de automatische Continurem (autom. motorrem) aanzetten, knalt ie m vaak ook al eerder terug bij afremmen.

Willem

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.