Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › van xe naar let project
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juli 2012 om 10:06 #18039802
wat voor turbo ga je gebruiken denk niet dat de standaard nog past
28 juli 2012 om 10:12 #18039803Gt2871 lowbudget staat hier ook ergens vermeld
Heb er wat negatieve reacties op gehad maar ga het gewoon proberen
Gr
28 juli 2012 om 10:30 #18039804ik denk ook dat het licht hoe je er mee omgaat hoor
ik heb zelf een c kadett die in ombouw is naar c20let het probleem is iedereen zegt wat anders zal wel goed komen denk ik
welke kop ga je gebruiken28 juli 2012 om 10:37 #18039805Dat denk ik ook gewoon netje warm rijden en af laten koelen
Ook voor de kop belangrijk heb een 700 kop maar nog nooit problemen gehad
Ook vrienden van me met 400 of 700 kop nog nooit problemen gehad
Dus dat komt wel goed
28 juli 2012 om 18:48 #18039806nee heb zelf een ks700 met busje er in en heb nog een ks400 maar die verkoop ik was de oude
en welke noken assen ga je gebruiken
28 juli 2012 om 18:51 #18039807Xe inlaat en let uitlaat nokkenas
29 juli 2012 om 05:54 #18039808ja heb ik ook moet je maar eens kijken in mijn topic
29 juli 2012 om 08:40 #18039809Mooie kadett lekker snel ook met dat lage gewicht zeker
29 juli 2012 om 08:50 #18039810kleine update>
turbo in en uitlaat flenzen van compressor huis zijn klaar
zelf gemaakt best aardig gelukt met rubber O-ring zodat ik geen pakkingen nodig heb
29 juli 2012 om 09:09 #18039811@Fearless wrote:
Gewoon netjes op kenteken zetten en de plaat normaal er op. Niks aan de hand dan. :thumbup
dan nog sta ik steeds naast de weg naar gezeik te luisteren
heb een kadett gsi gehad met c20ne en itb’s dat klinkt altijd alsof je plankgas gaat voor die mongolen
met als resultaat STOP POLITIE!!! :fy1maar goed dit is een trackday kar dus ziet weinig openbare weg komt wel goed
3 augustus 2012 om 20:20 #18039812@16v kadett c wrote:
wat je ook kan doen is het tandwiel om laten booren
heb ik ook laten doen en je hoeft alleen maar inlaat nokken as van een xe er in tedoendat ga ik idd doen voor de inlaat as kan ik zelf doen op mijn werk ben cnc draaier namelijk :thumbup
3 augustus 2012 om 20:27 #18039813die foto,s mogen wel ietsie groter :thumb
weet helaas niet hoe
zit je aansluiting voor de olie leiding voor de turbo al in t onderblok
want dat is wel zo,n beetje t grootste verschil tussen n xe en een let onderblok ;) ;)jep zelf een gat geboord op de originele plek zit een soort van nok aan gegoten en draad in getapt
slangpilaar dr in geplakt met locktitti waait ie dr ook niet meer uithad er wat foto’s van maar helaars is mijn sd kaart gesneuveld dus geen foto’s meer :cry
3 augustus 2012 om 20:36 #18039814kleine update nog
kop is bijna klaar alleen de verbrandingskamers moeten nog gelijk gemaakt van inhoud
dat word volgende week pas
ik ga nu van mijn welverdiende rust genieten
lekker weekje frankrijk met t vrouwtje en onze kleine :agent :thumbup
26 augustus 2012 om 18:06 #18039815SOW kop is klaar dinsdag monteren en dan eindelijk beginnen met mijn uitlaat spruitstuk
word hopelijk een vluggertje ik ga een nissan rvs spruitstuk aanpassen en top mount maken
komt gewoon beter uit met de ruimteook de wastegate actuator beugel verandert omdat de hele turbo verdraaid is voor topmount
binnenkort naar biesheuvel autosport voor alle slangen eerst alles op zn plaats hangen
21 november 2012 om 18:54 #18039816ZO!!!! E30LET is een feit
loopt erg netjes en rijd al redelijk met een xe kabelboom en management (om in te rijden)
hopelijk dit jaar nog de kabelboom klaar voor mijn kdfi systeem en dan nog afstellen
21 november 2012 om 20:14 #18039817:thumbup
24 december 2012 om 20:49 #18039818Zo kdfi aan de gang beetje aan het afstellen tussen de feestdagen door .
Het begint al goed … wielspin bij 130km/h in de 3e versnelling oeps !! Mensen seinen op de snelweg
Dusss happy hollydays !!
24 december 2012 om 21:05 #18039819Dit heb ik dus ook van die wielspin alleen de 4ook nog bij mij gaat tog leker of niet
24 december 2012 om 21:19 #18039820Zeker !!! Moet nog een goeie ontstekings map maken en mijn saab injectoren ff omruilen voor goed werkende en dan kan ik echt gas gaan geven
Misschien de volgende keer ff slicks monterenvoor wat meer grip
24 december 2012 om 21:25 #18039821hahahaha
daar ben ik nu voor aant kijken semi slicks
24 december 2012 om 21:39 #18039822Ik heb nog een set oude van mijn rallycross wagen hoop dat het wat grip geeft
Ik denk t voorjaar een set r888 medium in 15 of 17 inch
Te gaan scorenEerst maar eens wat oude banden oproken
11 januari 2013 om 20:55 #18039823Allemaal de beste wensen !!!!
E30let loopt nu eindelijk op kdfi !!!
afgesteld op 0.5 bar heb niet genoeg grip om nog meer druk te rijden
Komt wel als het beter weer word
Nu eerst een nieuwe bak keerring en 100% sper
En driften maar !!12 januari 2013 om 08:39 #18039824Hoe bevalt de gt2871r merk je wat van de kwaliteit?
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
12 januari 2013 om 16:52 #18039825Tot nog toe werkt het goed heb er nu ongeveer 500km mee gereden
Spoelt al aardig bij 2500 en heb bij 3000 volle druk (0.5 bar voorlopig)
Dus ben er goed tevreden over
Vandaag een homokineet kapot getrokken dus power genoeg!!!
13 januari 2013 om 10:28 #18039826AnoniemLid sinds:
1 January 1970whahaha goed bezig rob :thumb
ga je nog meten hoeveel die doet??
pk / koppel?? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.