van wie was deze vectra opc ???

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen van wie was deze vectra opc ???

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256753
    kammers85
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 December 2012

      ik kwam een zeer mooie opc tegen
      2006
      ardena blue

      helaas voor export ( maar waarom ???)

      nu heb ik deze best man gemailt krijg alleen maar kort af mailtjes terug dus ben al niet zo te spreken maar :
      de prijs die deze man vraagt voor deze opc op kenteken en btw en bpm is echt erg laag …..( niet de prijs die hij op internet heeft staan )

      misschien dat deze opc van iemand hier is geweest of weet van wie die was ….ik vind de km stand namelijk wel erg hoog !!!!!

      http://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel/opel-vectra-station-2-8t-opc-wagon-280pk-leer-navi-xenon-dak-125410515.html” onclick=”window.open(this.href);return false;


      #18123679
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Ken je niemand van je vrienden met handelaarsplaten? Kan je em alsnog ophalen…

        Succes met je zoektocht

        Greetz Emiel

        #18123680
        Family man
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 August 2012

          158K is toch geen hoge km stand voor een auto van 6,5 jaar oud?
          omdat de auto van na 16 okt 2006 is (deze is van nov 2006 volgens adv) kan de handelaar de rest bpm terugkrijgen bij export binnen eu.
          de NL prijs ligt daardoor dus enkele duizenden euro’s hoger..

          #18123681
          Family man
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 August 2012

            en waarom was je vraag…op deze manier (teruggave van rest bpm) is de kale prijs excl. belastingen (btw en bpm) gewoon de laagste van heel Europa! en daar kan iemand anders in de Eu zijn voordeel mee doen. (Wij NL ers helaas niet), daardoor kan de netto verkoopprijs wat omhoog bij export dus meer marge voor de handel.
            En ook al is bpm een illegale heffing door de NL overheid men gaat hier gewoon mee door want het brengt dik geld in het laatje, de boetes die men hiervoor krijgt van de EU regering wegen niet op tegen de baten.

            #18123682
            monza3gse
              Lid sinds:
              2 February 2007

              Zit een Duits kenteken op!

              #18123683
              kammers85
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 December 2012

                nee op deze wagen zit geen duits kenteken…

                heb vandaag nogamssl contact gehad via mail leek het een stugge man maar blijkt eigen best vriendelijk te zijn…

                idd hij verkoopt de wagen voor handel buitenland….
                maar kan terug op nl kenteken indien intresse ( oude platen of nieuwe platen )
                betaal je idd de btw en de bpm en de bpm verteld hij ligt ergens rond de 1500 euro

                het is en blijft een droom wagen…
                hij heeft alleen geen intresse in mijn signum dus deze eens verkopen op mp….

                km stand houd me ook echt tegen maar daarom was mn vraag ook weet iemand van wie die geweest is…???

                bedankt alle en houd jullie op de hoogte als ik er een heb gekocht :)

                #18123684
                monza3gse
                  Lid sinds:
                  2 February 2007

                  Tegen mij zegt ie Duits kenteken :wtf

                  #18123685
                  perror
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 August 2011

                    altijd als auto’s te goedkoop om waar te zijn ga ik twijfelen.
                    Als je de bedrijfsnaam googled kom ik dit tegen: Elite Cars Bv
                    Laatste nieuws over dit bedrijf uit Tilburg dat failliet is verklaard.

                    #18123686
                    Family man
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 August 2012

                      Denk ook niet dat het een D auto is (kan dat nergens zien??) want dan zou juist import gunstig zijn voor de Nederlandse bijstelling, ondanks het feit dat sinds januari 2013 de bpm heffing op basis van c02 uitstoot gaat (het blijft een opc)

                      Daarnaast zie ik div. auto’s op zijn website staan voor export/zonder kenteken die NL boekjes op de foto’s hebben staan.

                      En wat is veel kms??? liever een goed verwarmd snelwegblok, dan alleen maar korte stop/start ritjes…en als je de boekjes erbij hebt kun je de oh historie achterhalen of het
                      een kwestie van beurtjes/banden is of een probleemwagen

                      #18123687
                      kammers85
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 December 2012

                        @monza3gse wrote:

                        Tegen mij zegt ie Duits kenteken :wtf

                        nou dan zie ik al van de koop af !!!!

                        ik vertrouwde de man al niet en nu komt hij met 2 verhallen nee dank je….
                        hoop dat hij meer succes heeft in het verkopen van de vec want ik ga hem mooi niet kopen….
                        ik spaar nog even door een koop wel een echte orgineele met lage km stand en iets jonger ( 280 pk )

                        mvg
                        theo

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.