Van MID naar CID NCDR1100

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Van MID naar CID NCDR1100

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    nick02

jep ik heb dat geprobeerd
      je moet alleen de RGB kabel bij leggen

de grijze MID stekker prikt zo in de CID.
      de CANBUS draden lopen vanaf de NCDR

Bedankt voor je uitleg!!

Ik heb een TID 12 pin stekker bij de sloop,weet iemand de kleur van de draden vanaf 1 tot 12 hoe loopt??

EN voor de GPS anttene moet per se originele van Opel gebruiken of kan ook anders,ik dacht dat de aansluiting van de NCDR is een vrouwlijke SMB stekker,ik zie op het ebay kleine GPS anttene met magneet opzich makkelijk overal kunnen plaatsen dan helemaal draden naar de dak aanbrengen,zou zo een op NCDR passen??En moet er f-connector tussen of gewoon eentje met een mannelijk stekker kop dat ie op SMB van ncdr past??

Slavi
      Deelnemer

Even dit topic een beetje afstoffen…

In mijn Zafira A OPC heb ik dus net als de topic starter een NCDR 1100 (Radio/Navi) met een klein display zoals te zien in de beginpost.

Geen kleurendisplay dus maar ik denk erover om dit in te bouwen. Ik zou alleen graag weten wat er allemaal moet gebeuren voordat ik hieraan begin.

– Eerste stap is een “vrij gecodeerd” CID (Color info display?) kopen. Dit zal het beste uit een Zafira komen vanwege pasvorm? Nog andere auto’s met dezelfde pasvorm die in aanmerking komen?
        – Hoe zit het met de bekabeling? Vast niet plug and play. RGB is al geen losse kabel die je er even bij kan steken heb ik gelezen. Iemand die kan zeggen wat er precies moet gebeuren en hoe?
        – Tot slot zal de CID aan de NCDR gekoppeld moeten worden met Tech II?
        – Wat vergeet ik nog?

Hopelijk hebben jullie wat nuttige info.

Groeten,
        Björn

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.