Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Van LET na LEH Weer opgelost:D
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 juni 2010 om 09:33 #17657949
origineel gepost door opctje
mooie gedaan vindt het zelf altijd wel eng om dat soort dingen zelf te doen maar toch respect :agentgreetz dennis
Nouw om je eerlijk te zeggen ik vond het begin ook niet makelijk maar jah voor dat ik het wist lag die eraf.
Je moet wel oppassen met monteren dat er geen vuil in je olie toevoerkanaal kan vallen dus ik had hem lekker afgedekt gelaten en toen eerst me banjo oog goed schoongemaakt en toen me banjobout erin en toen gemonteerd dus dopje uit de turbo gehaald gelijk de bout erin want de turbo zelf had ik al goed schoongemaakt.
Maar ik vond het tog wel erg geslaagt toen ik hem gemonteerd had…
6 juni 2010 om 17:24 #17657950Mooi om te horen dat het met zoiets simpels gelukkig opgelost is :)
6 juni 2010 om 18:03 #17657951Jah echt.
Ik was al bang dat ik helemaal overnieuw moest beginnen.
Maar gelukkig was het iets kleins:D.15 juli 2010 om 13:22 #17657952Knap werk man , ik zal deze swap ook eens moeten doen heb nu 91000km op de teller met mijn origineel let exemplaar!!
15 juli 2010 om 16:55 #17657953Hey thnx,
Jah ooit moet het er tog eens van komen tis gewoon een kwestie van wanneer..
Bij mij was het bij de 108.000km dat ie het begaf.16 juli 2010 om 17:33 #17657954Als ik een LEH turbo monteer kan ik dan bij M-Tech terecht voor de software .
Is deze het zelfde als bij EDS ??16 juli 2010 om 19:51 #17657955origineel gepost door belgium turbo
Als ik een LEH turbo monteer kan ik dan bij M-Tech terecht voor de software .
Is deze het zelfde als bij EDS ??Jupz m tech heeft hem van eds overgekopieerd..
17 juli 2010 om 09:49 #17657956Duur grapje zeker zo een ombouw van LET naar LEH ??
17 juli 2010 om 14:09 #17657957Nah valt mee de turbo zelf is het duurst voor de rest wat klein materieel maar bezuinig nergens op.
En wees voorzichtig met je tapeinde doe moeren goed inspuiten met kruipolie en goed in laten trekken.
En vergeet niet om een nieuwe olie filter te plaatsen en die voor montage al te voorzien van voldoende olie.18 juli 2010 om 10:57 #17657958origineel gepost door zetos
Nah valt mee de turbo zelf is het duurst voor de rest wat klein materieel maar bezuinig nergens op.
En wees voorzichtig met je tapeinde doe moeren goed inspuiten met kruipolie en goed in laten trekken.
En vergeet niet om een nieuwe olie filter te plaatsen en die voor montage al te voorzien van voldoende olie.Juist, dit vergeten dus de meeste mensen.
Leuk verhaal zo bij elkaar.
Netjes gedaan. Jammer dat Patrick van Mtech niet af en toe op een showtje staat ofzo. Om nu helemaal naar Oirschot te rijden voor een remap…….
De onze pakt ook iets te vroeg op. Jammer genoeg, heb je dan niet super veel meer over in de top. Zou mooier zijn als het per versnelling geoptimaliseerd is. En dan wel met een 6-bak whahaha zag een mooie F28….. Maar is veel werk en ik ben nou ik weer niet zo handig dat ik dit zelf zou kunnen….
18 juli 2010 om 15:21 #17657959Nah fock de F28 als je er een M32 in kan hangen :D 6 bak van H OPC is te veel gedoe anders had ik hem er al inhangen..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.