Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Van het Ende Customs Slammed Astra H. Herfs-pics. Pag 6.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 april 2012 om 20:00 #17911981
dat ziet er dik uit zo :wors :wors :wors
waar heb je de stroom voor de deur verlichting vandaan ik loop ook al een tijdje met dat idee rond maar durfde het nog niet echt aan…… en die motorbeschermplaat kan je die gewoon bij de dealer bestellen?….echt een super dikke station :thumbmvg Paul
22 april 2012 om 20:03 #17911982Dit is toch echt de Dikste Astra ST die ik ken!
Keep up the good work :wors :wors :wors
22 april 2012 om 20:16 #17911983Dikkertje de dikste gozer!
Weer topwerk, had niet anders verwacht :)22 april 2012 om 21:16 #17911984@inject: sosms moet je weer eens wat anders doen he. Nokje is eraf omdat ik volledig clean wou.
@turbo & sting: thanx!
@undertaker: Zoals je denkt dat ik m dicht doe, doe ik m ook open. king: king:
@Dennie: Ik heb je niet gezien. ook je 66’C niet. Balen. en thanx. Wij zijn helaas ook maar kort geweest. Geen lol aan te behalen met dat klotuhweer22 april 2012 om 21:20 #1791198523 april 2012 om 10:24 #17911986Je moet mn facebook in de gaten houden:P De rekord is nog niet klaar. Wel weer druk bezig, maar heb hier en daar nog wat klusjes voor anderen dus kan niet fulltime bezig :cry
28 april 2012 om 17:06 #17911987mooie updates aan deze toch al mooie station!! :thumbup
28 april 2012 om 17:41 #17911988Hee kerel, eindelijk je topic bij nieuwe berichten. Wat een dikke station heb jij zeg! :wors
En maar bescheiden zijn in dat andere topic…… :ass
28 april 2012 om 18:26 #17911989@BlueAstraG wrote:
Hee kerel, eindelijk je topic bij nieuwe berichten. Wat een dikke station heb jij zeg! :wors
En maar bescheiden zijn in dat andere topic…… :ass
Snap t niet hrelermaal volgens mij king:
:hmmz :hmmz Hoezo bescheiden?2 mei 2012 om 18:21 #17911990Van het Ende Customs feat. JW USA – Bagged Astra H
Na het probleem te hebben lager willen maar niet ‘kunnen’ heb ik me door mijn vrienden van JW USA om laten praten naar air-ride (ja, ik had ook een sticker van air is for ball…..)
Dus na enige metingen div. onderdelen besteld.
Eindelijk de juiste delen binnen.Toen auto op de brug om het geheel te ‘visualiseren’ en diverse metingen.
Na wat denk-, reken- en tekenwerk was JW er helemaal klaar voor.Dus platen gezaagd en op de draaibank.
Van vierkant naar rondVervolgens nog was passingen aangebracht.
Schokdemper passend gemaakt
Alles in elkaar met het volgende eindresultaat:
Dit is wel de beknopte versie. (komt wel eea bij kijken uiteraard)
Ondertussen tank, bedieningspaneel en kabelboom gemaakt.
Uiteraard was OEM+ ook hier weer het streven dus alles zoveel mogelijk weggewerkt.
Dus ook compressor, tank en kleppen zoveel mogelijk weggewerktToen verder met de achterzijde.
We beginnen hetzelfde. Van vierkant naar rond met behulp van mijn grote groene vriend.
Vervolgens platen passend gemaakt.Geheel in elkaar en monteren.
Vervolgens geheel aangesloten en getest op lekkage.
Met het volgende eindresultaat:
(zo stond hij op de meet van Klazinaveen, bedankt fotografen)
(binnenkort een update, of beter gezegd een low-date!)
Tenslotte wil ik Jan-Willem en Paul bedanken
2 mei 2012 om 18:54 #17911991Erg gaaf!
Je wagen stond er strak bij op Klazinaveen.
Ook op terug weg nog stukje achter je gereden. :wors2 mei 2012 om 19:21 #17911992Hah nice, dat kan die wel.
Waar heb jij de delen besteld? Tank gewoon een oude brandblusser?Heb al wel wat setjes gezien met een enkele balg op de voorpoot. Dat was meer dan genoeg.
Heb je ook een beetje snelheid met oppompen?2 mei 2012 om 19:23 #17911993@dasmoerf wrote:
Erg gaaf!
Je wagen stond er strak bij op Klazinaveen.
Ook op terug weg nog stukje achter je gereden. :worsHad ik gezien idd.
Was leuk gezicht zo’n rits astra’s achter elkaar.
Thanks voor het complimentgr,
John2 mei 2012 om 19:28 #17911994tja wat is snel Dennie. Het is geen hydroliek natuurljik.
Werkt prima zo.2 mei 2012 om 19:48 #17911995Prachtige station. :wub :wub
2 mei 2012 om 19:59 #17911996@Van het Ende Customs wrote:
tja wat is snel Dennie. Het is geen hydroliek natuurljik.
Werkt prima zo.Ja precies, ligt ook meer net aan je compressortje en de leidingen natuurlijk.
Ding van mn zwager krijg een duikfles er bij aan. Die moet na een x aantal keer omhoog wel weer bijgevuld worden maar snel is het zeker :jerry2 mei 2012 om 20:11 #17911997duikfles is idd wel handig. Alleen moet je m wel kunnen vullen op … (hoeveel bar ook al weer?)
Dsan kun je zeker een aantal keer op en neer.2 mei 2012 om 20:30 #17911998Das voor de nieuwe t2a/b. heel veel barretjes, maar hoeveel weet ik ook nie.
Gekkenwerk :jerry Maar wel leuk.Zit te loeren voor een zelfbouw set voor mn rekord. Omdat dat toch alleen maar recreatief rijden wordt. Dus vandaar de vraag waar het spul vandaan komt. Of heeft Janwillem dat geregeld?
2 mei 2012 om 21:11 #17911999nou ligt ie echt plat op z’n buik :thumb dikke station……. :wub :wub
mvg paul
3 mei 2012 om 16:19 #17912000wow, hele nette auto zeg! je hebt PM!
4 mei 2012 om 16:02 #17912001Heel erg vett gedaan !
Netjes hoor, als je nog eens een keer wat parts nodig hebt kan ik die ook wel leveren.
Hoef je ze niet helemaal te draaien, kan alles op maat snijden voor je.Zal volgende week een bedrijfspagina openen hier op het forum wat we maken bij trabistyle !
Ook voor alle custom airride sets kun je bij ons terecht.
Of like ons op facebook !Petje af voor het werken de station keep up the good work !
4 mei 2012 om 18:49 #17912002@Fearless: PM’er
@Paul: Thanx
@Noogy: PM terug. Interesant!
@Trabi: Bedankt. maar waarom laten snijden als we zelf kunnen draaien.
Plus dat platen dan nog verder aangepast hadden moeten worden, toch?
Ben wel benieuwd naar je pagina.Wil ook wel weten welke balgen jij allemaal kunt leveren.
Moet toegeven dat deze set ook behoorlijk custom is hoor. Lijkt eenvoudiger dan het is. (vind ik)
Ik zal je eens op zoeken op facebook. Ben wel fan van je projecten!Zoals al gezegd. Binnenkort opnieuw een low-date!
Mzzl4 mei 2012 om 22:04 #17912003Heb ook totaal! niks te klagen over jullie custom werk super gewoon !
Wij doen heel veel water of lasersnijwerk en dat scheelt een hoop draai/frees werk.
Het is dan een kwestie van tappen of bijvoorbeeld na bewerken en klaar om zo een schijf af te draaien gaan dan veel werk/tijd in zitten.
Tanx voor de projecten die trouwens ook niet stil staan ;)
kijk maar een op https://www.facebook.com/TrabiStyle” onclick=”window.open(this.href);return false; of neem contact op en de koffie staal altijd klaar !En meer van die astra !
8 mei 2012 om 07:21 #17912004Echt mooi werk John :wors :thumbup
Ik blijf je project in de gaten houden ;)
Grtz. Maurice
6 juli 2012 om 23:33 #17912005Ff topic weer uit het stof halen.
Auto is nog iets verder verlaagd en wat meer stance gegeven (met opnieuw dank aan JW USA en Paul), dus ook maar een shootje gedaanIk dacht ff wat anders en ff filter geplaatst met photoshop
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.