Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Van gewone sleutel naar klapsleutel (astra H)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 oktober 2010 om 10:37 #17227753
Hallo,
Ik ben op zoek naar een klapsleutel voor mijn astra h. Nu heb ik een gewone sleutel. Ik ben benieuwd of de electronica van mijn gewone sleutel past in de hoduer van een klapsleutel zodat ik hem gewoon om kan zetten en alleen een blanco sleutelbaard nodig heb en het lege ‘plastice’ gedeelte..
Iemand dit al eens gedaan of iemand die weet of dit mogelijk is?
Weet iemand nog een adres waar je aan een goedkope (lege) klapsleutel kan komen? Of het Duitse woord van ‘klapsleutel’ dan kan ik op ebay zoeken:P
29 oktober 2010 om 10:51 #17750284Ben je een sleutel kwijt geraakt? Een astra h heeft normaal altijd al één klapsleutel en één gewone sleutel.
29 oktober 2010 om 11:03 #17750285*niet meer actief op opel-forum en dus deze reactie maar verwijderd*
29 oktober 2010 om 13:58 #17750286origineel gepost door Spacejam
Ben je een sleutel kwijt geraakt? Een astra h heeft normaal altijd al één klapsleutel en één gewone sleutel.Nee. Ik heb hem zo gekocht. Volgens mij hebben de eerste modellen 2 gewone sleutels…..
origineel gepost door 5chaap2k
http://www.wenmar.nl/klapsleutels/147-k.htmlhttp://www.google.nl/search?q=klapsleutel+howto&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t
Bedankt maar ik ben niet op zoek naar universele klapsleutels. Ik zoek echt naar een originele. Overigens weet ik wel hoe ik hem in en uit elkaar moet zetten maar ik ben benieuwd of het printplaatje uit eeng gewonen sleutel, direct in een klapsleutel past. Dat je dus gewoon alles om kan zetten…
29 oktober 2010 om 14:04 #17750287Ik heb ook één van de eerste en daar zit ook gewoon een klapsleutel bij, dan zou er wel ooit een sleutel bijgemaakt zijn voor die auto. Misschien een sleutel op de sloop zoeken (die van een vectra zijn hetzelfde) en dan alles overzetten.
30 oktober 2010 om 09:06 #17750288Iemand die in het bezit is van een klapsleutel en een gewone sleutel wil die voor mij kijken of de binnen kant er exact hetzelfde uit ziet?
Dan weet ik of ik het printplaatje en de batterij zo over kan zetten..
30 oktober 2010 om 17:28 #17750289Als het goed is zit de chip vast in de sleutel. Je kunt dus niet de chip over zetten in een nieuw (leeg) sleutel omhulsel. Ik heb namelijk ook al eens een nieuwe klapsleutel gekregen want er kon geen nieuwe chip in de oude sleutel worden gezet. Je zult dus een nieuwe sleutel moeten bij bestellen denk ik.
1 november 2010 om 11:32 #17750290My Dutch isn’t good, but I got my fold key from the Opel dealer. Have you considered it or did I mis-understand something in the post?
It was about R840 (80 euro). GM does still produce them.
This is in South Africa though.
1 november 2010 om 12:23 #17750291origineel gepost door Klanderman
Als het goed is zit de chip vast in de sleutel. Je kunt dus niet de chip over zetten in een nieuw (leeg) sleutel omhulsel. Ik heb namelijk ook al eens een nieuwe klapsleutel gekregen want er kon geen nieuwe chip in de oude sleutel worden gezet. Je zult dus een nieuwe sleutel moeten bij bestellen denk ik.Dan ga ik dat maar eens horen bij de dealer. Ik dacht namelijk dat je het gewoon zo over kon zetten.
Kosten nieuwe sleutel ongeveer 75 eurie zeker?
20 december 2011 om 15:58 #17750295*kuch kuch even dit topic uit het stof halen…
Als je van de sloop een klapsleutel weet te halen van een astra H compleet met transponder/electronica en je zorgt voor een nieuwe sleutelbaard, valt deze dan in te leren? Zo ja, kan dit met een opcom of moet het met een tech2?
21 december 2011 om 13:31 #17750296Met de opcom ben ik het scherm tegengekomen dat je de sleutels in kunt leren dus dat zou moeten kunnen.
21 december 2011 om 15:33 #17750293Uhm als ie ooit al is ingeleerd is voor een andere auto kan ie niet meer ingeleerd worden op jou auto…
Of hij moet gewist zijn bij de sloop maar dat lijkt me stug :hmmz
21 december 2011 om 15:45 #17750294Eenmaal ingeleerd in een imobiliser kun je hem niet meer opnieuw inleren mits het hetzelfde type imobiliser is als waar het voorheen is ingeleerd.
Je hebt type I (1998 en ouder) tech1 en type II (1998 en nieuwer) Tech2
21 december 2011 om 15:54 #17750292Duidelijk, ik weet genoeg. Bedankt allen! :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.