Van gewone sleutel naar klapsleutel (astra H)

Forumindex Forums Modellen Astra Van gewone sleutel naar klapsleutel (astra H)

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227753
    No Name
      Lid sinds:
      8 September 2010

      Hallo,

      Ik ben op zoek naar een klapsleutel voor mijn astra h. Nu heb ik een gewone sleutel. Ik ben benieuwd of de electronica van mijn gewone sleutel past in de hoduer van een klapsleutel zodat ik hem gewoon om kan zetten en alleen een blanco sleutelbaard nodig heb en het lege ‘plastice’ gedeelte..

      Iemand dit al eens gedaan of iemand die weet of dit mogelijk is?

      Weet iemand nog een adres waar je aan een goedkope (lege) klapsleutel kan komen? Of het Duitse woord van ‘klapsleutel’ dan kan ik op ebay zoeken:P

      #17750284
      Spacejam
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2006

        Ben je een sleutel kwijt geraakt? Een astra h heeft normaal altijd al één klapsleutel en één gewone sleutel.

        #17750285
        5chaap2k
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          *niet meer actief op opel-forum en dus deze reactie maar verwijderd*

          #17750286
          No Name
            Lid sinds:
            8 September 2010

            origineel gepost door Spacejam
            Ben je een sleutel kwijt geraakt? Een astra h heeft normaal altijd al één klapsleutel en één gewone sleutel.

            Nee. Ik heb hem zo gekocht. Volgens mij hebben de eerste modellen 2 gewone sleutels…..

            origineel gepost door 5chaap2k
            http://www.wenmar.nl/klapsleutels/147-k.html

            http://www.car-secure.nl/site/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=63&category_id=35&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

            http://www.google.nl/search?q=klapsleutel+howto&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t

            Bedankt maar ik ben niet op zoek naar universele klapsleutels. Ik zoek echt naar een originele. Overigens weet ik wel hoe ik hem in en uit elkaar moet zetten maar ik ben benieuwd of het printplaatje uit eeng gewonen sleutel, direct in een klapsleutel past. Dat je dus gewoon alles om kan zetten…

            #17750287
            Spacejam
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 November 2006

              Ik heb ook één van de eerste en daar zit ook gewoon een klapsleutel bij, dan zou er wel ooit een sleutel bijgemaakt zijn voor die auto. Misschien een sleutel op de sloop zoeken (die van een vectra zijn hetzelfde) en dan alles overzetten.

              #17750288
              No Name
                Lid sinds:
                8 September 2010

                Iemand die in het bezit is van een klapsleutel en een gewone sleutel wil die voor mij kijken of de binnen kant er exact hetzelfde uit ziet?

                Dan weet ik of ik het printplaatje en de batterij zo over kan zetten..

                #17750289
                Klanderman
                  Lid sinds:
                  29 March 2009

                  Als het goed is zit de chip vast in de sleutel. Je kunt dus niet de chip over zetten in een nieuw (leeg) sleutel omhulsel. Ik heb namelijk ook al eens een nieuwe klapsleutel gekregen want er kon geen nieuwe chip in de oude sleutel worden gezet. Je zult dus een nieuwe sleutel moeten bij bestellen denk ik.

                  #17750290
                  pwnerer
                    Lid sinds:
                    6 September 2010

                    My Dutch isn’t good, but I got my fold key from the Opel dealer. Have you considered it or did I mis-understand something in the post?

                    It was about R840 (80 euro). GM does still produce them.

                    This is in South Africa though.

                    #17750291
                    No Name
                      Lid sinds:
                      8 September 2010

                      origineel gepost door Klanderman
                      Als het goed is zit de chip vast in de sleutel. Je kunt dus niet de chip over zetten in een nieuw (leeg) sleutel omhulsel. Ik heb namelijk ook al eens een nieuwe klapsleutel gekregen want er kon geen nieuwe chip in de oude sleutel worden gezet. Je zult dus een nieuwe sleutel moeten bij bestellen denk ik.

                      Dan ga ik dat maar eens horen bij de dealer. Ik dacht namelijk dat je het gewoon zo over kon zetten.

                      Kosten nieuwe sleutel ongeveer 75 eurie zeker?

                      #17750295
                      No Name
                        Lid sinds:
                        8 September 2010

                        *kuch kuch even dit topic uit het stof halen…

                        Als je van de sloop een klapsleutel weet te halen van een astra H compleet met transponder/electronica en je zorgt voor een nieuwe sleutelbaard, valt deze dan in te leren? Zo ja, kan dit met een opcom of moet het met een tech2?

                        #17750296
                        opel-mark
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 March 2011

                          Met de opcom ben ik het scherm tegengekomen dat je de sleutels in kunt leren dus dat zou moeten kunnen.

                          Mark
                          http://www.AstraTuningClub.nl

                          #17750293
                          mrmonkey
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            22 February 2006

                            Uhm als ie ooit al is ingeleerd is voor een andere auto kan ie niet meer ingeleerd worden op jou auto…

                            Of hij moet gewist zijn bij de sloop maar dat lijkt me stug :hmmz

                            #17750294
                            Haasje17
                            Moderator
                              Lid sinds:
                              8 September 2009

                              Eenmaal ingeleerd in een imobiliser kun je hem niet meer opnieuw inleren mits het hetzelfde type imobiliser is als waar het voorheen is ingeleerd.

                              Je hebt type I (1998 en ouder) tech1 en type II (1998 en nieuwer) Tech2

                              #17750292
                              No Name
                                Lid sinds:
                                8 September 2010

                                Duidelijk, ik weet genoeg. Bedankt allen! :thumb

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.