Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › van fase 1 naar fase 2 stotteren??!?!?!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 mei 2012 om 09:52 #18011065
Bij Phase 2 gebruikte ik NGK BCP6ET bougies ff uit me hoofd. :hmmz
9 mei 2012 om 20:36 #18011070Na het probleem grondig bekeken te hebben en op Zandvoort op een zeiknatte baan nog wel het een en ander gemerkt te hebben heb ik volgende gedaan:
3.5 bar benzinedrukregelaar van mtech
Set van 4 Bosch performance bougies met platinum contacten geinstalleerd
nieuwe bougikabels Electrosports 80 Ignition Leads (8mm) erop gezet
en de versterkte drukdoos helemaal terug gezet zodat de druk max 1.2 is en dan terugvalt naar 0.95 barnet een testritje gemaakt :shock:
nu trekt hij goed door in alle versnellingen! niet normaal king:kan niet wachten om nu weer terug te gaan naar Zandvoort met een droge baan :thumbup
De bougies en kabels heb ik geleend van mijn zwager welke straks terug komen in zijn tigra dus heb ik de volgende spulletjes nog in bestelling:
Bougiekabelset NGK 0769
bougies NGK-Platin PFR6B
na wat speurwerk toch eindelijk gevonden wat het was maar het was de moeite zeker waard, wat een verschilbedankt voor het helpen oplossen iedereen!
en omdat iedereen er dol op is hier :jerry :kewlpics10 mei 2012 om 16:11 #18011071cooooooool :kewlpics
ben blij dat het opgelost is!!
dus het lag uiteindelijk aan de bougies?10 mei 2012 om 19:22 #18011072nou niet alleen de bougies, ook de bougiekabels van mij waren ver op en de motor liep vrij schraal op hoge toeren.
Maar de hoofdreden was wel degelijk de bougies,
vanmiddag was de retourleiding lek gesprongen, half barretje extra vond ie blijkbaar niet leuk :swear
ff een nieuwe leiding erop en gaan king:
nu rijdt ie echt weer top en kan er eigenlijk niks meer mis gaan.
af en toe start hij wel moeilijk btw, koude start vooral.
reageert dan k*t op t gas drijgt dood te vallen, mss komt dit door de koudere bougies?
hoest bij jou eigenlijk nog vergaan bij Klasen? @gsi racer10 mei 2012 om 19:42 #18011073zal niet aan de bougies liggen denk ik.
is je temperatuursensor nog oke?mij is het goed vergaan, kijk maar: :D
viewtopic.php?f=27&t=158582&start=100
pagina 5 staat een filmpje.
290pk en 476Nm ;)
koppeling slipt soms wel door zoals je hoord op de video :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.