van fase 1 naar fase 2 stotteren??!?!?!!

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) van fase 1 naar fase 2 stotteren??!?!?!!

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18011065
    Corsa_GSi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Bij Phase 2 gebruikte ik NGK BCP6ET bougies ff uit me hoofd. :hmmz

      #18011070
      Corsaboer
        Lid sinds:
        10 March 2008

        Na het probleem grondig bekeken te hebben en op Zandvoort op een zeiknatte baan nog wel het een en ander gemerkt te hebben heb ik volgende gedaan:
        3.5 bar benzinedrukregelaar van mtech
        Set van 4 Bosch performance bougies met platinum contacten geinstalleerd
        nieuwe bougikabels Electrosports 80 Ignition Leads (8mm) erop gezet
        en de versterkte drukdoos helemaal terug gezet zodat de druk max 1.2 is en dan terugvalt naar 0.95 bar

        net een testritje gemaakt :shock:
        nu trekt hij goed door in alle versnellingen! niet normaal king:

        kan niet wachten om nu weer terug te gaan naar Zandvoort met een droge baan :thumbup

        De bougies en kabels heb ik geleend van mijn zwager welke straks terug komen in zijn tigra dus heb ik de volgende spulletjes nog in bestelling:
        Bougiekabelset NGK 0769
        bougies NGK-Platin PFR6B
        na wat speurwerk toch eindelijk gevonden wat het was maar het was de moeite zeker waard, wat een verschil

        bedankt voor het helpen oplossen iedereen!
        en omdat iedereen er dol op is hier :jerry :kewlpics

        #18011071
        GSI Racer
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 June 2009

          cooooooool :kewlpics

          ben blij dat het opgelost is!!
          dus het lag uiteindelijk aan de bougies?

          #18011072
          Corsaboer
            Lid sinds:
            10 March 2008

            nou niet alleen de bougies, ook de bougiekabels van mij waren ver op en de motor liep vrij schraal op hoge toeren.
            Maar de hoofdreden was wel degelijk de bougies,
            vanmiddag was de retourleiding lek gesprongen, half barretje extra vond ie blijkbaar niet leuk :swear
            ff een nieuwe leiding erop en gaan king:
            nu rijdt ie echt weer top en kan er eigenlijk niks meer mis gaan.
            af en toe start hij wel moeilijk btw, koude start vooral.
            reageert dan k*t op t gas drijgt dood te vallen, mss komt dit door de koudere bougies?
            hoest bij jou eigenlijk nog vergaan bij Klasen? @gsi racer

            #18011073
            GSI Racer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 June 2009

              zal niet aan de bougies liggen denk ik.
              is je temperatuursensor nog oke?

              mij is het goed vergaan, kijk maar: :D

              viewtopic.php?f=27&t=158582&start=100

              pagina 5 staat een filmpje.

              290pk en 476Nm ;)

              koppeling slipt soms wel door zoals je hoord op de video :jerry

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.