Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Van die momentjes dat je je even achter je oor krabt…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 februari 2012 om 22:29 #17885156
@iquick wrote:
@Mr.F wrote:
Haha :p
Waar kom je vandaan dan als ik vragen mag? :)Turkse afkomst ben in nl geboren, nu gaan velen denken WHAAT turk in opel ja ja, normaal verwacht je een audi, bmw of een merc :jerry Velen die ik ken hebben ook een bmw of een merc snap alleen niet waarom zulke auto’s
Een van de weinige met smaak ;)
Aan de ene kant heeft hij wel een punt :???:
Maar aan de andere kant in het ook makkelijk als hij de taal ook spreekt …
Je kan ten slotte niet altijd vertalen …26 februari 2012 om 01:08 #17885157Idd maar ja, je kan mensen niet dwingen om iets te laten doen en toch zijn we er voor de ouders king:
Ik heb toch liever een full option Opel dan een kale andere merk auto, zoiezo hou ik niet van RWD dan valt BMW en de Mercedes af. Mijn voorkeur gaat meer uit naar FWD of AWD dus een Opel of Audi. De voorkeur is een Opel geworden, vooral toen ik deze diesel zag staan. Anders werd het een 1.8T of 2.0T Quattro. Deze waren nog duur en vielen iets buiten het budget en ze waren redelijk kaal.
Doet me meteen denken aan de onze banden service waar ik altijd banden koop:
Belde naar de bandenservice, beste man vraagt welke snelheid, ik zo 270Km/h Hij zo WAAT, Ik zei 270 hij zegt SOW ok. Volgende dag hij zegt er staat mar 240 op de teller waarom neem je nou 270km/h banden? Ik zeg die teller is verkeerd gedrukt en klopt niet. Hij zegt hoezo klopt dat niet is toch van fabriek af? Ik zo de auto is gechipt en de teller loopt iets uit. Hij zo wat vertel je me nou rijd dat ding harder dan 240km/h, ik zo ja en het was gewoon effe halve minuut stil. Hij zegt tis geen Audi he, ik zo euuh nee, hij zegt dus nou als jij vaker door de bocht heen scheurt dan zie ik je dus snel terug. Ik zo euuh nee pas over 5 jaar denk ik, deze auto heeft twee standen, normaal 160pk en sport 196pk. Was het nog een halve minuut stil. Hij zo ik ga je een prettige dag wensen. Me neefje was er bij hij zegt doe a.u.b. niet meer van zulke acties niemand gelooft je. Ik zo van komt dit doordat mensen denken dat Opel bij snelheden boven de 120 uit elkaar valt ofzo? Hij zo, ik geloof het geen eens. Toen had ik zoiets van okey :wtfTja neem me neefje wel een keer mee, hij heeft het nog niet meegemaakt :jerry
26 februari 2012 om 10:47 #17885158@ iquick eindelijk eens een turk met verstand ja :D en eentje die gewoon nederlands spreekt en schrijt :) hahahha blijf je verstand maar behouden :) niet dat je binnenkort overgaat naar de golf 2 ofzo
26 februari 2012 om 10:50 #17885159@iquick wrote:
Idd maar ja, je kan mensen niet dwingen om iets te laten doen en toch zijn we er voor de ouders king:
Ik heb toch liever een full option Opel dan een kale andere merk auto, zoiezo hou ik niet van RWD dan valt BMW en de Mercedes af. Mijn voorkeur gaat meer uit naar FWD of AWD dus een Opel of Audi. De voorkeur is een Opel geworden, vooral toen ik deze diesel zag staan. Anders werd het een 1.8T of 2.0T Quattro. Deze waren nog duur en vielen iets buiten het budget en ze waren redelijk kaal.
Doet me meteen denken aan de onze banden service waar ik altijd banden koop:
Belde naar de bandenservice, beste man vraagt welke snelheid, ik zo 270Km/h Hij zo WAAT, Ik zei 270 hij zegt SOW ok. Volgende dag hij zegt er staat mar 240 op de teller waarom neem je nou 270km/h banden? Ik zeg die teller is verkeerd gedrukt en klopt niet. Hij zegt hoezo klopt dat niet is toch van fabriek af? Ik zo de auto is gechipt en de teller loopt iets uit. Hij zo wat vertel je me nou rijd dat ding harder dan 240km/h, ik zo ja en het was gewoon effe halve minuut stil. Hij zegt tis geen Audi he, ik zo euuh nee, hij zegt dus nou als jij vaker door de bocht heen scheurt dan zie ik je dus snel terug. Ik zo euuh nee pas over 5 jaar denk ik, deze auto heeft twee standen, normaal 160pk en sport 196pk. Was het nog een halve minuut stil. Hij zo ik ga je een prettige dag wensen. Me neefje was er bij hij zegt doe a.u.b. niet meer van zulke acties niemand gelooft je. Ik zo van komt dit doordat mensen denken dat Opel bij snelheden boven de 120 uit elkaar valt ofzo? Hij zo, ik geloof het geen eens. Toen had ik zoiets van okey :wtfTja neem me neefje wel een keer mee, hij heeft het nog niet meegemaakt :jerry
:jerry :jerry :jerry
Ja , ook de opel kan hard gaan meneer had ik dan gezegd :D26 februari 2012 om 10:57 #17885160AnoniemLid sinds:
1 January 1970:thumb
26 februari 2012 om 11:14 #17885161Hmm had laatst ook zo’n momentje. Sta ik net op de parking, Komt er een dame op leeftijd naar me toe om de weg te vragen. Ik begin dus met: oke dus hier de parking afrijden naar rechts paar honderd meter rijden en dan weer naar rechts die baan waar je op uit komt helemaal ten einde rijden,op de rotonde links en dan de eerste straat rechts en dan is het ergens aan je rechter kant. Na dit 4 keer herhaald te hebben en een kleine schets gemaakt te hebben op een stukje karton, begreep ze het, stapte in haar auto en draaide de parking af naar links… Dacht bij mezelf oke :wtf meen je dat nou? Was daardoor dus 10 minuten te laat voor men afspraak…
26 februari 2012 om 11:18 #17885162Stonden er geen camera’s in de buurt :hmmz
Misschien was dit wel een opname voor Benidorm bastards ;)26 februari 2012 om 11:42 #17885163Haha zou kunnen heb geen camera gezien maar je weet maar nooit eah
26 februari 2012 om 13:04 #17885164@opel-motorsport wrote:
@ iquick eindelijk eens een turk met verstand ja :D en eentje die gewoon nederlands spreekt en schrijt :) hahahha blijf je verstand maar behouden :) niet dat je binnenkort overgaat naar de golf 2 ofzo
Zoiezo ben ik hier geboren dus dat is al een + punt, meestal als ik op school kom in rotterdam staan ze versteld van mijn nl. Ze denken dan dat ik een nederlander ben. Dan zeg ik dat ik een turk ben zeggen ze okey je spreekt vloeiend en duidelijk nederlands. Dan heb ik zo van euh ok tja dat komt er van als je in een dorp woont. En de meeste buitenlanders praten met een beetje buitenlands accent, en dat heb ik dus niet.
Volgende auto is nog niet duidelijk maar kan ook zomaar een audi zijn, bij ons verschilt het merk wel, ene keer audi,en dan weer een opel eigenlijk niets anders dan dat. De auto’s die wij hebben gehad tot nu toe zijn o.a. een opel kadet, ford sierra 2.5, opel vectra GT 2.0, audi a4 1.8t, opel astra g 1.6, en nu de h 1.9, De volgende word een insignia of een A4.
@Blendjuh; ja de meeste geloven het niet als ik zeg dat ik 240+ heb gereden met de auto. Dat komt omdat opel een slechte naam heeft helaas :(26 februari 2012 om 13:08 #17885165AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zulke dingen geef ik niet om hoor, op school geloven ze nog steeds niet dat mn Astra niet roest.. :sleeping
26 februari 2012 om 13:15 #17885166Dat geloofde ze van onze ouwe veccie ook niet waarmee we met gemak de 200
haalde op de autobahn met onze 1.8 :thumb29 februari 2012 om 21:49 #17885167@-BlendjuH- wrote:
Dat geloofde ze van onze ouwe veccie ook niet waarmee we met gemak de 200
haalde op de autobahn met onze 1.8 :thumbGeloofden ze bij mij op’t werk in’t begin ook niet, ondertussen wel al :angel
1 maart 2012 om 14:53 #17885168Ja zulke mensen moet je overslaan :sleeping
3 maart 2012 om 20:36 #17885169Tja, je moet die blikken zien van de Mede autobahncoureurs als we met 2 Vectra’s B met rond de 250km/u over die bahn vliegen haha…
heb nog een keer een A4 2.0TFSi avant zitten zieken op de 31 (DLD) van noord naar zuid..
Ik reed al een goeie 240km/u komt er op een gegeven moment een zeer recente audi schuin achter me, met veel moeite probeert deze me in te halen….
ik gas bij dan maar, trekt langzaam door naar 250km/u, en toen door naar 255km/u toen liep ik weer weg van de Audi haha….
maar toen weer iets van het gas af om even het gezicht te zien van de beste man, ik kan je vertellen, die heeft het vel achter zijn oren vandaan gekrabt…. nieuwe (2010) Audi met 240pk, komt een toen 14jaar oude Vectra met 170pk (toen nog de 2.5 V6 erin) niet voorbij..
Mijn Vectra heeft dan nog een spatlappen op alle vier de wielkasten (achterste met een Opel logotje :D en toen nog 16inch originele wielen..
Willem
3 maart 2012 om 20:47 #17885170Willem, 350?? Typfoutje toch?
3 maart 2012 om 20:50 #17885171edit, aangepast
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.