Van CD30Mp3 naar CD70 In zafira B

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Van CD30Mp3 naar CD70 In zafira B

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Mark-78

Hallo,

Ja ook ik heb de vraag van het afmelden en inleren……..

Maar wie kan nu eens echt zeggen hoe het zit.
      Ik kan 1 set kopen die afgemeld is. Kan ik nu zonder probleem dit overzetten of?

1 Kan ik de cd30 eruit halen zonder afmelden en de cd 70 inbouwen. Cd 30 hou ik toch nog deze wilt niemand hebben :jerry

2 moet ik eerst de CD30 afmelden voor er iets anders in kan

3 moet ik eerst cd30 afmelden en dan de CD 70 aanmelden En dan kan iemand hier bvan het forum me daarbij helpen in de buurt Vlissingen/Middelburg(en nee geen dealer)

Ik word er gek van al dat aanmelden en afmelden… :puke vroeger kon je tenminste alles zelf.
      En uiteindelijk hoe zit het dan met universeeel inbouw(kenwood,pioneer) moet je dan ook eerst afmelden en dan????

Ik hoop dat er iemand is die nu voor eens en altijd kan uitleggen hoe het nu ECHT zit.

Mark

beurjean

Het is goed dat de cd 70 is afgemeld maar je moet dan ook de radio-code erbij hebben anders kan je hem niet aanmelden.

De cd30 moet je afmelden anders heeft een ander er niets aan wanneer je hem toch besluit te verkopen.

Universele radio’s kun je zo aansluiten.

Denk niet dat je hem met een universele testkast kan in en uitleren. Je zult hiervoor toch naar een dealer moeten.

TvhR
        Deelnemer

@Mark-78 wrote:

1 Kan ik de cd30 eruit halen zonder afmelden en de cd 70 inbouwen. Cd 30 hou ik toch nog deze wilt niemand hebben :jerry

Ja, dat kan. Het afmelden van de CD30 doe je alleen als je hem wilt verkopen. Meld je de radio niet af dan heeft niemand er iets aan.

@Mark-78 wrote:

2 moet ik eerst de CD30 afmelden voor er iets anders in kan

Nee.

@Mark-78 wrote:

3 moet ik eerst cd30 afmelden en dan de CD 70 aanmelden En dan kan iemand hier bvan het forum me daarbij helpen in de buurt Vlissingen/Middelburg(en nee geen dealer)

Nee, zoals inmiddels al twee keer gezegd ;) , de CD30 hoef je niet af te melden als je niet van plan bent deze ter verkopen. De CD70 moet daarentegen wel aangemeld worden na het plaatsen in je auto. Zorg er dan ook voor dat je er zeker van bent dat de CD70 die je gaat kopen/al gekocht hebt(als het een gebruikt exemplaar is), vrijgegeven is in het voertuig waar deze uit komt.

@Mark-78 wrote:

En uiteindelijk hoe zit het dan met universeeel inbouw(kenwood,pioneer) moet je dan ook eerst afmelden en dan????

Nee, bij universele radio’s is aan of afmelden niet nodig. Het aan of afmelden doe je namelijk in de radio (EHU). Een universele radio kun je niet benaderen met OPCOM of Tech2.

Kort samengevat:

Wanneer moet je een radio afmelden?: Als je van plan bent de radio in te bouwen in een andere auto en of te verkopen. Een niet afgemelde radio is waardeloos omdat je er niets mee kunt. Een niet afgemelde radio werkt alleen in het voertuig waarvan de securitycode overeenkomt met de securitycode die in de radio geprogrammeerd is. Bij het vrijgeven van een radio reset je (kort door de bocht gezegd) de securitycode uit het toestel.

Wanneer moet je een radio aanmelden?: Als je een nieuwe radio (CD30, CD70, DVD90, etc.) hebt gekocht die geen aftermarket is dan moet deze worden aangemeld in het voertuig. Aanmelden kan met sommige OPCOM versies en met Tech2.

Mark-78

Hartstikke duidelijk :jerry :jerry :jerry

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.