van 1.6 16v X16XEL type 1 naar een 1800i of een 2liter ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum van 1.6 16v X16XEL type 1 naar een 1800i of een 2liter ?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Anoniem

Hoi was wel nieuwschierig of het mogelijk is om in mijn vectra een 18i of een 2l in te zetten

er zit nu een 1.6 16v X16XEL type 1 in
      hij is nog lang niet af hoor daar niet van

maar had wel iets pittigers willen hebben

en aangezien ik de auto van mijn vader heb en de auto ook helemaal nog goed is wil ik de auto dus wel houden maar dan kijken of ik hem kan voorzien van een zwaardere motor

en wat zijn dan ongeveer de kosten als het mogelijk is?

Mvgr VectraB16V

wim-v6
      Deelnemer

Je moet wel meer overzetten ivm overstap van Smallblock naar bigBlock motor.

Zoals: Motorsteunen, aandrijfassen, kabelbomen eerste deel uitlaat, eventueel radiateur en dergelijke.

Willem

Anoniem

origineel gepost door wim-v6
          Je moet wel meer overzetten ivm overstap van Smallblock naar bigBlock motor.

Zoals: Motorsteunen, aandrijfassen, kabelbomen eerste deel uitlaat, eventueel radiateur en dergelijke.

Willem

ow oke dus daar komt nog al wat bij kijken zeg maar.
          nou ja in de toekomst dan mss ooit als er een 2de auto is want zal hem dan wel een weekje moeten missen als het niet langer is en ik zonder auto :o pff moet er niet aan denken

maar bedankt voor je bericht Wim :thumbup

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.