Valvoline Volsynthetisch Longlife 5W30

Forumindex Forums Modellen Astra Valvoline Volsynthetisch Longlife 5W30

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    HarrieAstra
    Deelnemer

Is Valvoline Volsynthetisch Longlife 5W30 nog leverbaar dat iemand weet?

Ik heb heel internet afgezocht maar kan dit type smeermiddel van Valvoline niet (meer) vinden.
      Iemand enig idee of de naam van dit smeermiddel veranderd is, of dat dit type olie uit de handel is genomen?

Ik heb reeds een email naar Valvoline gestuurd, echter, je raadt het al, nog geen reactie mogen ontvangen.

wim-v6
      Deelnemer

http://www.smeerwinkel.nl/valvoline-maxlife-fe-5w30″ onclick=”window.open(this.href);return false;

HarrieAstra
        Deelnemer

Die is half synthethisch, Wim.

wim-v6
          Deelnemer

Okeej, Zwak moment…

de Nieuwe Synpower is ook een Longlife olie..

Ik gebruik trouwens al Jaren Synpower 5w40 in mijn Opels, Prima Spulletje..

Willem

M. de Jong

Ik zag via Google Analytics dat er via dit forum naar mijn site (smeerwinkel.nl) was gelinkt.

Zonder de intentie om te spammen wil ik graag zeggen dat u op mijn site de filters kunt gebruiken om de gewenste olie te vinden. Of u dan bij mij koopt is natuurlijk uw vrije keuze.

Valvoline Vol-synthetisch 5W-30 met GM-LL-A-25
              Alle leverbare olieën Vol-synthetisch 5W-30 met GM-LL-A-025

Zo kunt u aan de linkerkant van het scherm het filter naar wens instellen voor bijv. de GM-LL-B-025 en Dexos 2

HarrieAstra
              Deelnemer

M. De Jong, ik heb ook een kijkje genomen op je site.

Kun je mij concreet vertellen wat de nieuwe naam/opvolger is geworden van de Valvoline Volsynthetische Longlife 5w30 olie?
                Is deze olie uit de handel genomen? Is enkel de naam veranderd, maar is de olie nog hetzelfde?

Graag zie ik het antwoord tegemoet.

wim-v6
                Deelnemer

@ Harrie, mag ik vragen waarom je specifiek voor Longlife wil gaan??

Voor de Opel motoren volstaat de Valvoline Synpower 5w30 of 5w40 prima, zelf bij verversings termijnen van 20.000km.

Willem

M. de Jong

@HarrieAstra wrote:

M. De Jong, ik heb ook een kijkje genomen op je site.

Kun je mij concreet vertellen wat de nieuwe naam/opvolger is geworden van de Valvoline Volsynthetische Longlife 5w30 olie?
                    Is deze olie uit de handel genomen? Is enkel de naam veranderd, maar is de olie nog hetzelfde?

Graag zie ik het antwoord tegemoet.

Ik ben nu ruim 3 jaar met Valvoline producten bezig maar de “Vol-synthetische Longlife 5w30” heb ik als zodanig nooit zien staan. Valvoline benoemt haar producten in de vorm van SynPower (vol-synthetisch) 5W-30, met eventueel een toevoeging erachter (MST/FE/ENV etc.)

Zoals wim-v6 zegt is de synpower 5w30 of 5w40 prima voor de opel blokken. Deze zijn beide voorzien van een GM LL goedkeuring en gaan dus voor lange verversingstermijnen mee.

HarrieAstra
                    Deelnemer

Toppie, weet voldoende. Merci.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.