valt stil na 2 min

Forumindex Forums Modellen Corsa valt stil na 2 min

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232205
    kennethgoossens
      Lid sinds:
      4 February 2011

      ik heb pas nieuwe bougie’s gestoken alle kabels aan gesloten er zit benzine in en olie alles erop en eraan ik start mijn auto en na ongeveer 2min valt hij gewoon stil de motor valt gewoon uit hoe komt dit en wat kan ik eraan doen

      ik heb een 1400 , 16v corsa b

      #17811186
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Auto: Opel Corsa-B
        motor: X14XE 1.4 16V 90pk

        als ie draait draait ie goed???

        en kan je m na uitvallen direct weer starten???

        Willem

        #17811187
        kennethgoossens
          Lid sinds:
          4 February 2011

          hij draaid goed , en krijg hem niet meer gestart daarna

          #17811188
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            kan een toerental sensor zijn, of een brandstof / motorregel relais.

            echter als het ECHT een X14XE is, dan zou deze gewoon moeten draaien met 1 kapotte toerental sensor, alleen zou je langer moeten doorstarten vooraleer de motor aanslaat.

            Willem

            #17811189
            kennethgoossens
              Lid sinds:
              4 February 2011

              [rquote=1860548&tid=141988&author=wim-v6]kan een toerental sensor zijn, of een brandstof / motorregel relais.

              echter als het ECHT een X14XE is, dan zou deze gewoon moeten draaien met 1 kapotte toerental sensor, alleen zou je langer moeten doorstarten vooraleer de motor aanslaat.

              Willem[/rquote]

              en waar vind ik ongeveer die eene kapotte toerentel want ik denk da het daaraan ligt want vroger toen ik ermee reed ging soms mijn snelheid meter ook niet , da was ongeveer gelijk het weer dan wel dan geen zon

              #17811190
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                Krukassensor of NOkkenassensor. Nokkenassensor vind je bovenin aan de distributiekant aan tussen de twee tandwielen in. Krukassensor vind je aan de vorozijde van je motorblok ook aan de distributiekant.

                #17811191
                kennethgoossens
                  Lid sinds:
                  4 February 2011

                  [rquote=1860661&tid=141988&author=Haasje17]Krukassensor of NOkkenassensor. Nokkenassensor vind je bovenin aan de distributiekant aan tussen de twee tandwielen in. Krukassensor vind je aan de vorozijde van je motorblok ook aan de distributiekant.[/rquote]
                  ah dan ga ik morge eens op onderzoek eens kijken als ik het vind ik moet eerst nog zien da ik mijn kap van de distributieriem eraf krijg

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.