Vage mail van de autoverzekering.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Vage mail van de autoverzekering.

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237585
    Thurrock
      Lid sinds:
      15 May 2011

      Hey ik heb zojuist deze email van mijn verzekering gehad, nouja gister ontvangen (Vrijdag) en vandaag pas gelezen.

      Geachte heer ******,

      Wij zijn aansprakelijk gesteld door een tegenpartij.

      Graag ontvangen wij van u het schadeformulier.

      Met vriendelijke groet,

      M.********

      Afdeling Motorrijtuig- en Particuliere Schaden

      Maar ik heb helemaal geen schaden gemaakt of veroorzaakt, laat staan dat ik een schadeformulier heb, en mijn auto zelf heeft ook geen schaden, kortom hoe handel ik dit af?

      #17877853
      Slurpy
        Lid sinds:
        3 March 2007

        Effe bellen met de verzekeringsmaatschappij en informeren waarover het juist gaat.
        Misschien heeft één of andere klojo jouw nummerplak opgegeven.

        #17877854
        stillekracht
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 May 2007

          :hmmz Nummerplak !? :wors

          #17877855
          mallemalle
            Lid sinds:
            8 June 2010

            check het email adres ff of het wel overeen komt met die van de maatschappij
            dit is wel erg weinig informatie mbt een schade en riekt naar iets anders

            #17877856
            Thurrock
              Lid sinds:
              15 May 2011

              Ja dat vind ik ook al, dat der wel heel weinig info is, heb ook nog niet reageert, toch vind ik het vreemd dat ze mijn achternaam weten, en welke verzekering ik heb.

              Zal maandag even bellen hoe het nou precies zit.

              #17877857
              opelpower89
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 September 2009

                zou wel geen zuivere koffie zijn….

                #17877858
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Vreemd Verhaal inderdaad, zou er ook een beetje wantrouwig om zijn.

                  Willem

                  #17877859
                  blue mystery
                    Lid sinds:
                    22 May 2011

                    een schadebedrijf, verzekering of bank
                    zal jou nooit per mail om info vragen mbt schade of een code of anders wat
                    melding van doen bij je verzekeraar, en bericht als niet verzonde beschouwen ,

                    staat er geen afzender bij van een persoon van de schade afdeling?
                    zijn ze verplicht namelijk,

                    en afdeling schaden???
                    wat lees ik hier nu zon typefout avn je verzekeraar.

                    #17877860
                    Thurrock
                      Lid sinds:
                      15 May 2011

                      Vind het ook een domme mail “Graag ontvangen wij van u het schadeformulier” , Die heb ik niet, dus ik kan er geen toesturen zal maandag is bellen wat dit voor onzin is allemaal.


                      @blue
                      mystery
                      Er stond wel een naam bij maar daar heb ik sterretjes van gemaakt :)

                      #17877861
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        denk dat de verzekeringsmaatschappij, in geval van fraude, ook graag wil weten wie hier achter zit.
                        kunnen ze even een paar juristen op afsturen.

                        #17877862
                        computerbug
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          26 April 2011

                          Yep, ik heb het ook ervaren in 2009, ik zou betrokken zijn bij een aanrijding, in duitsland nog wel.
                          Ik ben van mijn leven nog niet in duitsland geweest.
                          Kenteken klopte auto niet!!, ook meteen contact gezocht, en de verzekering, ontdekte het pas, toen ze de brief naar mij toe gezonden hadden, zij zijn in onderzoek gegaan, en daarna vernomen dat deze heer, nog een straf moest uitzitten.
                          En met witte platen rond reed op mijn kenteken nummer. Deze was gestolen van mijn aanhanger, waarvan ik dacht dat ik deze verloren had.
                          Meer mochten ze niet zeggen, maar ik wist genoeg,hihi!!
                          Ik heb daarna niets meer gehoord.

                          #17877863
                          Roelof
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            De eerste vraag is natuurlijk als je verzekering je email weet…..

                            Ik zou ook denken dat dit naar spam ruikt, check inderdaad de afzender (en dan niet het reply adres), als dat an niet van je maatschappij is is het een spammail.

                            Was er ook een link of een plaatje in je mail verwerkt ? Zo ja ken het openen van de mail via het plaatje of een hidden script een bevestiging terug sturen dat het mailadres actief is. Spammers sturen wel eens in de zoveel tijd een mail waarvan je afvraagt wat je er mee moet en wat ze aan errors terug krijgen weten ze welke adressen ze moeten schrappen.

                            #17877864
                            Thurrock
                              Lid sinds:
                              15 May 2011

                              Heb even gebeld vandaag, en de email komt wel van mijn verzekering af, maar om even een lang verhaal kort te houden
                              Ze hadden de email verkeerd verzonden, dus ik moest hem als niet verzonden beschouwen.
                              Achja mensen maken ook fouten.

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.