Vacuumprobleempje of lambdasonde vervangen

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Vacuumprobleempje of lambdasonde vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    agezet

Ik heb in mijn Opel GT een 2.0 16V blok uit een Kadett GSI zitten.Starten en aanslaan doet hij zonder problemen.Stationair loopt hij goed maar onregelmatig.Wanneer ik gas geef reageert hij prima.Als ik op snelheid ben en licht gas terug neem -het gaat eigenlijk om een laag toerental in een versnelling- heeft hij de neiging om weer onregelmatig te gaan lopen,eigenlijk een beetje “stotteren”.Wanneer ik gas geef reageert hij weer prima.Wat kan dit zijn?

camper

lmm denk ik

Vinci
        Deelnemer

Jep klinkt als LMM… Die kun je overigens ook van sommige Volvo’s pakken. Laatst eentje van de sloop gehaald en die werkt gewoon. Is de zelfde stekker, LMM nagenoeg het zelfde, alleen de slang aansluiting heeft een ander randje aan één kant… Was volgens mij van een Volvo 960 station….

Vinci
          Deelnemer

Bijvoorbeeld:
            http://link.marktplaats.nl/541181860″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Maar vind dat een hoop geld hoor…. Moet niet meer dan 40 à 50 euro doen en met een beetje mazzel zelfs minder….

Dietrich Concept
            Deelnemer
              Vinci
              Deelnemer

Nee, let op! Die van Volvo geeft na verloop van tijd een error code… Weet nog niet precies waar hem dat in zit, wou ik nog gaan uitzoeken…

Dietrich Concept
                Deelnemer

Dus kan hem beter niet kopen dan

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.