vacuum slangetje automaatbak

Forumindex Forums Modellen Kadett vacuum slangetje automaatbak

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    kadettje-89

ik heb weer een vraagje.ik heb dus een c16nz automaat.maar nu was ik net weer in de motorruimte en ik zag daar een rubber slangetje hangen.ik heb hem gevolgd.en ik kwam aan de andere kant van de slang uit op de automaatbak.als ik eraan luister hoor ik een soort van zuig geluid.waar o waar hoord de andere kant op.zou dit ook het probleem zijn dat ie hoge toeren heeft tijdens rijden.helpppppppp er komen nu echt kleine omstandiheden aan.het zou zo zonde zijn als hij door deze dingen op de sloop moet belanden.auto is nog echt in harde conditie.

wim-v6
      Deelnemer

is het niet de ontluchting van de automaat??

een automaatbak heeft meestal een slang hangen die nergens aan zit, voor de ontluchting, damp afvoer.

Willem

kadettje-89

ok nix ernstig dus.en onder mn luchtfilter zitten 2 tuitjes.en 1 ervan zit geen slang aan en de andere wel richting mn luchtfilter.wat is dit dan.ik maak het jullie wel moeilijk he met al deze vragen .hihihihihi.grtz

wim-v6
          Deelnemer

als je met draaiende motor je vinger op het gaatje houd voel je m dan zuigen??

en veranderd het motortoerental als je je vinger op het gaatje houd.

Willem

kadettje-89

nop gebeurd nix heb ik al geprobeerd

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.