Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › v8 in c-kadett
- Dit onderwerp bevat 76 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 24 oktober 2018om 21:49 door Motormuis.
-
AuteurBerichten
-
20 mei 2010 om 20:42 #17668501AnoniemLid sinds:
1 January 1970kopen kopen kopen :wors
21 mei 2010 om 07:49 #17668502jezus man wat een ding!
niet alleen supersnel maar ook nog unglaubliches schun ook nog!21 mei 2010 om 08:09 #17668503heb daar een tijd geleden een filmpje van gezien op internet, was een test met die rekord en een ander 4 cilinder wagen.
die rekord gaat niet zo hard als hij er uit ziet.
ik vond het voor een v10 met bijna 400pk tegenvallen.
zal eens kijken of ik de link nog vind.groeten.
21 mei 2010 om 08:21 #17668504wel een andere gevonden, maar krijg de link niet hier.
tik op youtube maar eens opel rekord c v10 in.
is met die duitse racekip in een bmw m5.
als je hem hebt, zet de link effe hier neer.groeten.
21 mei 2010 om 09:41 #1766850521 mei 2010 om 17:47 #17668506had ik al gepost:vertag maar blijft vet:o:jerry:jerry
21 mei 2010 om 19:49 #17668507kan niet echt zeggen dat ik er weg van ben…..
lijkt meer een viper met een rekord eromheen.
zou voor dat geld toch iets anders kopen:)
24 mei 2010 om 10:34 #17668508en dit kan je met een kadett v8:
24 mei 2010 om 10:54 #17668509origineel gepost door jermir
die rekord staat in een ouwe flash, heb trouwens tijdje terug gebeld voor dat blok maar dat is not done, hij heeft wel een adapterplaat zodat je er een bepaalde soort bak achter kan doen want zo`n viperbak is niet te betalen. er zit ook geen stuurapparaat bij of wat dan ook. blok weegt geloof ik 230kg ofzoiets dus dat is aardig wat. denk wel dat je een giga tunnel nodig heb.( denk ook een giga achteras)Viperbak kost geen drol, TKO600 is echt niet zo heel duur hoor ! Zijn er een hoop die hem achter een V8 mustang hebben hier in NL
24 mei 2010 om 10:58 #17668510deze vind ik anders ook goed genoeg hoor heeft er maar 6 in lijn:P.
iemand meer info over deze :o24 mei 2010 om 15:16 #17668511origineel gepost door pipo
deze vind ik anders ook goed genoeg hoor heeft er maar 6 in lijn:P.
iemand meer info over deze :oheavy sh*t
24 mei 2010 om 16:56 #17668512dat is vast geen standaard lijn 6 ;) zit wel een turbo op denk ik.
maar ziet er zeker dik uit hoor.27 mei 2010 om 18:03 #17668513http://www.youtube.com/watch?v=cD1m9s4cf70
nog een filmpje van mijn baas afgelopen weekeind:P
die achter hem reed was europees kampioen en die reed mt 4×4 met volvo motor en mijn baas rwd 1000cc turbo suzi.
op het einde kon hij het niet hebben en beukt hij hem va de baan:swear27 mei 2010 om 20:22 #17668514dan krijg je ff een lading zand in je gezicht:D
28 mei 2010 om 08:31 #17668515sow heej,kan je beterzorgen dat je 1e blijft anders ben je gezandstraalt.
28 mei 2010 om 17:05 #17668516origineel gepost door GREY ILLUSION
sow heej,kan je beterzorgen dat je 1e blijft anders ben je gezandstraalt.ja is hij ook wel vaak:P
30 mei 2010 om 08:51 #17668517Of zoeits :wors
Wizard;)
Specs!
rsmodell: 1978
Motorvolum: 5.7 l V8 + twinturbo intercooler
Motoreffekt: ca. 800 hk
Endringer motor: –
Bremser foran: 330×32 mm AP skiver, dobbel servo
Bremser bak: 315×20 mm AP skiver
Eksosanlegg: –
Hjuloppheng foran: Koni 70 mm, Gule Koni
Hjuloppheng bak: Koni 70 mm, Gule Koni
Felger: TSW VX1 7×17 og 11×17
Dekk: 225/40-17 Yokohama og 335/35-17 Goodyear30 mei 2010 om 08:56 #17668518http://www.myvideo.de/watch/2708518/holden_gemini_kadett_c_limo_v8
Volume aan hard zetten :vertag
30 mei 2010 om 15:05 #17668519@ nova: dat is een best apart apparaat. hij heeft de luchtinlaat ook aardig gaaf opgelost, gewoon door het zijscherm:D.
groetjes
30 mei 2010 om 17:39 #17668520en die 335 heeft hij achter wel nodig!!
ik heb onder de s 275 zitten en dat staat al als een tank…..
ondertussen heb ik alleen nog niet echt wat ideeen :angel
zit nog steeds met de vraag, wat doe ik met de nieuwe c-caravan…..:)
30 mei 2010 om 17:42 #17668521amerikaanse 8-cilinder. :thumbup:)
30 mei 2010 om 17:57 #17668522origineel gepost door bettus accu
amerikaanse 8-cilinder. :thumbup:)ik heb toch minder ruimte dan in die dikke commo van jou bettus!!
30 mei 2010 om 18:50 #17668523dat is waar.
maar je kan hem helemaal verbouwen jou c-kadett. de voorkant buizenframe maken i.p.v die veerpoten die nu in de weg zitten. een flip-flop voorkant maken. dan ben jij echt de man, en dan ga ik je project zeker volgen!:wors:P
1 juni 2010 om 19:52 #17668524origineel gepost door bettus accu
dat is waar.maar je kan hem helemaal verbouwen jou c-kadett. de voorkant buizenframe maken i.p.v die veerpoten die nu in de weg zitten. een flip-flop voorkant maken. dan ben jij echt de man, en dan ga ik je project zeker volgen!:wors:P
opzich zou ik dat wel willen ja, maar dat is zoooooooo veel werk
en ik moet eerst de 2300 afmaken voor ik ergens anders aan begin!
1 juni 2010 om 21:58 #17668525+
Maarja om dan een 1.2 terug tehangen in m’n mustang :o
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.