Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › v8 in c-kadett
- Dit onderwerp bevat 76 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 24 oktober 2018om 21:49 door Motormuis.
-
AuteurBerichten
-
13 mei 2010 om 08:04 #17668476
V16! :angel
Dan kun je ook nog een stukkie vliegen..:jerry
13 mei 2010 om 08:11 #17668477vet dit in een corsa duwen :hmmz
13 mei 2010 om 09:38 #17668478moet je hem voor wel 2 keer zo breed maken denk ik
13 mei 2010 om 11:09 #17668479origineel gepost door coot
moet je hem voor wel 2 keer zo breed maken denk ikNiet als je hem RWD maakt!king:
13 mei 2010 om 11:27 #17668480dan kun je je voorstoelen er uithalen en op de achterbank gaan zitten :P
13 mei 2010 om 11:58 #17668481tis nog een hemi :P
13 mei 2010 om 21:34 #17668482zouden ze dan bij e rdw moeilijk doen dat je de tunnel wat groter maakt:hmmz:P
maar waar laat je de bak want volgensmij sluit deze motor zo tegen het diff:P13 mei 2010 om 21:57 #17668483Je kan er ook een GWD van maken en er gewoon een propeller op zetten, daar is hij ook voor gemaakt…:jerry Moet goed zijn voor meer dan 500mph op de bonville zoutvlakte…:P
Denk alleen dat ze er bij de RDW niet in trappen als je zegt dat het je radiateur fan is…:hmmz
18 mei 2010 om 23:42 #17668484krijg je zoiets whahahahaha
geen last met de uitlaatspruitstukken , die lopen gewoon over je dak. en verlagen hoeft ook niet. flink koppel in elk geval. en anders kun je het turbotje van me avatar erop schroeven. zou dan wel een eindje verderop gaan staan als de turbo op gang begint te komen:o
18 mei 2010 om 23:46 #17668485gaat best wel beetje offtopic zo…..-offtopic :D
18 mei 2010 om 23:48 #17668486staat er trouwens niet een foto van een kadett met rover v8 met flipfront op een of andere opelclub site???
en anders een amg v8 ofzo van een oudere e55 amg , 1999 ofzo…. of de versie erna MET compressor.oja morgen staat er een aston martin v8 vantage op de zaak, dat blok ligt lekker laag met die drysump. is lekker smal, hoogtoerig etc etc , zal morgen ff foto maken en miss wel ff een filmpje met sound erbij king:
19 mei 2010 om 11:19 #17668487oke, indd wil nog steeds graag info en evtuele mogelijkheden horen en zien!
19 mei 2010 om 12:05 #1766848819 mei 2010 om 12:50 #17668489mmwwa is ok al nie meer speciaal.die rijd er al een rond in een record:P
19 mei 2010 om 12:52 #17668490nog niet in een ctje
19 mei 2010 om 14:08 #17668491wel in een c hahah record:P
alleen niet in een c kadett
:P19 mei 2010 om 18:50 #17668492die wil ik wel zien !!!
19 mei 2010 om 19:00 #17668493die rekord staat in een ouwe flash, heb trouwens tijdje terug gebeld voor dat blok maar dat is not done, hij heeft wel een adapterplaat zodat je er een bepaalde soort bak achter kan doen want zo`n viperbak is niet te betalen. er zit ook geen stuurapparaat bij of wat dan ook. blok weegt geloof ik 230kg ofzoiets dus dat is aardig wat. denk wel dat je een giga tunnel nodig heb.( denk ook een giga achteras)
19 mei 2010 om 19:04 #17668494hij staat nog steeds te koop.
6 jaar geleden voor 100.000 en nu is ie 32.000 gezakt.:o:agent
20 mei 2010 om 11:26 #17668495origineel gepost door bettus accu
hij staat nog steeds te koop.6 jaar geleden voor 100.000 en nu is ie 32.000 gezakt.:o:agent
die v8 of wat bedoel je?
20 mei 2010 om 13:42 #17668496die rekord C met viper blok erin…;)
20 mei 2010 om 18:38 #17668497origineel gepost door bettus accu
die rekord C met viper blok erin…;)link?
20 mei 2010 om 18:54 #17668498ikke gaat is ffkes voor je zoekenking:
20 mei 2010 om 18:56 #1766849920 mei 2010 om 18:57 #17668500ik heb hem gevonden. hij is inmiddels weer 8500 euries naar beneden gegaan
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.