V6 vraagjes

Forumindex Forums Modellen Calibra V6 vraagjes

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17746088
    gsi-maffia
      Lid sinds:
      15 December 2006

      Heb nog 3 V6jes liggen, 1 is gewoon een onderblok met cilinderkoppen erop..

      die kun je voor weinig hebben, maar denk dat t te ver weg is voor je..

      #17746089
      Pastra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 February 2007

        origineel gepost door gsi-maffia
        Heb nog 3 V6jes liggen, 1 is gewoon een onderblok met cilinderkoppen erop..

        die kun je voor weinig hebben, maar denk dat t te ver weg is voor je..

        2.5, 3.0 of 3.2??

        #17746090
        hillclimber16V
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 November 2009

          Als het een pas blokje is maakt het niet veel uit welke cilinderinhoud niet?
          Ivan

          #17746091
          Pastra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 February 2007

            Dat klopt;) maar bedoelde meer wat maffioso heeft liggen aan blokken:wors

            #17746092
            gsi-maffia
              Lid sinds:
              15 December 2006

              Alleen 2.5.. heb idd een voor pas blokje die kun je voor weinig hebben.. je kan ook een komplete krijgen, de oude uit mijn kadett..

              Met vermogens meting.. 3.0 of 3.2 heb ik ff niet

              #17746093
              Pastra
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 February 2007

                voor de 3.0 en 3.2 zal er toch echt een donor moeten komen gok ik:( zijn bijna niet te vinden, of incompleet…

                #17746094
                tanisha
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 August 2010

                  wel eens aan een saab 2.3 turbo motor gedacht?

                  hoef je niet naar lelystad om te laten keuren naar v6 + een saab 2.0 .of 2.3 past ook zo achter de besproken bakken

                  2.0 turbo 185pk vindt je in de 900ng van ’94 tot en met ’98 en 9-3 van ’98 tot 2000 daarna krijg je een nieuwer type blok wat erg gevoelig is voor black-sludge en geen aanrader

                  en in de 9000 vanaf ’94

                  in de 9000 vanaf ’94 vind je de 2.3 als 170pk lpt 200pk fpt en 225pk aero

                  oudere 9000 kunnen ook maar dan moet je gaan knutselen die hebben een ander bak patroon en zijn iets langer dan de latere motoren

                  tunen is goed te doen 400pk is mogelijk zonder blok aanpassingen d.m.v software en andere turbo

                  was niet helemaal je vraag en let op turbo en tuning is erg verslavend en niet goed voor je rijstijl en behoud van je roze papiertje!:P

                  #17746095
                  McKaamos
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 December 2009

                    Die saab blokjes zijn toch allemaal 4 cylinders?
                    Niks mis mee opzich, maar het wel compleet iets anders als een V6 ;) Denk dattie voor een 4pitter netzogoed naar een C20XE of een C20LET kan zoeken ;)

                    #17746096
                    Pastra
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 February 2007

                      Denk ook dat er hier voor een c20let genoeg te krijgen is…

                      Saab heeft ook v6-jes;) nouja ‘jes’:P iets met een turbo-> 2.8 v6 turbo, wat er ook in sommige signums en vectra’s zit(opc)

                      #17746097
                      hillclimber16V
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 November 2009

                        origineel gepost door hillclimber16V
                        Ik heb anders wel een plaatsje voor een 3.0

                        Ik vind net iets anders maar mischien veel moeilijker dan de 20xe waar zowat alles voor te vinden is zoals uitlaat en noem maar op, of is dit al gedaan met een eindresultaat
                        dan wel?

                        Gaatjes vullen

                        #17746098
                        hillclimber16V
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 November 2009

                          Wat doet de klep achter in de inlaatcollector precies?

                          Deze lijkt mij de linkse met de rechtse kamer te verbinden
                          maar wat is het nut van deze op en dicht te zetten?

                          Ivan

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.