V snaar CORSA-B X1.7 vervangen

Forumindex Forums Modellen Corsa V snaar CORSA-B X1.7 vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    klei

de auto van me wederhelft maakt een irritant piepend geluid bij t opstarten. Nu dacht ik aan de v-snaar.
      Na wat naslag werk klopt dit ook wel.
      Nu wil ik deze gaan vervangen, maar ik ben wel handig maar niet echt ervaren.
      Iemand tips? (ik zag bij de how-to’s geen how to voor v-snaar)

(door de garage laten doen is geen tip ;) )

Hacula
      Deelnemer

Gewoon goed kijken, er zit bovenop de dynamo een bout die je los kunt draaien. Onderop zit er een klem die je ook nog wat losjes moet doen, weet even uit mijn hoofd niet of er nog een derde was. Nieuwe erop, spanning erop houden en weer andersom monteren. Ik hoop dat je geen stuurbekrachtiging hebt, dat maakt het een stuk lastiger bij een X17 omdat die pomp precies boven de dynamo zit. Neem gewoon even de tijd om het goed te bekijken, dan komt het wel goed ;)

klei

thnx :D
          weet je toevallig ook een plek om deze te bestellen?

caponetyuh
          Deelnemer

met sleutel 13 kan je de bovenste bout los draaien onder een iets los draaien dan kan je de v snaar er afhalen
            een nieuwe kost 11 euro ong er op zetten dynamo strak trekken dat de snaar op spanning staat ong 1 cen induwen dynamo goed vast houden dat niet verschuif en schroeven aan draaien en klaar is het:cool:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.