V-Power in Tigra 1.4 mogelijk?

Forumindex Forums Modellen Tigra V-Power in Tigra 1.4 mogelijk?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    michaeltjeh1

Zoals de titel al zegt kan er Shell V-Power ook in een Tigra 1.4 dit ivm het hoge octaan gehalte? ik hoor dat als je een paar keer V-Power tankt dat je motor een stuk schoner is of is dit een fabeltje? en waarvoor betaal je dan eigenlijk extra?

gr

Michael

corsaboy
      Deelnemer

de motor loopt er inderdaad op..
        Tja het octaan gehalte is heel iets hoger..
        Dus je mengsel wordt klopvaster waardoor je iets meer vermogen uit je blok zou kunnen halen..

Schoner. tja leuke verhalen.. Maar de meeste motoren worden intern ranzig van de olie. haha
        Ik kijk niet zo naar de uitstoot endergelijke…

Op een standaard motor vind ik het jammer geld..
        Maar dat is mijn bescheiden mening :angel

Counterstrike

ik dacht in het begin ook V-power of euro98 of andere dure benzine..

nu gooi ik er gewoon 95 in, hoef er verder toch geen sprint wedstrijd mee te doen dus jammer geld

2e-c14nz

Wat er al gezegd wordt, je kunt er gewoon op rijden idd, en in theorie zou je meer vermogen uit je blok moeten kunnen halen. Maaaar je zult het verschil met je 1.4 minder snel moeten merken vergeleken met een 2.5 uiteraard. Kijk maar eens op google naar diverse tests met v-powert. Ik deel daarom ook de mening van corsaboy, vind het namelijk ook jammer van het geld als je dit in een stock motor gooit. :D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.