V-Maxx Schroefset Corsa B, ervaring,alternatieven? (En uitro

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel V-Maxx Schroefset Corsa B, ervaring,alternatieven? (En uitro

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    corsaB97

Ik ben van plan het onderstel van mijn auto aan te pakken. Een v-maxx schroefsetje heb ik nu op het oog, heeft iemand ervaringen met deze schroefset, zou het laten monteren dus w.t.b. montage zit het wel goed.
      Enkel ben ik benieuwd naar: kwaliteit (spul zelf en wegligging) hardheid/comfort en of er nog andere opties in soortgelijke prijsklasse zijn.
      (het gaat om een 5 deurs maar dit maakt niet veel uit denk ik)
      ;)

*Ook moeten waarschijnlijk de wielkasten achter uitgerold worden, kan iemand mij hier iets over vertellen? want op de sites van bedrijfjes die het doen is het natuurlijk allemaal mooi en prachtig.
      Maar hoeveel kan de kast uitgerold worden.. gaat het eerder roesten.. moet het nog behandeld worden daarna o.i.d. En wat gebeurd er met de kunstofwielrandjes.. die buigen wel mee door hun montagepunten? kortom wil er nog wat meer informatie over voordat ik dit laat uitvoeren.

corsaracer
      Deelnemer

ik rij met vmaxx schroefset en moet zeggen dat ik best tevreden erover ben.

comfort is nog redelijk hoor, zelf met een 2L in het vooronder:D

DJO.

Even een ander vraagje tussendoor…

Als ik met mijn Corsa b gsi een drempel neem, dan is het net een skippiebal maar als ik op de snelweg rijd en je heb daar een hobbeltje dan is hij gewoon redelijk stug. Waar zou dit aan liggen, slappe dempers of veren, of combinatie van ?

wim-v6
          Deelnemer

schokbrekers versleten?

Willem

corsaB97

Zo iemand deze kunnen verplaatsen naar de Corsa map, hoop daar op iets meer feedback, danku :thumbup

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.