usb aansluiting maken

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie usb aansluiting maken

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    hanskadett

heren weet iemand of het mogenlijk is om op een originele vectra b radio/cd speler een usb poort/aansluiting te maken.
      dit zo super zijn zodat ik dan mijn stuurwielbediening kan behouden

Smithy
      Deelnemer

hier heb ik ook wel interesse naar…
        ik weet dat het mogelijk moet zijn om op de cd30 een aux-ingang te gebruiken, maar usb vrees ik nogal voor

Roelof

Er bestaan wel MP3 spelers met een USB aansluiting

Kijk eens naar dit:
          http://shop.conrad.nl/multimedia/mp3/mp3-speler-toebehoren/fm-transmitters/371236.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

hanskadett

grappig dingetje maar wil zo een geval niet in mijn sigarettenaansteker hebben zitten.
            ik zou het gewoon super vinden als ik op de originele radio een kabel kon maken die dan een usb aansluiting heeft die ik in het dashboard kastje kan leggen bv

Roelof

Op mijn CD30 was de aux een mono aansluiting dus moet je andere oplossingen zoeken. Zo’n FM zender hoeft niet slecht te zijn, je luistert immers ook gewoon radio. Dat die in de sigarette aansteker moet is een bijzaak maar geen verplichting, als je handig bent kan je dat ding ook verbouwen en een losse 12v voeding geven. En ik denk als je heel handig bent je ook het FM gedeelte kunt weg denken en er een directe line-out op maken.

Maar ja, waarom per USB stick? Een simpel MP3 spelertje waar direct de bediening en line out op zit werkt net zo makkelijk dan wel niet makkelijker.

Seth
              Deelnemer

Tegenwoordig heb je heel veel aftermarket radio’s die USB en SD ondersteunen en die je kan inbouwen met behoud van je stuurwielbediening ;)

http://caradioshop.nl/index.php?page=producten_bekijken/detail.php&product_nr=13&hoofdgroep=8&subgroep=82″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Grtz Seth

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.