us module

Forumindex Forums Modellen Corsa us module

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Onderbroekie
    Deelnemer

hoe kan je dit doe op een legale manier zonder aangehouden te worde en apk afkeur?

BlackDevil

Legaal is dat niet mogelijk, tenzij ooit een keer oranje stadslicht wordt toegestaan. En wie weet, gebeurt dat ook nog wel. BMW’s, Volvo’s en ook sommige vrachtwagens hebben het al standaard met een typegoedkeuring.

TRPower

je mag aan de voorkant ook witte knipperlichten voeren
          en achter dient rood of oranje te zijn ( voor de apk iig )

dus een wit 21/5 watt lampje erin en je bent gewoon legaal ( mits er geen oranje kapje in je lamp zit )

yorick

[rquote=1888527&tid=143980&author=TRPower]je mag aan de voorkant ook witte knipperlichten voeren
            en achter dient rood of oranje te zijn ( voor de apk iig )

dus een wit 21/5 watt lampje erin en je bent gewoon legaal ( mits er geen oranje kapje in je lamp zit )[/rquote]

ja dat kan ook
            maar vind het zelf veeel mooier met oranje lampen

Peter.
            Deelnemer

Ik weet ook dat het illegaal is, maar ben al genoeg agenten tegemoet gereden en ben nog nooit aangehouden..

yorick

ja ik een keer dan… maar die waren echt aan het zoeke naar een overtreding (daar had ik het zelf een beetje naar gemaakt om eerlijk te zijn ;) )

BlackDevil

[rquote=1888650&tid=143980&author=Peter.]Ik weet ook dat het illegaal is, maar ben al genoeg agenten tegemoet gereden en ben nog nooit aangehouden..[/rquote]

Die snappen ook de ballen van auto’s. Totdat je ene tegenkomt die wel snapt wat je geknutseld hebt. Dan kunnen ze vervelend doen.

Stender
                  Moderator

[rquote=1888823&tid=143980&author=BlackDevil][rquote=1888650&tid=143980&author=Peter.]Ik weet ook dat het illegaal is, maar ben al genoeg agenten tegemoet gereden en ben nog nooit aangehouden..[/rquote]

Die snappen ook de ballen van auto’s. Totdat je ene tegenkomt die wel snapt wat je geknutseld hebt. Dan kunnen ze vervelend doen.[/rquote]

Kan altijd ja. Scheelt dat zijn auto een import Vectra is, dus wellicht dat er nog geluld kan worden (kun je altijd proberen).

wim-v6
                    Deelnemer

Er zijn alleen nooit Vectra’s geleverd met oranje stadslicht, zelfs niet in de US / Zuid-Amerika / Australie.

Willem

Peter.
                      Deelnemer

Alsof de politie dat weet?

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.