ok, heb de oplossing. Ik weet niet hoe het bij Opel zit, maar op de nieuwere PSA wagens moet je ze op het contact aansluiten, omdat ze op de standlichten niet perfect werken.
Weggegooid geld die modules. Zo’n USA-stadslicht is simpel zelf te maken voor een paar euro: duplolampje, paar kabeltjes en ff solderen. Klaar. En geen gedoe met foutief knipperen.
Ja, dat heb ik vaak gehoord en gelezen, maar ik zoek nog steeds de eerste die het ook werkelijk zelf maakt. Het is op zich al niet zo simpel om een los voetje te vinden waar het lampje in past. Met die module gaat het lampje ook uit als het knipperlicht aangaat en met dat duolampje blijft het branden. Als jij weet waar ik zo’n duolampvoetje kan vinden hoor ik het graag
Ik heb m zelf gemaakt. Originele knipperlichtfitting aangepast zodat er een duplolampje in past. 2 kabels aan het lampje gesoldeerd. 1 kabel aangesloten op stadslicht, de ander op knipperlicht. Stadslicht blijft met 5 Watt branden, en knipperen doet ie zoals het hoort met 21 Watt. En dan nog een massakabel aan de fitting gesoldeerd.