Upgrade audio Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Upgrade audio Astra H

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Leon12

Hallo allemaal,

Mijn Astra heeft de standaard cd30 mp3 radio. Zoals al eerder aangegeven op het forum is het geluid niet al te best, ook heeft de cd30 geen tulp uitgangen om een versterker aan te sluiten. Nu ga is sowieso de Pioneer TS-Q172C speakers aanschaffen en wil ik eventueel ook nog een kleine subwoofer installeren. Er zijn mogelijkheden om een Hi-low converter aan te sluiten. Alleen hoor ik er wisselende verhalen over. Ik zag ook een keer een post over een i-sotec versterker die heel eenvoudig te plaatsen is.

Zijn er mensen die met één van bovengenoemde oplossingen ervaring heeft. En het liefst wat foto’s natuurlijk!

Groeten Leon

Astra 1.4 NZ
      Deelnemer

Met alleen de Pioneers kom je al heel ver, zul je zelf wel ervaren.

opel-mark
        Deelnemer

met enkel andere speakers zul je iets verschil merken, enkel heb jij er de cd30 in zitten, deze heeft geen loudness vandaar dat je ook wat ‘mist’, Hi low converters daar zal ook wel verschil in kwaliteit in zitten dus daarvoor zul je echt iemand moeten vinden die er zelf een gebruikt die goed is.

ik ben zelf naar MTX speakers gegaan, vooral achter merk je het omdat ik daar naar 2weg ben gegaan, maar het grote verschil kwam pas toen ik overstapte naar een andere dubbeldins radio.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.