update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    aapje1963
    Deelnemer

Hoi signunberone er is veel onderzoek gedaan..dit allemaal zonder kosten zelfs de reinigings flesjes gratis dit is dus geen dealer die mij het vel over de neus trekt.
      Het speeld al twee jaar eerst eenmalig maar steeds meer nu bij gebruik van kracht valt de druk weg. Waar ik ook kijk op de codes kom ikzelf ook bij pomp. Er is wordt niets overhaaast gedaan en alles in goede samenspraak met ons waar ze veel tijd in steken. Er zijn nooit wervelklep storingen geweest.. toch de wervel kleppen getest handmatig en softwarematig zit niet vast kleppen bewegen goed. Dus dan blijven pomp en druksensor over. Sensor is 2010 vervangenvan dus lijkt mij de pomp een logische stap. alles in goede samenspraak. . Gr arnold

SigNumberOne
      Deelnemer

maar de pomp is ook de duurste stap, maar je moet het zelf weten.
        testje van 2 minuten en je weet het zeker ;)

aapje1963
        Deelnemer

Iedergeval thxxx we zullen zien.. maaw wervel kleppen zijn nog duurder hoor;-) ik hoop gewoon weer lekker te kunnen rijden boven dee 3000 toeren gaat het heel vaak mis. Dus rijd ik met geknepen billen nu.

SigNumberOne
          Deelnemer

wervelkleppen ga ik volgende week vervangen, kost € 430 incl. arbeid.

aapje1963
            Deelnemer

Dan kun je het zelf?

Nick-GSI
              Deelnemer

voor de wervelkleppen moet het inlaatspruitstuk gedemonteerd worden, heb er al een aantal van gedaan, laatst had ik ook een zafira 2.2 die met rustig rijden geen problemen gaf, maar met gas geven foutmelding p1191 gaf, hiervoor contact gehad met opel nederland en die zeiden dat de pomp defect was, pomp vervangen en probleem was opgelost

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.