Goedemorgen allemaal, nieuw hier, account aangemaakt omdat ik de software en app van Opel een beetje beu begin te worden!
Op 26-07-2023 heb ik het touchscreen van mijn Mokka E ge-update met de laatste versie (001315031675246547) vanuit de Opel Update app via een USB stick.
Sinds de update is mijn Navi in de war, zit er zo’n 30km naast en daardoor in de my opel app (ALS DIE HET AL DOET) verkeerde ritten laat zien, begin en eindpunt zijn way off. Tevens (of daardoor?) werkt max snelheids herkenning niet of niet goed meer.
Meer mensen issues met deze laatste update?
Auto in bezit sinds 31-12-2021 en eigenlijk doorlopend de volgende problemen met de, over het algemeen zeeeer gammele, app:
– Verbonden met bluetooth tijdens de rit, groene verbonden balkje zichtbaar, app registreert rit niet altijd.
– Airco op afstand niet altijd aan te zetten
– App connect op afstand meestal niet met de auto
– Op afstand laden van auto vaak niet te volgen want geen connectie
Zijn er meer veel voorkomende problemen?
Ik ben steeds in contact met klantenservice maar daar kom ik niet veel verder mee. Nu weer aan het afwachten waar ze mee komen ivm de touchscreen update.
Leuk dat ze adviseren het batterijniveau tussen 20% en 80% te houden, maar ze geven je geen werkende tools om dat in de gaten te houden.