Update navigatie DVD800 voor Insignia met modeljaar 2011

Forumindex Forums Modellen Insignia Update navigatie DVD800 voor Insignia met modeljaar 2011

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #18206477
    Franco49
      Lid sinds:
      29 June 2014

      Dus dan heeft een update voor jou of mij geen zin , dan hebben wij dezelfde ! misschien toch nog iemand anders die wel een nieuwe heeft !

      #18206478
      Lume Jagersma
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 November 2015

        Ik heb wel een Benelux Update 2014/2015 van de CD500 My2011 dus met een B op de tiende plaats van chassisnummer.
        deze kan het systeem softwarematig opwaarderen en de kaart kan in het geheugen worden gekopieerd.

        Ik weet niet of dit ook in de het systeem DVD800 kan?

        #18206479
        frits49
          Lid sinds:
          6 June 2015

          Bedankt , wel laat dat ik reageer , maar heb nu net weer internet ,denk niet dat het mij veel helpen kan , kan denk ik beter als zekerheid een tom tom aanschaffen

          #18206480
          juruca
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 January 2005

            Ik heb inmiddels een 2015 dvd800 europa voor model jaar 2011, een B dus in het chassisnummer, misschien heeft iemand interesse…

            #18206481
            frits49
              Lid sinds:
              6 June 2015

              juruca , ik ben wel geinterreseerd ,alleen is de afstand wel wat te ver voor mij

              #18206482
              sig63
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 August 2006

                @frits49 wrote:

                juruca , ik ben wel geinterreseerd ,alleen is de afstand wel wat te ver voor mij

                van waar ben je ?

                #18206483
                juruca
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 January 2005

                  Zoals in m’n profiel staat Goes :D

                  Ik denk voor de meeste mensen iets te ver….. :(

                  #18206484
                  frits49
                    Lid sinds:
                    6 June 2015

                    Ik denk dat het probleem ook niet in de DVD zit van mij , maar dat een deel ook te maken heeft met de route begeleiding .

                    #18206485
                    bert1969
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 November 2015

                      Hallo.

                      Iemand in regio Zwolle die tegen een vergoeding mijn DVD800 van mijn Isignia
                      bj 2011 kan updaten met de map 2015/2016 ?

                      Type nummer : W0LxxxxxxAxxxxxxx

                      Groet Bert

                      #18206486
                      Opeloco
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 February 2011

                        Een ritje Goes zou ik op zich eventueel nog wel zien zitten voor een update… Hoeveel zou de vergoeding bedragen? :D
                        Maar hoe ben ik nu echt 100% zeker dat dit wel lukt op mijn model? Ik heb dvd800 en een letter B in chassisnr en mijn wagen is van 2011.
                        Maar als ik google op afbeeldingen van dvd800 kom ik toch nog verschillende types tegen :hmmz

                        #18206487
                        sig63
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 August 2006

                          @Opeloco wrote:

                          Een ritje Goes zou ik op zich eventueel nog wel zien zitten voor een update… Hoeveel zou de vergoeding bedragen? :D
                          Maar hoe ben ik nu echt 100% zeker dat dit wel lukt op mijn model? Ik heb dvd800 en een letter B in chassisnr en mijn wagen is van 2011.
                          Maar als ik google op afbeeldingen van dvd800 kom ik toch nog verschillende types tegen :hmmz

                          je mag ook tot Gent komen… wat voor jou ook niet bij de deur is.
                          Er zijn 2 types update voor de DVD800, deze voor MJ 2011 en deze voor MJ 2009/10. Maar de layout van de DVD en het hoesje is bij elke update gewijzigd, vandaar de mogelijke verwarring.
                          Jij hebt de eerste nodig en die heb ik liggen.

                          Er is wel een grote MAAR: de DVD laat ook het systeem updaten, waardoor er geen weg terug is.
                          Op zich geen probleem, maar de kaarten werden ook telkens groter… als je dus bij mij Benelux komt inlezen, heb je voortaan enkel nog Benelux ter beschikking. Het inlezen heeft ook een lange tijd nodig.
                          Ik heb hier elders al eens de grootte van de bestanden en de duur gepost: viewtopic.php?f=105&t=186504&start=100

                          Ik weet niet welke versie je hebt, maar versie 2014 heb ik ook nog liggen en eigenlijk mag die weg.

                          #18206488
                          frits49
                            Lid sinds:
                            6 June 2015

                            De dvd van 2014 heb ik ook , alleen vind ik er heel veel fouten in , o.a. onderin Duitsland , Luxemburg , Frankrijk en Spanje , ik vind het te duur om een nieuwe van 2015 te kopen en kan beter gaan navigeren op mijn mobieltje , die is beter als de Opel navigatie , jammer genoeg

                            #18206489
                            Opeloco
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              12 February 2011

                              @sig63 wrote:

                              Je mag ook tot Gent komen… wat voor jou ook niet bij de deur is.
                              Er zijn 2 types update voor de DVD800, deze voor MJ 2011 en deze voor MJ 2009/10. Maar de layout van de DVD en het hoesje is bij elke update gewijzigd, vandaar de mogelijke verwarring.
                              Jij hebt de eerste nodig en die heb ik liggen.

                              Er is wel een grote MAAR: de DVD laat ook het systeem updaten, waardoor er geen weg terug is.
                              Op zich geen probleem, maar de kaarten werden ook telkens groter… als je dus bij mij Benelux komt inlezen, heb je voortaan enkel nog Benelux ter beschikking. Het inlezen heeft ook een lange tijd nodig.
                              Ik heb hier elders al eens de grootte van de bestanden en de duur gepost: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=105&t=186504&start=100″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                              Ik weet niet welke versie je hebt, maar versie 2014 heb ik ook nog liggen en eigenlijk mag die weg.

                              Mja, Duitsland had ik er toch nog graag op gehad… De versie die ik heb is nog steeds die van uit de fabriek, de oudste dus. En daar staan precies toch redelijk wat landen op het systeem zelf, cd ligt gewoon in het handschoenkastje en heb die nog nooit nodig gehad om kaarten in te lezen.

                              Maar jij zou eventueel heel de cd van de hand willen doen?

                              Staat op die versie dan ook het vernieuwde knooppunt van Eindhoven?

                              #18206490
                              sig63
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                6 August 2006

                                @Opeloco wrote:

                                Maar jij zou eventueel heel de cd van de hand willen doen?

                                De 2015 versie doe ik natuurlijk (nog) niet weg;
                                de 2014 versie mag wel weg;
                                en ik heb die van 2011 trouwens ook nog, maar die zal niemand meer willen ;)

                                @Opeloco wrote:

                                Staat op die versie dan ook het vernieuwde knooppunt van Eindhoven?

                                kan ik nu nog onmogelijk testen he (ik vermoed dat bij 2014 het kaartmateriaal van laatste kwartaal 2012 is)

                              14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.