Up daten navigatie astra k

Forumindex Forums Modellen Astra Up daten navigatie astra k

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    groothuis27
    Deelnemer

Goeden dag allemaal , ik heb in 2019 mijn navigatie systeem van mijn astra k 2016 een up date gegeven . Ik dacht dit nu 2 jaar verder weer tedoen maar er is geen nieuwe up date en die komt er ook niet volgens de dealer! Ik vind dit belachelijk voor een auto die nog 5 jaar moet worden .kunnen we pns als astra bezitters niet verenigen en zien of we wat gezamenlijk kunnen bereiken ( via mijn rechtsbijstand verzekering , kassa , radar ) ? Gaat er dus nu niet om of je het systeem wil updaten , maar wel dat je deze mogelijkheid hebt ! Laat even weten wie een idee heeft of wat wil opzetten.alvast bedankt voor het meedenken / jullie reacties.

Kasey009
      Deelnemer

Welke bakken zou ik er eventueel ook nog op kunnen monteren, want ik vind niet direct vidmate een M7Q bak terug.

groothuis27
        Deelnemer

Volgens mij reageer je in het verkeerde topic

opel-mark
          Deelnemer

Ja het is belachelijk hoe de Fransen alle opel eigenaren naaien, geen onstar meer, geen navigatie updates meer enz, en dat voor een auto die 2 jaar oud was, de oplossing is simpel, na decenia lang opel gereden te hebben is het voor mij dag opel, na deze geen opel meer, een dikke middelvinger naar de Fransen en ik ben niet de enige die opel de rug toekeerd.

Corsa_GSi
            Deelnemer

Waarom de Fransen de middelvinger geven?

Misschien heeft GM OnStar gewoon niet mee verkocht?

Daarnaast kan Opel daar vrij weinig aan doen als de eigenaren dit soort deals maken.

opel-mark
              Deelnemer

Niet updaten van navigatie is gewoon opel (Fransen) die er geen geld meer aan uit willen geven, de kaarten worden gemaakt maar opel wil niet betalen, schandalig natuurlijk voor nieuwe auto’s

Net als onstar, gaat enkel maar om het geld en dat geld van de klanten hebben ze al in hun zak en de Fransen willen niks meer uitgeven enkel de lusten hebben, opel is opel niet meer, gewoon een peugot met een opel logo, de ziel is eruit.

Nick-GSI
                Deelnemer

kwa onstar is simpel: is een GM product en geen opel product en PSA heeft zijn eigen systeem en gaat dat van gm dus nooit gebruiken

opel-mark
                  Deelnemer

PSA had natuurlijk gewoon aan GM kunnen betalen, maar dat wilde ze niet, vervolgens laten ze alle mensen die tot voorkort een nieuwe opel gekocht hebben en grof betaald hebben in de kou staan, denk je dat je extra veiligheid hebt dat de hulpdiensten gebeld worden bij een ongeval nou dan heb je het mooi mis.

Zelfde als met de navigatie, je stikt gewoon maar, vandaar dat velen net als ik zeggen, geen opel(zeg maar peugot met opel logo) meer

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.