un vraag over achteras kadett cabrio gsi

Forumindex Forums Modellen Kadett un vraag over achteras kadett cabrio gsi

  • Dit onderwerp is leeg.
26 bericht aan het bekijken (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #17926210
    Vinci
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2009

      Okay, je hebt dus verdelers van een 205 GTI?

      Nee de begrenzers die je nu op de hoofdremcylinder hebt zitten kunnen er niet zo maar tussen uit omdat de wartel op de leiding niet direct op de hoofdremcylinder zal passen. De diameter van de schroefdraad is namelijk flink anders en bovendien zijn de leidingen vaak te kort om het uberhaupt te redden….

      Die begrenzers van de 205 GTI kunnen op elke gewenste plek er tussen, maar onder de motorkap is wel de droogste plek, daar gaan ze nog het langst mee.

      Bij mij heb ik die al op de hoofdremcylinder zaten tbv de oude trommels er gewoon op laten zitten en gewoon hol gemaakt waardoor ze niet meer begrenzen, want anders zitten er twee begrenzers achter elkaar en dat is niet de bedoeling. Al zou het werken, de kans dat de remmen er mee kappen is groter omdat die kleppen natuurlijk eerder stuk gaan dan gewoon een leiding, dus zou het gewoon niet doen… Heb destijds bij wat bedrijven ‘deskundig’ advies ingewonnen en de raadden het allemaal af om die oude er ook tussen te laten nog.

      Die oude moet je even los maken, en dan open draaien en dan spreekt het redelijk voor zich. Wat ik nog wel weet is dat gewoon het binnenwerkje weglaten niet werkte, want dan lekte het op het randje waar hij dicht zit. het binnenwerkje zitten rubber sluit ringen op die echt nodig zijn om het ding dicht te maken. Je zult dat onderdeeltje even met een boortje uit moeten boren waarschijnlijk. Nou zou het kunnen dat jij een ander merk hebt die net effe anders in mekaar zitten natuurlijk….

      Hier een plaatje die ik van internet heb geplukt wat een idee geeft er van:

      En hier kun je ze bij mijn Kadett zien zitten:

    26 bericht aan het bekijken (van in totaal 26)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.