uitvallen van dashboard Astra Hybride

Forumindex Forums Modellen Astra uitvallen van dashboard Astra Hybride

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    peter65
    Deelnemer

Afgelopen week is bij het dashboard uitgevallen. Even later was het wel zichtbaar. Maar heel donker. Via instellingen geprobeerd het lichter te maken. Maar werkte niet. Ook de tijd werd niet meer geupdate. Ook het helemaal uitzetten en weer starten werkte niet. Nu het meest vreemde: De volgende dag stapte ik in en werkte alles als van ouds.  Ik moet nog naar de garage. Maar iets wat het doet en dan de fout vinden wordt een lastige zaak denk ik. Iemand die dit ook heeft gehad?

peter65
      Deelnemer

Inmiddels is de klacht bij mijn garage onderzocht. Maar zoals ik al verwachte hebben ze niets gevonden. Volgens mij was ik niet de enige. Maar dat krijg ik natuurlijk niet echt te horen.

markil
        Deelnemer

Had je toevallig verbinding met je telefoon via android auto of carplay en nog een andere app draaien (flitsmeister of spotify). Misschien i.c.m. een navigatie of berichtenservice?

peter65
          Deelnemer

Ja ik denk dat mijn telefoon wel verbinding maakte met de auto. Ik durf niet meer te zeggen of er iets op de telefoon open stond. Dat denk ik haast wel. Zoals Whatsapp. Maar dat mag toch niet uitmaken?

markil
            Deelnemer

Mag inderdaad niet uitmaken. Ik heb echter het idee als veel verschillende apps via BT, android auto of car play de software op de auto behoorlijk in de war brengen. Hij lijkt dan vast te lopen. Soms wordt de BT verbinding verbroken en soms start de software opnieuw. Dan wordt je scherm zwart. Kan ook zijn dat de de software in een modus komt dat de instellingen worden gereset. Het is een drama. Probleem is dat door de connectieproblemen een update via de telefoon ook niet makkelijk is te maken. Ben heel benieuwd hoe Opel dit gaat oplossen. De historie met software bij Opel is weinig hoopgevend.

peter65
              Deelnemer

Ik zal het even in de gaten houden. Hopelijk dat ze dan eens een goed software huis gaan zoeken of de juiste mensen aannemen om het probleem te tackelen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.