Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Uitvallen A Manta SR
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 april 2010 om 20:30 #17653524
Blijft hij wel lopen als je de slang aan de zuigkant van de benzinepomp dichtknijpt met een griptang?
De persleiding mag trouwens ook hoor.
Als hij dan wel blijft lopen, werkt je vlotter in de carburateur niet goed.
21 april 2010 om 20:35 #17653525hij doet nu maar 2 slagen dus ik denk dat hij dan helemaal niet loopt de benzine leiding bedoel je?
21 april 2010 om 20:40 #17653526heb je veel lopen starten met benzine.
zo ja heb je kans dat je carter nu vol ligt met benzine.dat had ik een keer toen ik mijn injectie er op gebouwd had.
en idd hij bedoelt de benzineslang van af de pomp nar carb.
21 april 2010 om 21:27 #17653527carter vol benzine?
Dus wat is de oplossing?
21 april 2010 om 21:31 #17653528weet niet zeker of dat het is.
dus ff peilen dan weet je het.
mogt je het niet vertrouwen ff carter leeg laten lopen nieuwe olie er in.
maar weet niet zeker of dat het is.21 april 2010 om 22:03 #17653529dat is weer mooi klote zet de webers er eerst eens op kijk dan of ie wel goed loopt of je carbarateur en spruitstukken van je blauwe je moet eens rijden met het ding :thumbup
21 april 2010 om 22:26 #17653530origineel gepost door Kermitkiller
dat is weer mooi klote zet de webers er eerst eens op kijk dan of ie wel goed loopt of je carbarateur en spruitstukken van je blauwe je moet eens rijden met het ding :thumbupDat was ik eerst van plan maar de uitlaat past niet op het uitlaatspruitstuk van de weber ik word er echt gek van ik kan toch onmogelijk 3 kapotte carbs hebben zie ik iets over het hoofd?
22 april 2010 om 12:41 #17653531niemand?
22 april 2010 om 13:14 #17653532Word zondag geen Noord Holland rit ben ik bang
22 april 2010 om 19:06 #17653533HIJ WERKT:o!!!!!!!!!!!
Alleen hij springt nog niet naar stationair moet er nog een draadje op de choke? want daar zit nog een connector waar nu niks op zit
22 april 2010 om 19:18 #17653534als het een varajet is wel
dan moet er een geschakelde + op komen
dus pas stroom er op als je de auto op contact zet
anders blijft ie op de choke lopen22 april 2010 om 19:20 #17653535origineel gepost door opelgteetje
als het een varajet is wel
dan moet er een geschakelde + op komen
dus pas stroom er op als je de auto op contact zet
anders blijft ie op de choke lopenen waar haal ik de geschakelde + vandaan? want we hadden hem al even rechtstreeks op de accu gezet en toen gebeurde er niks
22 april 2010 om 19:45 #17653536hee siebe ga mij morgen eens bellen heb ik een opliossing voor je als ie nog niet klaar is
greetz:afro
22 april 2010 om 19:52 #17653537origineel gepost door Kermitkiller
hee siebe ga mij morgen eens bellen heb ik een opliossing voor je als ie nog niet klaar isgreetz:afro
Zal ik doen popke ik zal en moet zondag mee :thumbup dankje
22 april 2010 om 21:58 #17653538Als je vanaf de accu even de plus pakt zal je niet binnen 3 seconden verschil merken.
De stroom moet door een Bi-metaal lopen welke ervoor zorgt dat je choke-klep heel langzaam open gaat.
Door steeds het gas te bedienen, zal je ervoor zorgen dat de nul-stand van de gasklep steeds een tandje verspringt, waardoor het stationair toerental daalt.
Als de motor koud is, moet je voordat je hem start, het gaspedaal helemaal intrappen om hem op verhoogd stationair toerental te krijgen.
Nu weer loslaten en starten.Tevens zorg je ervoor dat er nu d.m.v. de acceleratiepomp even wat benzine in het spruitstuk terecht komt. Dit vergemakkelijkt het starten.
23 april 2010 om 12:21 #17653539origineel gepost door postbusmanta
Als je vanaf de accu even de plus pakt zal je niet binnen 3 seconden verschil merken.De stroom moet door een Bi-metaal lopen welke ervoor zorgt dat je choke-klep heel langzaam open gaat.
Door steeds het gas te bedienen, zal je ervoor zorgen dat de nul-stand van de gasklep steeds een tandje verspringt, waardoor het stationair toerental daalt.
Als de motor koud is, moet je voordat je hem start, het gaspedaal helemaal intrappen om hem op verhoogd stationair toerental te krijgen.
Nu weer loslaten en starten.Tevens zorg je ervoor dat er nu d.m.v. de acceleratiepomp even wat benzine in het spruitstuk terecht komt. Dit vergemakkelijkt het starten.
Hier kan ik wat mee:thumbup:thumbup
23 april 2010 om 14:30 #17653540hij wil maar 1 tandje opschuiven als ik hem rechtstreeks op de plus zet…
23 april 2010 om 17:25 #17653541motor ook warm laten lopen lijkt mij.. bimetaal gaat door de warmte van motor (als ik het goed begrijp/uitleg) nog meer werken, zodat de chokeklep open komt te staan. Het bimetaal word ook in een tijdseenheid warm, welke dit is weet ik niet.
23 april 2010 om 18:00 #17653542Het is nu allemaal opgelost alles werkt weer naar behoren iedereen bedankt voor de tips etc. mag nu een slotje op en tot zondag (NH rit)
23 april 2010 om 18:02 #17653543toppie
23 april 2010 om 19:00 #17653544ok super kun je eindelijk genieten van je manta ;)
25 april 2010 om 20:28 #17653545ben je nog zonder problemen weer thuis gekomen van de rit.
de manta heeft het wel goed gedaan vandaag.
knap dat je de rit toch nog gedaan hebt. :wors:wors25 april 2010 om 23:07 #17653546hij liep echt super nadat postbusmanta er naar had gekeken viel alleen 1 keer uit bij zurich na de hele tijd 100km/U rijden maar dat mag 1 keer gebeuren jullie geen problemen gehad?
26 april 2010 om 07:42 #17653547ik ben hobbelend naar huis gereden, velg krom.. hoe dit gebeurt kan zijn? Joost mag het weten…
26 april 2010 om 08:11 #17653548:o dustoch je velg krom ,dat je dat niet gemerkt hebt met de rit heel vreemd
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.