Forumindex › Forums › Modellen › Omega › uitslag van het slechte schakelen van mijn omi voor degene d
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 oktober 2009 om 17:46 #17213518
Ik had dus erg veel problemen met het slechte schakelen van mijn automaat, nu had ik nog garantie dus had ik de dealer gebeld voor een afspraak, alleen nu was het grappige:ik heb neon verlichting en vond de gele stadlichtjes niet mooi staan bij het heldere neon, dus heb ik met behulp van “how to” die lampjes vervangen maar daarbij moet dus de accu eruit!!goed wij alles weer NETJES gemonteerd en ik rij daarna weg met koude motor en hij schkelde net zo mooi als het maar kon en toen hij warm was ook, dus nu heb ik het geluk gehad dat hij zichzelf gereset heeft nadat de accu eraf is geweest!!!:wors ben nog wel naar de opel geweest want 1 unit zat los en die bleek afgebroken te zijn dus daar komt een nieuwe in maar heb daar dus ook gevraagd hoe het zit met bak olie verversen. hij zei dat dat aan de belasting van de auto ligt, taxi’s, mensen die veel met paarden aanhangers rijden, mensen die de auto dus veel belasten moeten de olie tussen de 60 en 90000km vervangen en mensen zoals ik die 9 van de 10 x alleen rijden en geen trekhaak hebben hoeven het (als er zich geen problemen voordoen) nooit te vervangen.. dus ik krijg gratis weer een nieuwe koplamp unit en hij schakeld weer als een zonnetje!!!!!!!! dus ik zit weer als een koning in mijn ommi!!!!!king::worsking:
gr ronald!!
27 oktober 2009 om 20:44 #17541966Zo daar kom je er weer goed mee af man?
En nu maar genieten.:):):cool::):cool::wors
gr
Aart27 oktober 2009 om 22:45 #17541967dus als ik het goed begrijp gaat de bak zich resetten als de accu eraf is geweest,maar moet dan de accu er lang af zijn geweest of maakt dit niets uit
28 oktober 2009 om 08:02 #17541968origineel gepost door yoyo
Zo daar kom je er weer goed mee af man?En nu maar genieten.:):):cool::):cool::wors
gr
Aarthaha!! ja echt weer een heerlijk gevoel als je weet dat je omi weer 100% is en het kost je niets!!!!:thumbup
gr ronald!28 oktober 2009 om 08:09 #17541969origineel gepost door martslaats
dus als ik het goed begrijp gaat de bak zich resetten als de accu eraf is geweest,maar moet dan de accu er lang af zijn geweest of maakt dit niets uitnou ik heb geen idee, want ik had voor een paar maanden geleden mijn omi gekocht en na 1 dag was smorgens mijn accu helemaal dood, toen hebben ze er een nieuwe in gezet en toen was het een drama met schakelen en toen hebben ze hem gereset, maar wat resetten bij de opel inhoud weet ik niet.. ik heb hem er een half uurtje af gehad denk ik, dus het heeft denk ik ook een beetje met geluk te maken..
iig steld hij daarna zelf de tijd op het dashboard zelf weer goed en was ik mijn gegevens op het display (verbruik, rijbereik enz) allemaal niet kwijt, alleen een paar radio zenders dus ik denk dat hij ergens een klein reserve batterijtje heeft zitten anders zou je alles kwijt moeten zijn toch? heel appart iig, ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad!!
gr ronald!!28 oktober 2009 om 19:15 #17541970origineel gepost door martslaats
dus als ik het goed begrijp gaat de bak zich resetten als de accu eraf is geweest,maar moet dan de accu er lang af zijn geweest of maakt dit niets uitJe moet zorgen dat alle delen die nog stroom vast houden, leeg zijn. Dan praat ik over condensatoren en deze hebben meestal rond de 15 minuten nodig om leeg te raken.
Gr Jack
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.