uitslaan als ik de koppeling intrap onder het rijden

Forumindex Forums Modellen Corsa uitslaan als ik de koppeling intrap onder het rijden

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232250
    arjanspeelman
      Lid sinds:
      5 February 2011

      ik heb een corsa uit 94 1.4 eco
      als ik rij en kom bv op een stoplicht af en dan de koppeling in druk dan slaat soms de motor af en start dan moeilijk

      iemand een idee ik hoor het graag

      vrg arjan

      #17811649
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        MOTORCODE???

        Willem

        #17811650
        Astraman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 July 2004

          zal wel een c14nz zijn

          Wat versta je dan onder slecht starten, komt hij moeilijk op gang of slaat hij uberhaupt niet aan dan?

          #17811651
          arjanspeelman
            Lid sinds:
            5 February 2011

            kan het kloppen dat dit de motorcode is x14xe

            de auto slaat dan moeilijk aan

            #17811652
            kennethgoossens
              Lid sinds:
              4 February 2011

              [rquote=1861050&tid=142043&author=arjanspeelman] kan het kloppen dat dit de motorcode is x14xe

              de auto slaat dan moeilijk aan[/rquote]
              ik vraag het mij ook af wat da dan is want ik heb het zelfde aan de hand en ik weet er geene raad mee en heb ook een x14xe

              #17811653
              Bu5t3d
                Lid sinds:
                12 September 2009

                ik had hier ook last van,
                maar hij bleek al 1,5 jaar geen beurt gehad te hebben gehad.

                een grote beurt gegeven en alles was verholpen

                #17811654
                arjanspeelman
                  Lid sinds:
                  5 February 2011

                  het is weer klaar het was de slang tussen het inlaatspruitstuk en de motor

                  #17811655
                  Timothy27
                    Lid sinds:
                    20 August 2010

                    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Mijn wagen stotterd nu heel erg tijdens het rijden >> als ik het gas inhoud is het net een hobbelpaard zeg maar. Dan gaat die..dan weer niet..dan weer wel..enz enz. Als ik dan gas loslaat en weer intrap is het alsof hij verzuipt en wil hij uitvallen. Als ik dan terugschakel en hem de toeren in haal gaat die weer. Op een stoplicht afrijden wil die ook uitvallen. Maar enige verschil is dat dit een 2.0 liter 16v is. Kan dit hetzelfde zijn ? zoniet >> iemand een idee wat het is ? brandstofpomp ? module ? eventueel stappenmotor ? weet niet of een corsa deze heeft haha.

                    #17811656
                    kennethgoossens
                      Lid sinds:
                      4 February 2011

                      [rquote=1864455&tid=142043&author=Timothy27]Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Mijn wagen stotterd nu heel erg tijdens het rijden >> als ik het gas inhoud is het net een hobbelpaard zeg maar. Dan gaat die..dan weer niet..dan weer wel..enz enz. Als ik dan gas loslaat en weer intrap is het alsof hij verzuipt en wil hij uitvallen. Als ik dan terugschakel en hem de toeren in haal gaat die weer. Op een stoplicht afrijden wil die ook uitvallen. Maar enige verschil is dat dit een 2.0 liter 16v is. Kan dit hetzelfde zijn ? zoniet >> iemand een idee wat het is ? brandstofpomp ? module ? eventueel stappenmotor ? weet niet of een corsa deze heeft haha.[/rquote]
                      ik heb idenktiek het zelfde aan de hand en ik vraag me af hoe ik ervan af geraak of wat het kan zijn dit is egt een raadsel he , ik heb alles al geprobeert maar ik vind de fout niet

                      #17811657
                      Nick-C20XE
                        Lid sinds:
                        6 August 2010

                        ik heb dit een keer gehad met een golf 2, bleek de carterventilatieslang gewoon weggerrot.
                        dus het kan gewoon een geval van valse lucht zijn ergens.

                        #17811658
                        Timothy27
                          Lid sinds:
                          20 August 2010

                          Het verbaast mij om te horen van verschillende monteurs hoeveel verschillnde dingen het kunnen zijn. Je hoort dingen waarvan je nog niet eens wist dat ze op je auto zaten. Maar Nick, de jouwe had ik nog niet gehoord. Denk dat ik inderdaad maar eens de slangen eerst zelf ga nakijken voordat ik hem naar de monteur breng. En inderdaad Kenneth, het is zeker een raadsel, want ik heb toch wel wat auto’s gehad, maar dit nog nooit meegemaakt. Je merkt en hoort dat de motor wel zijn vermogen heeft, maar iets is hem aan het tegenhouden. Het hoort zich aan als verzuipen of inderdaad iets met valse lucht dat zijn mengsle niet in orde is. Even goed gaan neuzen vandaag.

                          #17811659
                          kennethgoossens
                            Lid sinds:
                            4 February 2011

                            [rquote=1864817&tid=142043&author=Timothy27]Het verbaast mij om te horen van verschillende monteurs hoeveel verschillnde dingen het kunnen zijn. Je hoort dingen waarvan je nog niet eens wist dat ze op je auto zaten. Maar Nick, de jouwe had ik nog niet gehoord. Denk dat ik inderdaad maar eens de slangen eerst zelf ga nakijken voordat ik hem naar de monteur breng. En inderdaad Kenneth, het is zeker een raadsel, want ik heb toch wel wat auto’s gehad, maar dit nog nooit meegemaakt. Je merkt en hoort dat de motor wel zijn vermogen heeft, maar iets is hem aan het tegenhouden. Het hoort zich aan als verzuipen of inderdaad iets met valse lucht dat zijn mengsle niet in orde is. Even goed gaan neuzen vandaag.[/rquote]
                            inderdaad even neuzen maar ik weet niet waar kijken het kan van alles zijn he en zo een motor bekijken da zit vol buisjes en kabels en weet ik veel wat maar wat is er juist kapot het kan ook een slecht contact zijn maar welke contactje het is zoeken naar een naald in en hooiberg :)

                            als iemand iets weet hiervan how mij AUB op de hoogte want ik kom er niet aan uit

                            #17811660
                            Mr. Horsepower
                              Lid sinds:
                              20 January 2011

                              is dat een vraag of een raadsel …. ???

                              of bedoel je dat hij dat allebei doet ??? :puke

                              #17811661
                              kennethgoossens
                                Lid sinds:
                                4 February 2011

                                [rquote=1865258&tid=142043&author=Mr. Horsepower]is dat een vraag of een raadsel …. ???

                                of bedoel je dat hij dat allebei doet ??? :puke[/rquote]
                                VRAAG

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.