Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Uitlijning/als nieuw laten sturen E-Kadett gsi
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 juni 2009 om 04:23 #17210043
Hoi allen.
Ik heb zitten zoeken op uitlijnen enzo, maar kom er niet uit.
Uitlijnen alleen lijkt me bij mij niet de oplossing.
Maar goed.Als een E-Kadett gsi 8v zeg maar niet zo mooi meer rechtuit rijd.
Flink voelbaar wat speling heeft op de hele stuurinrichting.. stuur en wielen voelbaar.
Wat moet er dan allemaal aangepakt worden im hem weer zo strak te laten sturen als nieuw??
Ik heb wel eens van pu bussen gehoord? is dat aan te raden als je toch bezig bent met bussen vervangen?
er zit een vrij goedkoop verlagingsetje onder.
Kan dat ook nog invloed hebben?Groetjes.
6 juni 2009 om 09:22 #17486763Wat het kan zijn.
uitlijnen,
Scheef afgesleten banden, of spelling op je stuurkogel.kromme velg lijdt tot trillingen in het stuur.
7 juni 2009 om 11:10 #17486764bij 9 van de 10 GSI`s zijn de rubbers van de draagarmen gewoon versleten
of ze zijn zacht van olie die er overheen loopt.. (in sommige gevallen)
ik zou idd de draagarm rubbers vervangen door powerflex bussen en je stuur en
fusee kogels.. dan hoef je daar al niet meer te zoeken…
als je een van deze niet doet kan het zijn dat het probleem er nog steeds is..
en dan uitlijnen..
9 juni 2009 om 05:25 #17486765Ok das al een hoop info over wat te doen!
Draagarm rubbers wilde ik zowieso vervangen. Die zien er echt bagger uit.
ook stuurkogels aan beide zijden lijkt me dan meteen een makkelijk werkje. En de andere kant van die stuurarmen? kan je die niet beter meteen gewoon compleet vervangen?
Oude fuseekogels zullen wel aan de arm gestanst zijn dus zal wel goed boortje kopen..
;)
En dus gewoon doen die pu-bussen? Ik hoor verschillende meningen.
Is daar nog kwaliteit verschil in?
En waar kan je een setje van die rubbers eigenlijk makkelijk krijgen?Hoe zit het eigenlijk met die veerpoten? als daar rubbers of wat dan ook van verlept is, gaat ie dan niet ook raar sturen? Of als de veer en die dop op de top er verkeerd op zit,…
De auto heeft sinds augustus stil gestaan door ongeluk. De banden moeten dus sowieso vervangen worden. hij stuiterd gewoon :D
Maar nu is ie weer helemaal gemaakt en meteen zwaar ontroest aan wielkassen en boden. Hij ziet er bijna weer als nieuw uit..Dus wil ik hem ook weer lekker laten sturen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.