uitlezen MM

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239163
    hellmonder
      Lid sinds:
      7 August 2011

      hallo mede Opel liefhebbers heb sinds kort een uitlees ap, van Autel….wegens het weining gebruik er van wilde ik graag toch wat van de aanschafwaarde terug zien(hollanders ja) heb hem zelf 1x gebruikt hij is gloed nieuw en leest gelijk de foutcode,…voor een klein bedrag van ..euro kun je hem dus bij mij alvoorens je naar de garage gaat uitlaten lezen en gelijk een bakkie doen eventueel :afro kom zelf uit helmond stuur me maar een pmtje
      greetings maik

      #17895082
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        je kan zowel 8 als 10polige Tech1 stekkers uitlezen en 16polige Tech2??

        #17895083
        hellmonder
          Lid sinds:
          7 August 2011

          ja een 16polige als ik het goed ,..een andere kabel zit er niet bij,…..(ja 1 usb,…)

          #17895084
          Maurice89
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2009

            Helmond jonguh :jerry

            #17895085
            hellmonder
              Lid sinds:
              7 August 2011

              da witteuh ,…. :thumb
              hierbij een linkje van het uitlees apparaat om verwarring teverkomen>>>>http://www.auteltech.nl/diagnosecomputers/296/MaxiScan-MS509

              #17895086
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                pak mijn Opcom wel, kan ik HEEL de Auto mee uitlezen en testen. (dus ook CV – Alarm – ABS – TC – ESP – electrische ramen)

                en bij de Can-Bus modellen kan ik er echt alles testen en uitlezen.

                van Motor tot linker achterlicht..

                Willem

                #17895087
                hellmonder
                  Lid sinds:
                  7 August 2011

                  je hebt altijd baas boven baas Willem :wors ,is idd wel handig als je meerdere dingen kunt uitlezen en testen,…is ook meer een professioneler zo n Opcom? denk dat deze meer een huis en tuin apparaat is waar je toch veel mee kunt zien voor je je zelf druk gaat maken,…
                  wilde er zelf ook wijzer door worden ,en niet rijk :angel

                  #17895088
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    jouw apparaat is meer voor meerdere OBD-II systemen mee uit te lezen ook andere merken…

                    OBD is een standaard protocol.

                    en alles anders dan de motor valt daar buiten (soms kun je ook ABS Airbag en TC uitlezen).

                    kan je ook Can-Bus lezen met dat apparaat.

                    en profeccioneler, normaal wel, alleen koste deze slechts net zo duur als 1 uitleesbeurt bij de dealer.

                    Willem

                    #17895089
                    hellmonder
                      Lid sinds:
                      7 August 2011

                      zie nergens iets van Can-bus staan,in de manual,ben zelf er niet zo wijs mee,
                      maar Can-bus is een aansluiting voor jongere auto s dan bouwjaar 2001/2???
                      klopt idd van die andere merken,….hij is best uitgebreid (voor mij begrippen),….
                      heb hem zelf 1gebruikt en kwam er achter dat mijn LMM stuk was samen met iemand die al eens met de scanner gewerkt had ,….
                      nieuwe LMM besteld en hij vertrok weer als een speer :thumb

                      #17895090
                      wim-v6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 August 2005

                        jup een LMM kan voor veel ellende zorgen.

                        dan zou je m eens moeten proberen op een Astra-H / Vectra-C / Corsa-D of nieuwer

                        Willem

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.